Tilastollisesti toiminut tosi hyvin. Nyt pahikset eivät tiedä toisiaan, niin se vaikuttaa asiaan. En tiedä kumpaan suuntaan, mutta nopeasti ajateltuna liitosta olisi enemmän hyötyä tässä tilanteessa…
Tietysti tässä saattoi käydä hyvinkin niin, että Casperi heilutti Rapalaa Tonegawa-joessa ja Jopeti nappasi heti kiinni… Pidetään tämä liike mielessä.
Ennekun enempää kääntelet, niin Jopeti kysyi minulta ehdotusta.
Kyllä minä otan tämän liiton perustamisen omaan ansioluettelooni.
Joka on vain ja ainoastaan hyvä juttu. Eikö?
liitto pystyssä ja kutsua ei kuulu, pitäisikö pahastua?
itse en ikinä ole syventynyt edes liittoihin tai tiedä niiden onnistumisesta, kun en silloin ekan liiton pelissä ollut ja sen jälkeen ne eivät ole tainneet olla kovin tuottoisia? (muistan nähneeni usean liiton perustuksen ja yhtä usean rikkoutumisen päivän sisään)
no pitäkää tunkkinne, minä selvitän tämän tapauksen vaikka yksin. Japani on kaunis maa, mutta missä mahtaa olla lähin hese?
Eli se saattaa olla Jopeti joka on pahis
Nythän minä vasta hokasin, että meillä on suojelija, joka voi estää moran haltijan yöllä putoamisen.
Tässä pelissä on paljon muuttujia joten pitää olla hereillä mitä tapahtuu.
Luulen että pahikset yrittävät kommunikoida tavalla tai toisella jo tämän päivän aikana. Joten silmät auki kaikki
Äänestystilanne
2 Nuti (000, Petri)
1 Tonza (Varilasit)
Tippumassa Nuti kahdella äänellä.
Päivä päättyy keskiviikkona 28.9. klo. 22
Eikai @Casperi (liittolaisineen) hyvistä äänestä
Odotas nyt. Liittohan ei ole vielä edes valmis.
Ping @Bilbo päätösten aika!
Tonzaa äänesti Varilasit.
Tais olla varilasit kun nakkaa äänellä ja hävis taustalle
Noniin, hupsis. “Ei päivityksiä kännykällä”, muistio itselle.
Pelaako joku tätä tietokoneella
Sen vois laskee jo huijaukseks
@mazzus on eksynyt jonnekin syvälle Japanin uumeniin?
Olisi helpompi pelata peliä, jos kertoisit mitä laitoit merkille, sen sijaan, että laitat vain pari emojia.
Koko viestin, ei siitä sen enempää kannata huolehtia.
Jos et huomannut niin viestini koski lähinnä tuota casperin ääntä jota ei pitänyt edes olla.
Mutta kovin kärkkäästi olit paikalla kommentoimassa
++varilasit