Tuon säännön mukaan kannattaisi mielestäni olla hiljaa ja toivoa pudotusta yöllä. Silloin lähtee mukana yksi pahiksista.
No se ehkä olisi se toinen vaihtoehto. Mutta jos kaikki hyvikset tuon sanoisi, niin eihän sekään pahiksia mitenkään hyödyttäisi, vaan heidänkin olisi niin sanottava.
Tai hitostako minä tiedän, nyt tulee päähän kaikkia simuloituja lopputuloksia, joita en nyt paljastele sen enempää.
Joku taisi pistää sen Morganiin jotain, en nähnyt kuka.
Ps. Minäpä en ole sprintteri
![]()
Kiitos, pidä vaan ajatukset ominasi. Itse olen sitä mieltä, että sprintterin kannattaa olla hiljaa ja toivoa pudotusta yöllä.
Entäs printteri?
Täytyypä tutkailla tätä vaihtoehtoa🤔
Paras skenaario olisi se, jos hyvissprintteri tippuisi yöllä. Silloin tippuisi yksi pahis ja yksi pahis kääntyisi hyvikseksi.
Pahikset välttelevät hyvissprintteriä tietysti yöpudotuksissa, koska osuma häneen olisi pieni katastrofi.
Sinänsä voisi antaa hyvispisteitä niille, jotka ihan ensimmäisen joukossa lähti tuota sprintterihommaa vetämään. En tiedä oliko se järkevää, mutta en näe kovin todennäköisenä, että pahikset siihen olisi lähteneet. Joten ehkä hyvisvibaa UV, CliffyByro, louskutin…
++Ultraviolet
yrititkö olla liian nokkela?
Nuti ja Tonza menee omissa piirrustuksissa hyvien puolelle.
Ode, louskutin, Ultraviolet - tässä kolmikossa kärkiepäilyt.
Jos liian nokkelalla tarkoitat, että otan liian monta askelta etsiessäni tämän pelin pahiksia kun he todennäköisesti löytyisivät vähemmälläkin, niin kyllä ![]()
Huomenta! Herätys ei taaskaan toiminut (olisiko syynä puuttuvat patterit) ja huoneessa oli niin pimeää että ylhäältä tultiin ryminällä alas, vaarallista aikaa tämä kaaos. Ethän herännyt aiheuttamaani sekasortoon @Bilbo
Oisko edes tiikerisalvaa? Jotain tarvis saada.
Äänestystilanne:
2 Ultraviolet (Jopeti, Casperi)
1 Mazzus (Ode)
1 Nellisi (louskutin)
1 Bilbo (CliffyByro)
Putoamassa Ultraviolet kahdella saadulla äänellä.
Pelipäivä päättyy lauantaina kello 21:00.
Tässä sitä on. Purnukka on vanha (markka-ajalta) ja kansi on kiinni hyvin tiukasti, mutta voit yrittää avata ja käyttää omalla vastuulla. Ei tässä näytä mitään parasta ennen leimaa olevan.
Kyllä ne yleensä noihin tiikerisalvoihin exp.daten merkkaa, mutta se on sen lasipurkin ympärillä olleen käärepaperin pohjassa. Tyypillisesti viis vuotta valmistushetkestä.
Oli minullakin tulla mukaan yksi purkki Wild Tiger Balm -salvaa, mutta meitähän kehoitettiin ennen tänne Leville lähhöä minimoimaan riskit. Ei aleta leikkimään millään uusilla leluilla, kun Lahti 2024 pitäis olla ihan eri kuin se 2001. Joten mielummin vaikka kossuhieronta kuin hihasta vedetty salva. Eiks vaan???
Onks mä jo hierontani saanut, kun kirjoittelen mitä sattuu. “Lähhöä” on tiätysti “lähtöä”. Onks mä jo valmis punkkaan. Ei tarvi raahata. ![]()
Itseasiassa eilinen meni tehokkaasti ensin töissä ja sen jälkeen lumitöissä. Vaihteeks tätä valkosta paskaa on viis senttiä odottamassa kun työpäivä päättyy.
Asiaan.
Oon aika ajoin silmäilly pelin tapahtumia, tää sprinttisekoilu vaikuttaa kovin hämmentävältä ![]()
Toisaalta tuo peliin eloa, muutenhan tää on ollu aika pitkälle risteilyä jäänmurtajalla jostain Karibialta Leville ![]()
Sprintti on taktiikkalaji. Ei tarvitse olla kuuden nopeimman joukossa päästäkseen finaaliin.