Wrathchild - Nellisi - Casperi - Jopeti.
Jos tämä päivä tuhlataan Smirnovin etsintään, niin voi pahimmillaan mennä vielä neljä päivää että noista löydetään ketku. Mun laskujeni mukaan se menee vähän liian tiukille.
Wrathchild - Nellisi - Casperi - Jopeti.
Jos tämä päivä tuhlataan Smirnovin etsintään, niin voi pahimmillaan mennä vielä neljä päivää että noista löydetään ketku. Mun laskujeni mukaan se menee vähän liian tiukille.
Mun laskujen mukaan sä yrität nyt luistaa pakoon.
Mitäs mieltä @Tonza on Derekistä?
Varo ettei nouse hattuun eilinen tuuri. Tuonne hattuusi näyttää mahtuvan!
Olisiko mun pitänyt pysytellä hieman kauemmin taustalla, jos joku muu Lenonen olisi ilmaantunut tontille? Loiskutin olisi voinut sen sitten myöhemmin vahvistaa? ![]()
Jotta aika ja huomio ei menisi sivuraiteille, niin minä olin pelin ensimmäisen jumboviestin lähettäjä.
Eei, tää oli ihan hyvä.
Tapaus @Derek;
Saat sulan toki hattuusi, jos olet hyvis, mutta et kuitenkaan äänestänyt Varilaseja.
Lisäksi tuo Yaris… Voiko se olla konsti kerätä positiivista näkyvyyttä (paitsi Mazzukselta) tilanteessa, joka on jo aavistuksen epätoivoinen?
Taisi mennä moneltakin ohi tämä.
Tämänkö, @Derek? Onko muita ottajia?
No meni, sen myönnän. Ok.
Eli eli… Näistä ilmoittautuneet jumboviestin lähettäjiksi Nuti ja Derek. Miten olisi @Tonza - käytkö kirjoittamassa hyvisviestin? (Saahan näin sanoa? Minun tulkintani säännöistä on, että saa).
Tämä on tärkeää. Pahikset tietävät, mitkä ovat pelinjohdon jumboviestejä, eli he voivat omia ne rauhassa itselleen.
Mä yhdistelin sitä Wrathchildiin, koska hän aloitti sen ‘musahetken’.
Ja pahisko eikö voisi?
Aa, kirjoititkin että yhdistelit, imperfektissä eli siis tarkoitit eilistä.
Onpas täällä apea tunnelma siihen nähden, että oli eilen aika historiallinen päivä. Itsehän kävin eilen torilla, siitä suoraan karaokeen laulamaan. Tänään vedin oikein maittavan brunssin.
Noo, ei kentälle rynnätä ekan maalin jälkeen.
Nyt alkaa pahasti vaikuttaa siltä, että seisomakatsomot eivät tule valmistumaan ajoissa, vaikka hommaan on allokoitu jopa kaksi kaveria lisää viikon ajan. Tämän johdosta tilaajan toiveesta saatte rakennella muutaman tarvittaessa nopeasti pystytettävän mellakka-aidan järjestyshenkilöstön suojaksi, jos paikallisten seurojen ultrakannattajat johtajineen päättävätkin ryhtyä rähinöimään. Työnjohto on sitä mieltä, että materiaaleina voisi käyttää pihalle kertyviä Yariksia. Palkkio luvassa parhaalle ratkaisulle!
Yaris ei kuulkaas ole mikään rakennusmateriaali. Tulen vasaroineni paikalle.
Kai nuo pihalla olevat nosturin puomin pätkät voisi ottaa tilapäisesti mellakka-aitakäyttöön?
Katalysaattorit on kysyttyä tavaraa, irrotetaan ne, myydään eteenpäin ja pidetään saunailta. Lauteillahan ne parhaat ideat syntyy.