Yhteisöpeli XXXI - Hiihtoliiton pikkujoulujen dopingskandaali - Peliketju

Takasinhan tässä jo tultiin ja kädet täynnä klapeja. Pistetään takkaan tuli niin saadaan lämpöä.

1 tykkäys

Niin voihan sen lämmön noinkin saada. Itse otan hiukan viin… siis käyn vetämässä kympin pertsan.

1 tykkäys

Lähdetäänkö porukalla Joikuun laulamaan karaokea, kun näyttää siltä, että osa porukasta on eksynyt matkalla. Ajattelin aloittaa Esa Pakarisen Lentävä kalakukko -kappaleella. Saan assosiaation Mikko Juntuseen kohdistuneeseen mailaniskuun. Jos näin saataisiin huoltaja esiin kolostaan.

1 tykkäys

Kauhee meno täällä jo päällä! Mulle nää aamukisat on myrkkyä. Vielä pitäis käydä testaamassa yöllä sataneet kinokset. Olisko semmoinen 30km mitään. Perinteisellä varmaan, kun on hanget korkeat nietokset. Älkää ihmetelkö, jos hieman viivyn!

1 tykkäys

Mä tuun mukaan! JVG:n Epoo ja Rauli Baddingin Laivat varattu mulle☝️

Jotkut hakivat klapeja. Joku meni hiihteleen. En osallistu karaokeen.
Taidan itsekkin mennä hiihtää eiku siis…

No huh, olipahan lenkki. Milloin laitetaan sauna lämpiään?

1 tykkäys

Siellä on oletettavasti @Nuti jo lämmittämässä. Kaverista ei ole tosin kuulunut mitään sitten Morgan-hömpsyjen, eli ehkä olisi parhaaksi, jos viitsisit käydä saunassa kurkkaamassa miehen olotilaa? Mää lähden hakemaan lisää Blossaa.

1 tykkäys

Kahden vaiheilla, kruunalla Matto Nykästä ja Elämä on laiffii dokkaria yläkerran 85 tuumaisesta, ja klasvalla Hulluun Poroon

Kruuna - eli Hulluun Poroon

4 tykkäystä

No siellähän se suihkussa “lepäämässä”. Ohjasin omaan huoneeseen🙄

1 tykkäys

Niitä kutsutaan laivoilla hyteiksi.

2 tykkäystä

Tuo mulle tax freestä toblerone ja jekkupullo, kunhan tokenet liikkumaan siellä käytävillä.

1 tykkäys

Minä tuon. Tämä meritauti alkaa jo helpottaa, kun laiva ei enää keinu. Täällä Karibialla on kyllä muuten mukavaa.

1 tykkäys

Kuka mahtaa nukkua alasängyssä? Hirveä meteli, eihän täällä saa otettua päikkäreitä. Ja nyt tippui sykevyökin. Noh, antaa sen olla

Lenkki tuli sitten tehtyä. Keli oli semmoinen, että oikaisin viimeiseltä kympiltä jo suoraan tänne. Melkein kuin olis lumikengillä menty. Ei nyt oikein löytynyt sitä rentoa hiihdon hurmaa.

Mitäs nyt tekis, onko ehdotuksia?

Mites olis nopeet saunat?

1 tykkäys

Eikö kukaan huomannut lumihangessa törröttäviä sauvoja, suksia ja jalkaparia! On se nyt jumalavita, lämmittäkää edes meikäläkselle glögiä. Tuntikaupalla sain kivuta ylös.

1 tykkäys

Kiinni veti kuin Mietaan Jussin ekat siteet! Mutta ei nyt sitten turhan hätäisesti saunota. Virvokkeet varmaan löytyy, jano tässä on jo valmiiks.

Kummallista, että hyttini ikkunasta ei näy merta vaan talvinen tunturimaisema. :thinking: Siivooja kävi täällä ja väitti ettei tax freetä ole. Ja miksi minun jalassani on monot?

1 tykkäys

Mites sä nyt tuolla tavalla!!? Vuosien saatossa oppinut tietämään, että olet todella taitava ja varma hiihtäjä. Hiihtotempo tosin ei muistaakseni ollut se vahva alueesi. Hiukan dieselin omaista hiihtosi… :wink: Mutta muuten ei voi käsittää mitä sinulle tapahtui.