Tarkoitit varmaan “suksilta”
En tarkottanut. Tää peli on kärryt ja minä aion ottaa ohjat. Sillä varauksella että jaksan.
—jopeti
Täällä Karibialla ne ovat rekivaljakkoja.
Oli erikseen sanottu, että saa paljastaa oman roolinsa.
Ei kai tätä nyt voi niinkään tulkita, että jos on paljastanut oman roolinsa, niin ei voi koskaan äänestää omaan sprinttikaveriaan ![]()
Mulla on pieni varauma Cliffystä siksi, koska hän lähti aika vahvasti siihen maailmaan, että minä ja Jopeti oltaisiin sprintissä - etenkin kun Cliffy myöhemmin sanoi et multa voi pelaajana odottaa ihan mitä tahansa.
Lisäksi tässä pelissä on lähtökohtaisesti tärkeämpää löytää sprinttarien ulkopuoliset kilpailijat. Jos löydetään sprinttarien ulkopuoliset pahikset, ja molemmat sprintterit on hengissä, niin peli on paketissa.
Lisäksi mun aloitustapa on hyviksille optimaalinen. Jos jokainen pelaaja aloittaisi pelin sanomalla olen hyvis kaksintaistelussa ja äänestää randomia, niin se antaa aidolle sprinttarille mahdollisuuden antaa ääni toiselle sprinttarille. Tällä tavalla jos sprinttari kuolee vahingossa esim. pahisten tappamana yöllä, niin hän on ehkä jättänyt meille vihjeen mistä pahis löytyy ![]()
Hyvin on porukka osallistunut tänään keskusteluun. Nellisi taitaa olla ainoa, joka ei vielä ole kirjoittanut.
Eikös me kaikki olla hiihdon kanssa tekemisissä. Tai sitten on eksynyt väärään paikkaan. Tässä tapahtumassa ei tainnut olla mäkipuolen kavereita mukana vai tunnustaako joku hallitsevansa V-tyylin??
Mä taidan mennä nyt juomakaapin kautta telkan ääreen. Sieltä tulee jakso Nykäs-dokusta. Tulkaas nyt joku seuraks niin otetaan pienet Masan kunniaksi. Oli se vaan kova, vaikka ei sitä uutta tyyliä sitten koskaan oppinutkaan.
Olen hyvis kaksintaistelussa.
++Nellisi
![]()
Jopas jotakin. Louskutin ilmaantui toiseksi sprinnteriksi. Jopas tässä pelissä on sprinttereitä.
Mä en ole varma, onko tämä @Ultraviolet in taktiikka näin alussa hyvä vai huono. Aika näyttää.
Samaa mieltä, aika näyttää. Pikkujoulut on yleensä kyllä ennemminkin sellainen Vasaloppet -tyyppinen kestävyyskisa kuin pieni sprintti.
Ihan hyvin perusteltu. Itse asiassa tuohan on todella hyvä ajatus.
-Ultraviolet
Jep, kyllä siinä äkkiä viikko jos toinenkin menee, kun kunnolla juhlitaan.
Olen hyvissprintteri.
++Bilbo
Pitäisikö tässä itsekin kokeilla sprinttiä?![]()
No, ehkä jätän väliin, ei meitä normaalimatkan sivakoitsijoita muuten jäisi joukkueeseen yhtään.
Voiko joku selvästi selittää, mitä hyötyä tuosta sprintterisäädöstä on?
Hyviss
ys on nyt
.
Nyt se Nuti parka sekos täysin. Mitä sä juotit sille @ode ? Eihän tämä ole enää normaalia, eihän?
Ei ole auennut vielä mullekaan. Ihmeen varmoja osa porukasta kuitenkin on, että tämä hyödyttää. Ja varsinkin hyviksiä.
Eli eikös sprintterin kannattaisi olla hissun kissun, jos tulkitsen tämän oikein?
Mitä enemmän sprinttereitä joukostamme löytyy, sitä vaikeampaa pahisten on tietää, kuka on oikea ja kuka hiihtää toisen suksien päällä.
Jos sitten oikea hyvis-sprintteri putoaakin vaikka päivä tai yöpudotuksessa, niin hän on jättänyt vihjeen (äänen muodossa tai muuten) kuka on hänen vastapelurinsa. Toki meidän hyvisten kannattaa toivoa, että ensin putoaa pahis-sprintteri.