Jos oletkin Pärreä, tai Jormaa esittävä pahis?
Äänestystilanne
1 Mazzus (Koo)
1 Armas (Nuti)
2 Nuti (Tonza,Armas)
Putoamassa Nuti 2 äänellä.
Päivä kääntyy yöksi Keskiviikkona klo 20:00
Hyvisten kannalta ihan ok lopputulema sekin ekalle päivälle.
++Nuti
Sinne meni hyvät varkut. Just -92 ne ostin farkkujen tehtaanmyymälästä… Missä kaikki on? Ja missä se biitsi on?
Täällä on vaan jotain miniminimarketeja ja kaljabaareja. Apina () pölli passin, mutta onneksi se oli vanha joka jäi rinkkaan -94 Las palmasin (Nevöfoket!) reissulla.
Pyysin taksia ja tuli joku sivuvaunuzyndappi. Minähän en semmosen kyytiin mene! Onneksi tässä full moon 3 Barissa käy eurot, mutta mitä porukka puhuu, että täällä olis jotenkin halpaa? Pa*kat! Samaa tasoa ku Henrys Pubissa.
Guudpraisonliforjuumaifrend!
Älkää menkö näihin huutoihin. Mua huijattiin pahemman kerran…
Nyt voi alkaa keskittyä tähän peliin, kun tuo futsal-matsi loppui. Pahikset tulevat usein nopeasti paikalle peliketjuun, joten etsin heitä joukosta Casperi, Jopeti, Koo, Armas, Louskutin. Siinä on ainakin pari pahista.
Saman olen pannut merkille aiemminkin, mutta uskoisin tuon olevan silkkaa sattumaa.
Voi olla, että olen väärässäkin.
Harmillisesti kirjoitin neljä minuuttia ennen Hornaa ja pääsin heti listalle. Eihän sun tarvitse pahiksia etsiä jos olet Jorma tai Pår?
Missä helvetissä täällä sijaitsee paikallinen sportiapekka? Ensimmäiset pingispallot on jo loppu ja lisää huutais
++Koo
Kyllä minä aion pahiksia etsiä ihan roolistani johtuen. En väittänyt juuri sinun olevan pahis mutta epäilyttävässä joukossa.
Kai se on johonkin nojauduttava😅
Mazzus, Acetho, Whimsy, Hakkuri, Tapparapojat55 ja Mustis eivät ole vielä näyttäytyneet.
Mazzus tulee kohta antaan äänen Koolle, ei sulla vielä hätä ole.
Paikalla ollaan! Herttinen, onpa täällä kuuma. Vastahan sitä paukkupakkasista lähti ja nyt jo täällä.
Minulla on hieman erilainen taktiikka tai lähestymistapa tähän peliin. Avaan tätä jossain kohtaa, katsotaan jos tulisi tulosta paremmin. Nyt viettämään rauhallista aamupäivää altaalla.
Ja @Mustis tukee kaks minsaa ennen päivän päätöstä ja lyö äänensä isoimpaan kasaan
No huh huh, kroonisena myöhästelijänä ehdin vain viime tipassa juosten koneeseen.
Vaan mitä tarkat kissansilmäni näkevätkään? Heti aloitusviestissä yritetään sumuttaa meitä rookieita kirjoittamalla nimimerkkini väärin! Sattumaako? I think not!
Minä ajattelin alusta alkaen analysoida peliketjua kunnolla ja tehdä paljon muistiinmerkintöjä. Pyrin siihen, ettei tarvitsisi lukea ketjua moneen kertaan enää myöhemmin uudelleen. Se on raskasta.
Äänestystilanne
1 Mazzus (Koo)
1 Armas (Nuti)
3 Nuti (Tonza,Armas, Casperi)
1 Koo (Ilves1931)
Putoamassa Nuti 3 äänellä.
Päivä kääntyy yöksi Keskiviikkona klo 20:00
Koneessa ollaaan. Yritän tässä ottaa vielä pienet unet, kun laskeutuminen Suvarnabhumissa (BKK) on vasta klo 07 paikallista aikaa. Viis tuntiako se aikaero vain oli. Ei ongelma!
Hiukka harmittaa kun ei ehtinyt Chatuchakin viikonloppumarkkinoille. Mitä sieltä ei löydy, sitä ei ole. Sain kerholta ostoslistankin mukaan. Pitäis hankkia jotain radiovermeitä. Tää meidän köyhä OH3XX.
En vielä tiedä, vaikka jäisin Bankkariin vuorokaudeksi katselemaan erotii… elektroniikkatarjontaa. Mutta ilmoittelen, kun olen paikalla siellä rantapaikassa. Pianhan sinne sitten pyyhältää. Ja kukas mua siellä nyt erityisesti odottelis. Pahiksetko. Tokkopa.