Yhteisöpeli XXXI - Hiihtoliiton pikkujoulujen dopingskandaali - Peliketju

Ketkäs kaikki nyt on ilmottautunu hyvis sprinttereiks tähän mennessä ?

:1st_place_medal: :2nd_place_medal: :3rd_place_medal:

Äänestystilanne:

3 Ultraviolet (Jopeti, Casperi, Varilasit)
2 Nellisi (louskutin, Bilbo)
1 Mazzus (Ode)
1 Bilbo (CliffyByro)
1 Armas (Nuti)

Putoamassa Ultraviolet kolmella äänellä.

Pelipäivä päättyy huomenna kello 21:00.

2 tykkäystä

Ultrav
Cliffy
Lousku

1 tykkäys

Osaatko sanoa miksi hyvis sprintteri paljastaisi itsensä ?
Mikäli pahikset äänestäis hyvis sprintterin yöllä ulos, tulis toisesta sprintteristä hyvis ja lisäks pahis putois pelistä pois :thinking:

1 tykkäys

Ja Ode ilmoitti, ettei hän ole sprintteri.

1 tykkäys

Hyvissprintteri ei koskaan itse paljastaisi itseään. Siksi hyvissprintterin ehkä kannattaisikin paljastaa oma roolinsa :smile:

2 tykkäystä

Eli tuplabluffi tai sit pahikset hakee hyvispisteitä ilmoittamalla että on hyvis sprintteri. :thinking::orange_book::blue_book:

1 tykkäys

Ei nyt oikein suksi luista. Paljon jää loppukirin varaan. Mutta ihan testin vuoksi ja kun haluan tuon yhden kadonneen esille. Onkohan eksynyt matkalla Leville.

++Nellisi

1 tykkäys

Mitä itse juonit?

En mitään. Etsin pahiksia. Hyvin väistit kysymykseni.

1 tykkäys

No hyvä. Olemme siis samalla asialla.

1 tykkäys

Huhhuh! Olipas siellä kirpeä keli. Näyttää pakkanen kiristyvän. Ei mutta kenenkäs monot on pöydän päällä? Näyttäis olevan ruotsalaisväritteiset. Äläkää nyt hyvät ihmiset sanoko, että William Poromaa on täällä?!

1 tykkäys

Tai sitten oon hyvis, joka hakee reaktioita ja kiristää pahisten peliä.

Oon pettynyt et kukaan ei oo tosissaan ehdottanut mun olevan pahissprinttaaja. Se olisi vasta peliliike.

1 tykkäys

Tuntuu että tässä kaikki ( itseni mukaan lukien) on jumissa tässä sprintteri kisassa. Eniten hyötyähän olisi siitä että hyvis sprintteri putoaa yöllä :thinking:

En ole ehdottanut mutta olen sitäkin tietysti miettinyt.

Tätä mä olen yrittänyt kertoa.

1 tykkäys

Nyt on sen verran helposti Bilbo ja hakkuri lähteneet perässäni äänestämään nollan viestin Nellisiä, että otanpa tämän tässä vaiheessa pois.

-Nellisi

4 tykkäystä

Ja nyt meillä on kolme ” tavis hyvistä” ilmottanu olevansa hyvis sprintteri :thinking:
Uskoo ken tahtoo :face_with_raised_eyebrow:

1 tykkäys

En osaa sanoa miksi haluaisi, kunhan lähdin tukemaan Ultravioletin ideaa.

Entäs se vaihtoehto, että olen täysin tavallinen pahis :innocent:

5 tykkäystä