Yhteisöpeli XVI: Jumalia ja joululahjoja - peliketju

Mutuillaan toistaiseksi. Vielä on huomisiltaan aikaa, joten mieli voi muuttua. Muut pitävät vielä “matalaa profiilia”. :smiley:

1 tykkäys

Äänestystilanne:

1 tp2 (Varilasit)
1 Varilasit (tp2)

Putoamassa tp2 ensiksi saadulla äänellään. Päivä päättyy huomenna klo 20:00.

2 tykkäystä

Hou hou hou, Merry fu… christmas! Joulupukki, menikö sinne päin?

Tiedättekö muuten mitä eroa on piparilla ja tortulla? n. 20. vuotta! :joy::joy:

Täällä porukka jo glögi jurrissa, kenen tossut harittaa?

3 tykkäystä

Ovi pamahtaa auki!

Lämpö karkaa tuvasta

Mutta mitään ei tapahdu

Ensimmäinen vieras menettää jo hermonsa ja murahtaa:

Kuka veijakainen täällä temppuilee HÄ!?

1 tykkäys

Lähdetkö kimppaan? Häädetään pahikset! Kumpikin saa ottaa yhden tontun mukaan.

Pakko oli ehdottaa, tuli jostain tämmöinen mieleen, eikä kukaan mua kuitenkaan pyytäisi mukaan :partying_face:

2 tykkäystä

Älkää nyt pilatko joulua hei. Kirjoitan pukille toiveen

++Varilasit

Toin mukanani kirsikkaglögiä, se on aikasten hyvää. Kunhan ei poroille anna, siinä on liikaa voltteja.

1 tykkäys

Cassu-tonttu on viimein saanut urakkansa lahjapajalla pakettiin, ja pääsee matkaamaan kohti vuosituhannen bileitä. Silmä kirkkaana tonttu tallustelee kohti menomestaa. Paikalle saavuttuaan hän potkaisee oven auki

Ovi pamaht…

Nyt jumalauti se ovi kiinni!!!

*Cassu-tonttu jää tuvan ulkopuolelle suu auki ihmettelemään. Täällähän on erikoista sakkia, kutsuttuna vaiko ei, siinäpä pulma ratkaistavaksi. *

Hän koputtaa ja avaa varovasti oven.

*Kop kop. *

Ovi aukeaa.

Heipä hei, Cassu-tonttu in da house!

Sain vihdoin Elmerin lahjat viimeistä myöten pakattua. Pahuksen nokkahuiluun oli joku laittanut ylimääräisen reiän, onneksi huomasin.

Mutta mikäs täällä meininki? Glögi liian terävää? Onko vihta jo saunassa?

Louskutinko ainoa joka toivottaa tervetulleeksi? Mukana ollaan, jos et pilaile kustannuksellani. Meinaatko että 4 riittää?

Merry Xmas every1 !

4 tykkäystä

Jaa sattuiko @louskutin pahis arpa? Viimepelin onnistuneeseen liittoumaan koitetaan soluttautua perustamalla se? ++louskutin

1 tykkäys

Muistakaas sit, että ääni ei ole kertakäyttöinen! Huomenna kongi kajahtaa ensimäisen päivän osalta!

Aamulla heti ensimmäisenä kokeilin onko “oma pää”. Tulos oli varsin lohdullinen. Pikkuisen sekaisin olin ensin, mutta sitten muistin missä mennään.

1 tykkäys

Cassu on liian viksu ja ovela tontuks. Mun tutka alkoi vinkumaan. Pitää nyt katsoa, ettei siinä ole joku “self-testing mode” päällä. Hetkinen sanoi putkinen. Ennenkuin keksi transistorin.

1 tykkäys

Äänestystilanne:

1 tp2 (Varilasit)
2 Varilasit (tp2, Virvelia_kainaloon)
1 louskutin (Wrathchild)

Putoamassa Varilasit kahdella äänellään. Päivä päättyy huomenna klo 20:00 .

3 tykkäystä

@mazzus kerros ny tälle rookielle, että nyt mennään metsään ja kovaa!

Touhukas ehkä, mutta ihan eri jonossa kun oveluutta on jaettu.

Lähinnä harmitellut, kun minua ei koskaan niihin kutsuta.

Ainoa keino päästä pankin johtoportaaseen, on perustaa pankki. Näin muistan joskus kuulleeni.

2 tykkäystä

En pilaile. Voidaan antaa kahden meidän kutsuman valita kaksi. Kuusi on ihan pelin juonenkin mukaan hyvä luku.

No ei siinä! Nopeet liikkeet on näyttäviä, vai mitä sanoo pohjoisen poika @Nuti ?

Joko tällä kertaa lähdet mukaan?

Voinhan minä lähteä.

1 tykkäys

No, Siperia opettaa. Annetaan nyt neitsyyden menettäneiden päästellä höyryjä.

1 tykkäys

Lähteekö @tp2 mukaan kimppaan? Saat valita vielä yhden pelaajan mukaan, sitten porukalla yritetään löytää äänestettävä pelaaja. Ainakin näin ensimmäisen pelipäivän ajaksi?