Ilman muuta mukana!
Olen kiinnostunut kimnpasta. Mutta helpottaako kimpan toteutuminen peliä?
Se on vain kerran toteutunut. Iltapaniikit jäivät ensimmäisenä iltana pois. Se on luultavasti aina hyvä.
Lähinnä itse ajattelin, että olisi ok tähän alkuun, kun on niin paljon väkeä mukana. Arpapeliä aluksi kuitenkin, niin oltaisiin jollain porukalla edes sitten porukalla miettimässä tätä.
-porukalla.
Entäs jos kimpan ”perustaja” onkin pääpiru joka johdattelee olkipukki-lauman roviolle
Se näissä on aina vaarana. Itse olen kuitenkin tuikitavallinen tonttu, jonka voi sitten äänestää pihalle jos kimpassa on jotain epäilyttävää.
Jaa, täällä rakennellaan kimppoja. Eikös se ole heikkouden merkki. Itse luotan siihen, että oikeus lopulta voittaa. Joskus kyllä tuloksena voi olla, että omaa päätä kivistää.
Joks tänään illallisella saa siemailla sitä ohraista voimajuomaa. Tylsää vaan vahdata tynnyriä pipari huulessa…
Kuka täällä piparia jakaa?
Sitä voinee aina pelipäivä kerrallaan miettiä, jatkuuko kimppa?
@Tonza millaset kortit sulle jaettiin?
Ssma kuin sitä glögiäkin. Siinä niitä oli vietekkäin. Glögi kyllä loppui jo aikoja sitten. Ootte te aika tuhmia. Tai jotain. En mää.
Alan jo sammaltaa. Joko saa mennä peiton alle. Vielä oppimista näissä tavoissa.
Paskat
Normi-tonttuna joutuu pyöriin glögilasi kädessä piparin tuoksu sieraimissa
Jos vain hyviä pelistä putoilee, niin kimpassa on sitten luultavasti jotain mätää.
Ootko äänestänyt @Armas tiukkaan gallupiin?
En mikäs homma se oli ?
En jaksanu lukee sitä avainviestiä
Oli niin pitkä, samoin lähes skippasin ekat 50 viestiä
Kun lähtee mun kanssa kimppaan, niin hyvät voittaa aina. Joskus mennään ylempään asteeseen, mutta haittaako se. Pääseeköhän täällä muuten joulusaunaan?
Tuhma tonttu Tonza, arvelinkin että puuttuva ääni oli sun.
Ei enää, kävin äänestään💪