Niin juu, nekin. Niille voi varmaan tehdä johonkin nurkkaan täyttömaasta hiekkalaatikon.
Eiköhän me luoteta pomoon. Mun Warren katolle mahtuu ainakin yksi lava, jos trukkeja ei löydy enempää tähän kiireeseen. DDR laatu vetää kyllä vertoja trukeille
Taitaa osa duunareista olla vielä omissa palavereissaan?
Mitäs halpatyövoimaa tänne on palkattu, kun vajaa puolet porukasta on ties missä vetämässä rokulia? Aletaas herätellä lorvijoita vetämään työhaalarit niskaan ja hommiin
Moro, vaan kaikille, myöhäinen iltavuoro ilmoittautuu töihin.
Sen verran hässäkkää että joutuu kahta vuoroo painaan peräjälkeen. No se ei ole tahtia haitannut ennenkään
1 tykkäys
mazzus
(Vaihtui auto kun aika oli kypsä! Armas, ota mallia.)
32
Luulisin sen olevan siellä, mihin sen viimeksi jätit. Pikku jouluissa ainakin työntömittaasi niin mielellään esittelit…
4 tykkäystä
mazzus
33
Hajos siihen jo kolme kuukautta sitten. @Armas suositteli mulle ” luotettavaa autoa”, johon mullakin oli varaa. No, ostin sen pois viimeisillä rahoillani. 300 metriä se kesti, liikkeestä työmaalle.
Kun kävin reklamoimassa asiasta liikettä ja kyselin takuun perään, oli vastaus tyly. Näissä potkulaudoissa on takuuna GB, good bye! Tästä teen nyt päätelmän lukematta pidemmälle ketjua. Sabotaasia harrastaa siis ++Armas
Sillä on jääny käsijarrun lisäks bourbonputki päälle
1 tykkäys
mazzus
37
Tässä mallissa olisi käsijarru ollut lisävaruste. Mun puolesta ton ”auton” voi työntää vaikka Pieliseen, ei tule ikävä. Joulukuun liksasta ostan oikean auton.
mazzus
39
Riihikuivaa, fyrkka, liitua millä piirtää, onhan rakkaalla lapsella niin monta nimeä, muutaman vain mainitakseni. Ei tässä rikastumaan pääse kun sun neuvoja kuuntelee.