Yhteisöpeli XXXI - Hiihtoliiton pikkujoulujen dopingskandaali - Peliketju

Luonnollisesti, mutta tässä on kovin vähän nähty mitään uutta ja ihmeellistä.

Minun aivotoimintani halvaantumisesta ei ole pelkoa. Se on loppunut jo kauan sitten. Hymiö.

1 tykkäys

Eiköhän se näin ole itse kullakin.

Kokeilen vain kepillä jäätä. Tägäsin viestiini kolme melko sattumanvaraista sellaista nimeä, joita ei ole vielä äänestetty.

Ota hyvä mies pilli, ja se salaisuus on yleensä siellä jäiden alla.

Tais olla eilen raskas keli hiihdellä ja kova sauna päälle, nukuin kuin tukki. Mutta kuka ei nukkunut? Aamulla täällä taatusti lemusi huonolaatuinen apinasalva!! Kukas semmoiseen on sortunut. Itse en nyt koske tiikerisalvaankaan, mutta tämä on jo liikaa.

Mutuilen vähän Hakkuria ja Casperia. Casperin nopea ääni UV:lle oli jotenkin erikoinen, yleensä Casperi on pitänyt tällaisista suunnitelmista, jota UV esitti, tai sellainen fiilis on.

Hakkurista en saa oikein irti, vaikka on kirjoittanut aika paljon, joten silleen voisi hyvin olla pahiksen pelikirja käytössä.

1 tykkäys

Sprinttikisailijoilla saattaisi olla tavallista pelaajaa kovempi kiire antaa ääni? :thinking:

Öö, miksi?

Miksi? Toki sprintissä mennään lujaa, mutta en ymmärrä yhteyttä nopeisiin ääniin.

Ylipäänsä taidan olla sitä koulukuntaa, joka jättäisi sprintterit nyt tässä vaiheessa peliä ns. taustalle hautumaan, ja katsotaan sitten myöhemmin, olisiko jotain kikkailua miten hyvikset voisivat parhaiten heistä hyötyä. En hötkyilisi siinä asiassa, vaan keskittyisin pahisjahtiin.

3 tykkäystä

No ehkä sitten ei. He käyvät myös yksityiskeskustelua keskenään ja kuuluvat eri leireihin, niin sen luulisi asettavan ainakin jotain paineita.

Pahisjahtiin on saatava vauhtia. Vaikeaa kuitenkin on. Yleensä minullakin tutka sanoo jotain, mutta nyt on vaarallisen hiljaista. Enkä edes osaa luottaa jonkun toisenkaan tutkaan.

Jos joku näkee minulla pahiksen pelikirjan, niin se on kyllä norjalaisten lavastus. Paras katkaista huhuilta heti siivet. Ei anneta vuoden 2001 fiaskon toistua. Hyvät voittaa tällä kertaa.

Kerrotko @Casperi miten päädyit piirtämään tämän? @Tonza oli kirjoittanut ennen viestiäsi tasan yhden viestin:

3 tykkäystä

:ski:

Äänestystilanne:

3 Ultraviolet (Jopeti, Casperi, Varilasit)
2 Nellisi (louskutin, Bilbo)
1 Mazzus (Ode)
1 Bilbo (CliffyByro)

Putoamassa Ultraviolet kolmella äänellä.

Pelipäivä päättyy huomenna kello 21:00.

1 tykkäys

Mitäs tuo @Casperi sepittelee!! Nämä Kaisa Varpuset jne. on yleisestä linjasta poikkeavia juttuja. Onkohan tässä takana jotain erityistä viestintää. Miksi ja kenelle. Laittaa miettimään.

Noista assosioituu mieleen Harri Tapparaniemi. Sen anagrammi taas on Martini paperiraha eli selvästi viitataan johonkin lahjontaan. Olkaamme siis varuillamme.

1 tykkäys

On se kiva että on joku peli jossa jonkun silmissä olen hyvis :sweat_smile::+1:

Otitko huomioon, että annoin äänen nimenomaan Jopetille UV:n kuvion perusteella? Mutta sitten hän alkoi säätämään jotain muuta, mitä en enää hoksannut. Tai ainakaan, että kuin tuo hyviksiä auttaisi.

@louskutin sanotaanko näin, että olen viimeiset 3 pahispeliä Tonzalta seurannut aika läheltä ja nyt tuli se fiilis ettei olla pahoilla teillä. Ei mitään sen konkreettisempaa.

@Hakkuri Kaisa Varpunen, naisjoukkueen suurin mitallitoivo näihin kisoihin. Katso vaan - salvaa, siideriä ja salmaria - jo suksi luistaa.

3 tykkäystä

++Armas

1 tykkäys