Ihmeellisen hyvä meininki täällä. Yhtään ääntä ei edes ole jaettu. Taidan olla ilonpilaaja😊
@mazzus mitä lientä keittelet vessassa?
++Mazzus
Totta maar. Tässä olis likö…limonaadia, oikeen sitrusta. Ja kaapissahan on sitten vaikka mitä!
Päivää vaan kaikille. Kävin tuossa juuri murtamassa laivalle vapaan väylän. Ettehän te maakravut edes huomannut, että juutuimme jäihin. On taas porukka kasassa.
Pakko laittaa Frederikin Titanic soimaan, jos alkaisitte sen jälkeen tulemaan järkiinne.
Kyllä kelpaa!! Tässähän tulee ihan lapsuus mieleen, kun saunan jälkeen juotiin Sittistä!! Päälle sitten muuta tunnelmaan sopivaa.
Ounasjokeenko?
Onkohan nyt hiihtomaajoukkue uusiutunut kerralla vähän liikaa… Meinaan vaan, kun täällä horistaan risteilypaateista ja titaniceista. Mun mielestä ollaan ihan tukevasti Levillä!
Pitääköhän minunkin vaihtaa tiukempaan juomaan. Tästä sitruunalimpparista alkaa kolmannen pullon jälkeen jo tulla mieleen se infuusiolantrinki, josta joskus vieläkin isot pojat hiljaa kuiskuttelee. Mutta pois se meistä. Nyt on ihan eri aika.
Kyllähän minä sen tiesin koko ajan mutta mazzus meni lankaan.
Ei kun Niilille! Tunnetaan nykyisin Suezin kanavana.
Kehoni keitteli, itse en. Meni maha aivan Smuralle ( Jonnet ei muista ) pöydän antimista. Jotain hämärää on yhteisössämme tapahtumassa.
Nyt minäkin alan saada tämän reissun juonesta kiinni, kun join kahvit ja heitin kunnon lenkin. (Huiviin, HK:n sinisen.)
Ai hitto. Oikee pohje eilisen treenin jälkeen aivan jumissa. Onko kellään capsicamia?
Kuuluuko minulle, en ole varma. Mutta onkos tuo @mazzus aina noin “vapautunut” näissä hiihtomaajoukkueen ympyröissä. Kuka sen rajan nyt meillä vetää ja mihin. Pikkuisen vaan jo hirvittää ja jännittää Lahti 2024. Ettei tuu Grande Fiasco.
Minähän se, mutta mazzus herätti. Luulin jo unohtuneeni lopullisesti punkan perukoille, mutta kohta se taas alkaa. Ne tulevat ja raahaavat ties mihin pikkujoulujen viettoon, vaikka minulle joulu on aina ollut unen juhlaa. Arkisin on vielä pahempaa. Pakottavat ulos harjoituksiin, vaikka itse tiedän parhaan tavan valmistautua kisoihin. Mentaalinen harjoitus se on paras harjoitus.
Moiccu.
Mä oon siis ihan totaalisesti kaksinkamppailussa ja oon #hyvis.
Ehkä vois sit jo äänestää ++jopeti
Katsotaan sit. ++Jopeti
Mä olen aina after skiissä tapahtuman Travolta, varsinainen rasvalanne vailla vertaa.
Sorry Bilbo,
” Sinun silmiesi tähden-nostan kytkintä ja lähden.
Kappas, Kassu, vanha veijari, mitä kuuluu?
Lähdit heti peesaamaan, miksi?
En ole ihan varma, onko tämä järkevä ulostulo. Äkkiseltään ajateltuna olisi nimenomaan pahisten kannalta hyvä, jos ensimmäisenä päivänä äänestettäisiin näistä “sprinttereistä” toinen ulos.
Näin on siis siksi, että ensinnäkin hyvissprintterin pudotessa pahikset saisivat “ilmaiseksi” hyviksen pihalle, koska pahiksetkaan eivät tiedä, kumpi sprintteri on kumpi. Näin ollen äänestyspäätöksistä on käytännössä mahdoton tehdä johtopäätöksiä kenenkään hyvyydestä tai pahuudesta.
Näin on toiseksi myös siksi, että kumman tahansa sprintterin pudotessa pahisten päävalmentaja ei voi enää vahingossa pudota tuon sprintterisäännön 4-kohdan mukaisesti tilanteessa, jossa pahikset pudottaisivat yöllä hyvisten edustajan. Tämä etuhan on jo annettu pahiksille paljastuksellasi, sillä on selvää, että sinua tai Jopetia ei pahikset yöllä pudota ennen kuin jompikumpi on päivällä pudotettu.
Edellä esitetyin perustein pidän ulostuloasi pahismaisena ja äänestän seuraavasti:
++Ultraviolet
No, koetan nyt itsekin löysätä vannetta näin alkajaisiksi. Pidetään vaan fluorit kaukana. Oli sitten rasvalanne tai ei!
Jaa, ihan kuin olisin kuullut jonkun kyselevän hammmastahnoista. Mutta eikös meillä ole täällä ihan omat “suuhuuhteet”. Fluorittomat.