Ketkäs kaikki nyt on ilmottautunu hyvis sprinttereiks tähän mennessä ?
![]()
Äänestystilanne:
3 Ultraviolet (Jopeti, Casperi, Varilasit)
2 Nellisi (louskutin, Bilbo)
1 Mazzus (Ode)
1 Bilbo (CliffyByro)
1 Armas (Nuti)
Putoamassa Ultraviolet kolmella äänellä.
Pelipäivä päättyy huomenna kello 21:00.
Ultrav
Cliffy
Lousku
Osaatko sanoa miksi hyvis sprintteri paljastaisi itsensä ?
Mikäli pahikset äänestäis hyvis sprintterin yöllä ulos, tulis toisesta sprintteristä hyvis ja lisäks pahis putois pelistä pois ![]()
Ja Ode ilmoitti, ettei hän ole sprintteri.
Hyvissprintteri ei koskaan itse paljastaisi itseään. Siksi hyvissprintterin ehkä kannattaisikin paljastaa oma roolinsa ![]()
Eli tuplabluffi tai sit pahikset hakee hyvispisteitä ilmoittamalla että on hyvis sprintteri. ![]()
![]()
![]()
Ei nyt oikein suksi luista. Paljon jää loppukirin varaan. Mutta ihan testin vuoksi ja kun haluan tuon yhden kadonneen esille. Onkohan eksynyt matkalla Leville.
++Nellisi
Mitä itse juonit?
En mitään. Etsin pahiksia. Hyvin väistit kysymykseni.
No hyvä. Olemme siis samalla asialla.
Huhhuh! Olipas siellä kirpeä keli. Näyttää pakkanen kiristyvän. Ei mutta kenenkäs monot on pöydän päällä? Näyttäis olevan ruotsalaisväritteiset. Äläkää nyt hyvät ihmiset sanoko, että William Poromaa on täällä?!
Tai sitten oon hyvis, joka hakee reaktioita ja kiristää pahisten peliä.
Oon pettynyt et kukaan ei oo tosissaan ehdottanut mun olevan pahissprinttaaja. Se olisi vasta peliliike.
Tuntuu että tässä kaikki ( itseni mukaan lukien) on jumissa tässä sprintteri kisassa. Eniten hyötyähän olisi siitä että hyvis sprintteri putoaa yöllä ![]()
En ole ehdottanut mutta olen sitäkin tietysti miettinyt.
Tätä mä olen yrittänyt kertoa.
Nyt on sen verran helposti Bilbo ja hakkuri lähteneet perässäni äänestämään nollan viestin Nellisiä, että otanpa tämän tässä vaiheessa pois.
-Nellisi
Ja nyt meillä on kolme ” tavis hyvistä” ilmottanu olevansa hyvis sprintteri ![]()
Uskoo ken tahtoo ![]()
En osaa sanoa miksi haluaisi, kunhan lähdin tukemaan Ultravioletin ideaa.
Entäs se vaihtoehto, että olen täysin tavallinen pahis ![]()