Yhteisöpeli XXXI - Hiihtoliiton pikkujoulujen dopingskandaali - Peliketju

Jompikumpi näistä on pahis. Ja yritän saads pahiksen pilalle. Kas kun se sua harmittaa?

1 tykkäys

Jaa siellä o muutamalla kaverilla huurussa meikäläisen mesnestys!

Taisitte Casperi ja Uv kattella meikäläisen kisaliivin loitonneen Suomen Cupin kisassa?

Mites se Ultra Bra lauloikaan… katselin hiihtoladulla loittonevaa selkääsi?

Mitenkäs tämä sääntö?

1 tykkäys

Teknisesti ottaen Jopeti ei välttämättä ole toinen sprintteri, vaan UV vain äänesti häntä. Itse kuitenkin epäilen, että hän on.

No sitten tämä on selvä keissi.

++Ultraviolet

Ei se mua harmita laisinkaan. Miksi harmittaisi? Olet hieman kireän oloinen, mistä kenkä puristaa?

Eiku mitä saatana? Mä missää kisoissa ole?

@pelinjohto!

1 tykkäys

mmmmmmm… maukas tämä mojitokin näin saunan jälkeen. Nyt on vahva luotto siihen, että tämä porukka menee pitkälle. Norskit ei mittää, ruattalaiset ei senkään vertaa…

Tää on kyl aika :joy_cat:

Jos nuo kaksi ovat sprinttikisaajat ja tänään putoaisi hyvis, niin huomennahan saisimme pois pelistä sen pahiksen. :thinking:

Pahiksena tuskin olisit mennyt lankaan, joten saat hyvispassin :wink:

Sekin on kyllä aivan totta, ja tuo aivan todella olennaisesti parempi tilanne on silloin, jos pahis saadaan heti ensiksi pihalle. Tällöin toki puolestaan hyvis lähtee mäkeen seuraavassa yöpudotuksessa, koska on varmistunut.

Näkisin tilanteen silti hyödyttävän kokonaisuudessan pahiksia, koska pahisten kannalta huonoimmassakin tilanteessa ns. Kari-Pekka Kyrö saa hengähtää yöpudotussäännön osalta, ja pahiksilla on kuitenkin tavanomaisen kokoinen kolmen tiimi. Tuo olisi siis omasta mielestäni pahisten näkökulmasta siedettävä tilanne ottaen huomioon kolikon toisen puolen, jossa pahikset voittavat nähdäkseni isosti.

Tää sun analyysi perustuu valitettavasti sellaiseen väärään olettamaan, että puhuisin totta :grin:

3 tykkäystä

Mitäköhän tästä pitäisi sitten päätellä? Todella eriskummallinen viesti. Ehkä vetäydyn saunan puolelle vielä puntaroimaan tätä tilannetta, mutta ääneni pidän toistaiseksi UV:lla.

Niin siis oletko itsekään sprintteri? Noh, sen vain sinä ja sprintteri(t) tietää. Ilmeisesti kuitenkin tarkoitat vihjailla, että et ole. Ja aivan mahdollistahan sekin on - sinulta en yllättyisi välttämättä yhtään minkäänlaisista peliliikkeistä.

Dataa tuollaisella “feikillä” (jos on sitä) toki saa hyviksenä, ja pahiksena tarkoituksena voisi olla wanha kunnon hyviskrediittien kalastelu. Sanotaan näin, että joitakin vahvoja olettamuksia statuksestasi voitaneen joka tapauksessa tämän perusteella tehdä.

-Jopeti

En nyt saa kiinni juonesta.

1 tykkäys

Ketä tarvii hyviscred kun on street cred

1 tykkäys

Itse olen krediittini hankkinut kylläkin ladulla enkä kadulla. Lipsautitko? [tähän hymiö]

En minäkään🤨

Ei haittaa jos tippuu kärryiltä, kunhan hyppää myöhemmin kyytiin