Yhteisöpeli XV: Tuppuru Co-Arena - peliketju

Niin juu, nekin. Niille voi varmaan tehdä johonkin nurkkaan täyttömaasta hiekkalaatikon.

Eiköhän me luoteta pomoon. Mun Warren katolle mahtuu ainakin yksi lava, jos trukkeja ei löydy enempää tähän kiireeseen. DDR laatu vetää kyllä vertoja trukeille :mechanical_arm:

Taitaa osa duunareista olla vielä omissa palavereissaan?

2 tykkäystä

Onko Virvelillä tai jollain joka ei ole kommentoinut vielä mitään jotain sanottavaa?

Nimim. luovuttaisin trukin jollekkin joka osaa paremmin tätä käsitellä.

Niin kai se täytyy.

Mehän sovimme, ettei siitä mittailusta puhuta.

Eikun joo. Kyllä joo. Tämä se oli.

Eli joo, Armas paikalla ja ola vasara mukana. Onko kellään lainata nauloja?

Ei huolta, tulen vasaroimaan kulkuyhteyksiä.

3 tykkäystä

Onneksi meillä on tuollainen Superhessu vasaroimassa. Vai tarkoittaako tuo S rinnassasi Shelldonia?

1 tykkäys

Äänestystilanne

1 Derek (Varilasit)

Ensimmäinen päivä päättyy huomenna klo 20:00.

Mitäs halpatyövoimaa tänne on palkattu, kun vajaa puolet porukasta on ties missä vetämässä rokulia? Aletaas herätellä lorvijoita vetämään työhaalarit niskaan ja hommiin :man_mechanic:

++Virvelia_kainaloon

1 tykkäys

Logistiset ongelmat helpottivat, ja tavarat päätyivät oikeisiin paikkoihinsa. Melkein kehujen paikka.

5 tykkäystä

Prkl kun maanantaina tulin työmaalle niin luulin, että mie olen Viänänen, mutta tänään mese sano etten olekkaan.

3 tykkäystä

Moro! Matkalla ollaan.

1 tykkäys

Hyvä kysymys, olo on kuin orvolla piruilla. Tarkkailen tässä hetken, mitä kukakin puuhaa. Sen jälkeen rallikuskin sanoin: maximum attack.

1 tykkäys

Moro, vaan kaikille, myöhäinen iltavuoro ilmoittautuu töihin.
Sen verran hässäkkää että joutuu kahta vuoroo painaan peräjälkeen. No se ei ole tahtia haitannut ennenkään :muscle:

1 tykkäys

Luulisin sen olevan siellä, mihin sen viimeksi jätit. Pikku jouluissa ainakin työntömittaasi niin mielellään esittelit…

4 tykkäystä

Hajos siihen jo kolme kuukautta sitten. @Armas suositteli mulle ” luotettavaa autoa”, johon mullakin oli varaa. No, ostin sen pois viimeisillä rahoillani. 300 metriä se kesti, liikkeestä työmaalle.
Kun kävin reklamoimassa asiasta liikettä ja kyselin takuun perään, oli vastaus tyly. Näissä potkulaudoissa on takuuna GB, good bye! Tästä teen nyt päätelmän lukematta pidemmälle ketjua. Sabotaasia harrastaa siis
++Armas

3 tykkäystä

Hehe, ota käsijarru pois päältä!
++mazzus

1 tykkäys

Jos joku on varma se on aivan varma. Toyota kestää. Taitaa olla kuskissa vikaa :thinking:

2 tykkäystä

Sillä on jääny käsijarrun lisäks bourbonputki päälle :joy:

1 tykkäys

Tässä mallissa olisi käsijarru ollut lisävaruste. Mun puolesta ton ”auton” voi työntää vaikka Pieliseen, ei tule ikävä. Joulukuun liksasta ostan oikean auton.

Hetkinen - saatko sää liksaa? Tyänjohto jumalaare!

Riihikuivaa, fyrkka, liitua millä piirtää, onhan rakkaalla lapsella niin monta nimeä, muutaman vain mainitakseni. Ei tässä rikastumaan pääse kun sun neuvoja kuuntelee.

Saatko kilometrikorvaukset ?
Tollasella pölynimurillahan pääsee tienaan, ei taida ihan hirveitä kuluttaa? ( varsinkin jos seisoo työmaan pihassa🤣)