Yhteisöpeli XIV: Supersankareita ja salaseuroja - peliketju

Ja näköjään onnistuitkin jo.

1 tykkäys

Joku osasi. Mutta profiilikuvaani en vaihda,ainakaan vielä. Mutta kai se pitää mennä pelastamaan universumia.

Herkules
Heikkoudet: Ei ole kaikkein älykäs. Vahvuudet voima.

3 tykkäystä

Wolverine paikalla, mitä täällä säntäillään? Antakaa minun hoitaa oma ruutuni, ja pysykää pois tieltäni! Leksa Luutori saa maistaa teräviä veitsiäni, you better watch out!

2 tykkäystä

Muriseeko @Koo jossain taustalla? Kerro toki ajatuksesi tähän ketjuun.

2 tykkäystä

Radioaktiivinen seinätäplähypykki, tuollainen kuin avatarissani, puri minua kesällä. Hämähäkin vaistoni tuntuvat vahvistuneen entisestään. Säiliöt ovat seittiä täynnä. :spider:

@Koo ja @mazzus pahiskeskustelussako te olette jotain juonittelemassa, kun teitä ei vielä näy?

2 tykkäystä

Niin onhan täällä ainakin yksi pollari! Tunnenkin jo yhden. Se on semmoinen pieni ja pallokorvainen, loistoveikko!

1 tykkäys

Ei ole, mutta omenoita saatat joissain vaiheessa saada.

Paikalla paikalla!

2 tykkäystä

Hyvää päivää vaan kaikki äidin pikku kullannuput! Olettekohan te kaikki valmiita Jerry-sedän grilliin?
Jos jossain vilahtaa gangsterin kaali, jyrähtää sepän selli speciaali.
Pyrin ratkaisemaan pahikset virka-aikana, jotta ennätän illaksi Max Salosen baariin.
++Koo

8 tykkäystä

Lähetääs tosiaan pistämään painetta ja homma käyntiin!

++Koo

Vielä tuntuisi olevan kovin hiljaista. Se on hyvä se, kävin Noutaja Nevillen arkistossa läpi papereita ja jostain se vanha kuoma kaivoi toimisto pullon.
Illemmalla pitää käydä hakemassa Jaguar korjaamolta, lipevä Phi sen taas vongatessaan kympin Barbia onnistui ruttaamaan.

2 tykkäystä

Hei Hämishemmo, mä oon pariin kertaan taistellut Anansi nimeä kantavaa hämispahista vastaan. Jos yrität jotain metkuja, saat tuta cataclysmin voiman! Katso ja kauhistu!

Cataclysm!

Koskettaa katulamppua ja lamppu lentää tuhkana tuulen mukaan

Sormus piippaa

Ajatus:

Voi hitto! Unohdin, että aktivoituani voimani, mulla on vain 5 minuuttia aikaa ennen kuin palaudun siviiliksi. Sehän olisi suorastaan catastrofaalista, jos se tapahtuisi kaikkien edessä!

Mun täytyy käydä vessassa! Be right back!

Juoksee kulman taakse

Plagg, Claws In!

Ojentaa Plaggille camembert-juustoa

Plagg:

Ähäh, sehän lähti hyvin käyntiin! Kunhan et jossain vaiheessa cataclysmistä ketään viatonta kuten New Yorkisssa Uncanny Valleyta. xD

Hei! Se oli täysi vahinko ja hän selvisi siitä! Etköhän ole jo ladannut tarpeeksi energioitasi.

Plagg, Claws Out! :facepunch:t3:

3 tykkäystä

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Jos olet hyvien puolella, kuten minä, kannattaa miettiä, miten voidaan tehdä yhteistyötä.

Piraattiseikkailussa (XIII) pahis oli ensimmäisenä päivänä jo putoamassa, mutta pahikset saivat vyörytettyä enemmän ääniä jollekin punapartaiselle piruparalle. Voisiko vastaavan tällä kertaa estää?

3 tykkäystä

Uskotteko jos kerron, mutta jahtasin tuossa taannoin albiinoa aasia. Kun vihdoin sain sen kiinni, se pieraisi vihreää kaasua. Kaasusta muodostui lause: “The Mind Is The Limit”.

Hetkeä myöhemmin sama aasi oksensi ulos ystäväni Janen, josta pidän noin 1/64.

Miten tämä liittyy mihinkään? No, sen aika näyttäköön

Menneisyydessä olin hetken aikaa Chat Blanc mutta kiitos Ladybugin, olen taas hyvien puolella. Kaiken pahan alku ja juuri on Hawkmoth. Hän on kaikkien akumatisointien takana!

2 tykkäystä

Kyllä voi, mikäli päätät luottaa Taikaviittaan. Ratkaiskaamme tämä peli ja pelastakaamme Ankkalinna!

Lähdethän mukaan kohti Koon kaatoa?! Hän olkoon ensimmäinen kovisteltavamme.

3 tykkäystä

No mutta Bilbo Reppuli, haluatko sinäkin meidän pieneen porukkaamme? Näin, kuinka tykkäsit puheestani. Voimme pelastaa myös Konnun!

2 tykkäystä

Ja Koo valikoitui ensimmäiseksi kovisteltavaksi, koska mazzus äänesti häntä? Ja mazzus äänestää häntä joka pelissä. :thinking:

1 tykkäys

Kyllä mä Ankkalinnan aion pelastaa, hyvä Taikaviitta! Kootako kovistelemme? Hänkö on se paha?

1 tykkäys