Yhteisöpeli XVIII: Aurinkomatka Pattayalle -peliketju

Vanhatkin ideat käyvät tarvittaessa.

1 tykkäys

Tulkaa äkkiä rannalle! Toi Horna on kyllä hullu sälli. Otettiin hengenpidättämiskisa veden alla ja kaveri on ollut tuolla nyt 15min ja 25sek. Ja yhä jaksaa.

Saa tulla haastaamaan.

1 tykkäys

Armas on pahiksena ollessaan voittanut aina. Se on hyvä pitää muistissa.

Osuiko Nutille pahisrooli tällä kertaa?

1 tykkäys

Tottakai!

3 tykkäystä

Kirjaan tämän tuopinaluseen.

Ei oikeestaan mitään uutta, yhteistyötä tarvitaan tavalla tai toisella, ja liitto nyt on todettu toimivaksi. Ehkä sitä voisi kehittää, niin että discobot olisi jotenkin mukana, jottei mahdolliset pahikset pääse mielenmukaansa ohjailemaan?

Mutta louskutin, miksi Veteraanin kimpussa heti? Omissa papereissani ilmottautumisketjun viesti osoitti, ettei hän ainakaan pahisten tiimissä ole.

1 tykkäys

Mä voisin käydä tatuoimassa tuon selkääni.

1 tykkäys

Paitsi enhän minä sitä sieltä näe. Unohdankin pian.

Ehkä käsivarsi olisi parempi.

Mistä alkaen pahiskeskustelua on sanottu ilmoittautumisketjuksi? :thinking:

Pitihän se kokeilla kepillä jäätä. Jos vaikka alokkaalla ei ole antaa sopivaa vastausta.

En mä nyt niin kovasti koe hänen kimpussa olleeni.

2 tykkäystä

Käydäänkö matkalla katsomassa pingpong-show. @Ilves1931 lupasi ottaa pingispallo matkalle mukaan.

2 tykkäystä

Sehän passaa. En jaksa tuota Hornaa odottaa enää. Eiköhän se tuolta vedestä nouse, kun siltä tuntuu.

Herranjumala, kun on kuuma. Kohta lähtee viisnollaykkösistä puntit!

1 tykkäys

Hola hola, buenas tardesta vaan kaikille! Komeat on pikkusateenvarjot drinkeissä.

1 tykkäys

Uitin rantavedessä varvasta
ja päätin äänestää Armasta.

++Armas

1 tykkäys

Voi perhanan perhana, heti jäätiin kiinni.

Ja vielä silmätkin liikkuu, seuraavaan kuppilaan siis.

2 tykkäystä

mitä, joko se Jopeti luovutti? ja minä kun kuulin, että menisi vielä puolet pidempi aika! löysin muuten rauskun myös vedenpohjasta, olisitte nähneet! nyt kuitenkin jäädä vähän brunaa ottamaan rantaan!

2 tykkäystä

Terve vaan kaikille, aika pirun kuuma täällä :hot_face:

Ihan sama millä puolen maapalloon ollaan @Casperi puuhailee jo perinteiseks muodostunutta liittoaan.

Nuti jo myönsikin olevansa pahis, tää lähti hyvin käyntiin.

++Nuti

2 tykkäystä

Ei hitto, onko tämä näin helppoa.
-Jopeti
++Nuti

2 tykkäystä

Vielä 7 ääntä niin voitan. :slight_smile: