Mä tossa pohdin että jos pahikset on äänestänyt anonyymisti pahis vaihtoehtoa, niin puuttuva ääni oli hyvikseltä, ja olit ainut kuka ei ollut äänestänyt. Voisin jopa luottaa suhun ainakin alkuun tällä päättelyllä.
Joku sentään ymmärtää pelin idean
Kaikki keinot sallittu kun kateelliset koittaa sabotoida vuoden tärkeintä juhlaa!
Tuletko mukaan?
Tottakai.
Eli (louskutin)- Casperi-Nuti-Varilasit
&
Louskutin - tp2 - ?
Mulla on ehdotus, miten edellisestä kerrasta voi hieman ideaa jalostaa, mutta odotellaan vielä kuudes nimi.
Ken tahtoo lähteä puuropiiriin mukaan?
”Hei tonttu-ukot hyppikää…”
Tasapelin hakeminen voisi myös olla järkevää. Tämä koska Joulupukilla on ekassa äänestyksessä nolla ääntä ja jollakin pahiksella on puolikas ääni. Täten 8-8 -tilanteessa putoavalla puolella on joko se pahis tai molemmat, ja vastaavasti selviävällä puolella on Joulupukki tai ei kumpaakaan. Joulupukista ei siten saa selville juuri mitään, mutta siitä pahiksesta saa kyllä puolen selville, koska on aina putoavan äänestäjissä.
Hieman tässä pää räjähtää, kun yrittää ilman paperia ja kynää miettiä tätä. Ajattelinko sen oikein?
Perustetaanko oma oppositio-liitto
Miksi rajattaisiin pahiksille Joulupukkia 1/8 tilastolle, nyt se saa olla rauhassa ilman tasureita.
Voin äänestää sun kanssa samaa, pitää tarkkailla kellä on kiimaa. Väkisin en hakisi randomia, vaan näytöt saa puhua puolestaan.
Kaikki tunnemme henkilön joka koittaa mustamaalata joulupukkia. @Bilbon viesti hieman särähtää korvaan. Muutenkin tuntuu ottavan bileet melko rauhallisesti vishyä siemaillen kulmapöydässä
Siis eikö Joulupukki voi olla ihan kummalla puolella tahansa?
Niin, en tiedä miten äänet julkaistaan?
Tässäpä rookie mun makuun! Kimppa on heikkouden merkki.
Hommatkaa huone…
Kuulostaa omalle miniliitolle jopa…
Aivan niin joo. Luulisin, että vain kerrotaan pudotettu osapuoli, eikä mitään 8 - 6,5 tai 7,5 - 7 -tuloksia. Pelinjohto vastannee tähän? @Armas ja @Jopeti
Huomaan kateellisuuden nostavan päätään kommentistasi. Ymmärräthän, että miehellä voi synkata muutenkin.
Tiedä nyt noista sun liitoista, tiedäsitten sun miniliitoista.