Yhteisöpeli XVIII: Aurinkomatka Pattayalle -peliketju

Tämä voisi olla nelikko.

Tai sitten ei

Kolmikko voi olla, tuossa suluissa.

Kaikki on mahdollista, esim. se että tulin blokkaamaan mahdollisen pahiskolmikon merkinantoa.

3 tykkäystä

Tai sitten että minä! Mistäs tiijät.

Mä sanoin ensin!

1 tykkäys

Näin on. Armasta en usko, enää ikinä.

2 tykkäystä

Just meinasin pyytää sut parille bisselle ja katsomaan @Armas huonoa viinapäätä. Mutta näköjään alat uhkailemaan. En lainaa sulle tällä reissulla rahaa, kun olet rahasi juonut!

1 tykkäys

Sinne, minne ei Thaimaan lämmin aurinko paista?

1 tykkäys

Missä ääni?

Toivottavasti et ole tosissasi tuon lainaamisen kanssa. Tiedä mitä tällä reissulla tapahtuu. Ajattelin lähteä katsomaan kylän naistarjontaa ja ottaa siinä muutaman viilentävän. Toivottavasti ei karkaa lapasesta.

1 tykkäys

Ääni tulee, kun on sen aika. Täällä on jo sellainen meininki, että ole jälleen ratkaissut arvoituksen. Tällä kertaa siinä kesti hieman kauemmin kuin viime pelissä, jossa olin pahis.
Varovasti sitten sen bissen kanssa siellä naisissa, ettet erehdy ottamaan laduboyta. Toisaalta siinähän saisi kaksi yhden hinnalla, ladyn ja boyn.

2 tykkäystä

Kannattaa olla tarkkana. Kaikki ei täällä ole sitä miltä näyttää…

Kohta täytyy ruveta etsimään jotain hyvää ruokapaikkaa. Vaikka tasokkaampaakin, ei heinäsirkat maistu.

1 tykkäys

Jaa täällä on jo lento laskeutunut eikä minulle kerrottu mitään! Lentokoneesta heräsin eikä ketään ollut enää missään. Ei ehkä olisi pitänyt ottaa ihan niin paljoa pohjia kentällä. Nyt pitänee vaihtaa havaijipaitaa päälle, shortsit jalkaan tennissukkien ja sandaalien kera sekä kiristää vyölaukun remmi ja lähteä Thaimaan yöhön. Onneksi näin pimeällä ei ihan niin kuuma ole kuin päivällä. Mutta onneksi olutta riittää.

2 tykkäystä

Tilanne muuttumaton. สวัสดีตอนเย็น

3 tykkäystä

Jet lag!

”Kello” ihan sekaisin ja unet on outoja.
Toivottavasti tämä on ohimenevää ja saan normaalista rytmistä kiinni.

Huomenta vaan kaikille. Kävin tuossa Jomtien beach roadilla kävelemässä. Hiljaista oli meidän seurueen osalta. Olin ainoastaan näkeväni @Koo n hortoilevan päämäärättömästi vailla tietoisuutta todellisuudesta. Tänään pitääkin käydä Bing Buddhan patsaalla katsomassa, jos sieltä löytyisi vinkkejä seurueemme paholaisista.

Pienen alkuhuuman tuomaa hortoilua, ei mitään ihmeempää.

Tänään pitää tehdä muutakin kuin katsella nähtävyyksiä. Pahuus asuu keskuudessamme ja heidät pitäisi saada esiin. Miten meinasit siinä onnistua?

1 tykkäys

Alkuhuumassa en ole ennenkään kenenkään nähnyt konttaavan katuja pitkin aamuyöllä, mutta jokainen tavallaan.

Ainakaan mihinkään liittoutuman en ole lähdössä, eiköhän sellainen ole pian pystyssä. Katsellaan, jos saataisi enemmän tietoa, kun porukat herää.

Tavallaan se houkuttelee, toisaalta ei kiinnostaisi tippaakaan kuunella samoja narinoita. Joten kysytään, aloittaako Casperi liiton rakentamisen?

• Yes Yes Let’s Go!
  • Turpa kii ja peliä!

0 voters

Aloitan saman narinan. Ajatelkaa itse, älkää lähtekö näihin typeriin liittoihin mukaan.
++Casperi

Casperi ei ole ennen ollut omien sanojensa mukaan aktiivinen liittoumissa, mutta ainakin nyt on, joten siitä ääni. Tyytyväinen @Koo ?

Täähän on sitten, niin vääristeltyä väittämää kun vaan mahdollista. Kerrataan aiemmat, jotta kaikki pääsee kärryille:

1. liitto (muistaakseni peli no 15), Casperi sen nimenomaan aloitti, mukana oli ainakin Jopeti ja Armas. Lopputulemana ensimmäisenä päivänä ensimmäistä kertaa historiassa pahis putosi. Toisena päivänä liitto alkoi hajota, ja lopulta hyvikset hävisi pelin.

2. liitto (seuraava peli) louskutin aloitti, ja kutsui Casperin mukaan. Ensimmäisenä päivänä putosi jälleen pahis. Virheistä oli opittu ja liitto luotti toisiinsa, toisenakin päivänä putosi pahis ja hyhikset marssi hienoon voittoon.

En sano, että liitto on avain voittoon, ja voi mennä ihan päin persettäkin. Silloin täytyy vaan osata reagoida ja lukea sitten toiselta kantilta tapahtumat. Mutta parempia ideoita saa esittää? Päätön kanalauma ei toimi, se on jo todettu monesti.

2 tykkäystä