Yhteisöpeli XXXIX: Kauhun korttitalo - peliketju

Mä olen aina valmis miekkailemaan, uskoisin sun sen tietävän. En ole ennenkään kääntänyt toista poskea, enkä tee sitä nytkään.

Epäilemättä. Tuo oli vain yleinen huomioni pelistä, kohdistamatta sitä keneenkään.

Kiitos. En mä nyt vielä ole kirjoittanut kovin montaa viestiä, mutta olen ollut aktiivisesti hengessä mukana.

Ja viestisi ovat vielä olleet jutustelua. Mutta ei tässä vaiheessa peliä kenelläkään vielä mitään teorioita ole. Paitsi mazzus on ratkaissut pahikset.

Sama juttu. Jonkunhan teidänkin nulikoiden touhua on perään katsottava. Ei teitä voi vielä jättää valvomatta.

1 tykkäys

Toki, ajat sitten. En viitsi pilata peliä ja kertoa pahiksia. Pikku hiljaa pitää alkaa katsoa, kuinka omat siivet kantavat.

Jep. Enkä nyt hirveän hanakasti ole vielä ketään äänestämässä. Vähän itselläni nuo kertyvät äänet ovat alussa rajoittaneet äänten heittelyä (vaikken muutenkaan ihan hirveästi ääniä ole jatkuvasti vaihtelemassa), varsinkin kun erikoishyviskin voi tuon seurauksena pudota.

2 tykkäystä

Odotellaan, että @Tonza saapuu paikalle. Uskoisin sitten äänien alkavan liikahdella.

1 tykkäys

Eipäs huudella sielä, olen ääneni jo antanut :face_with_raised_eyebrow:

Juu, mutta ihmeen maltillisesti. Oletko moneen kertaan jo muuttanut ääntäsi?

Maltti on valttia :wink:

Voisitko kenties jatkossa ratkaista pelit vähän myöhempään, vaikuttaa näet siltä että olet taas unohtanut aikojen saatossa ketkä ovat pahikset.

2 tykkäystä

Alun perusteella näyttää kuin olisin eksynyt jollekin paranoidien alueelle. Vuan eipäs sittenkään, tällä kertaahan tuo mystinen otus juurikin välttelee päivällä tippumista. Voisiko täällä olla useampi pahis kuin mitä säännöissä lukee…? Kun peliä on johtamassa tp2, ei voi olla mistään varma.

2 tykkäystä

Osittain totta tuokin. Katsos kuomaseni, mä joudun ratkomaan päivittäin tuhansia ja tuhansia ongelmia maailmanlaajuisesti.

1 tykkäys

Mielenkiinnolla odotan myös, milloin Varilasit avaa sanaisen arkkunsa, tällä hetkellä hän vaikuttaa erittäin epäilyttävältä.

Ja huh, tosiaan Casperi jätti nämä kekkerit välistä. Asia aukeni vasta Jopetin viestistä, pitääpä siis jatkossa aina pelin alussa käydä tarkkaan läpi osallistujien lista.

:skull_and_crossbones:

3 Ultraviolet (Tonza, Armas, Jopeti)
1 Tonza (Ilves1931)
1 Nuti (000)
1 Ilves1931 (Petri)
1 Armas (Nuti)
1 Cazens (Helbendeerus)
1 Jopeti (Ultraviolet)

Lähdössä Ultraviolet 3 äänellä. Päivä päättyy torstaina klo 21.00.

2 tykkäystä

Mitäs täällä heti “maailmanmestaria” äänestellään pois, pelottaako teitä liikaa? :sweat_smile:

Ja tosiaan onnittelut tuosta mestaruudesta @Ultraviolet :trophy: (Mjäy :3)

Itse yritän tuon kirouksen takia vähän varovaisempi olla nyt äänien kanssa, toisin kuin täällä on oltu. :joy: Toki paineääniä tulee taas jossakin kohtaa, mutta vähän kannattaa nyt miettiä, mitä tekee noiden äänien kanssa, etteivät pahikset hyödy kirouksista tulevina päivinä.
-Nuti

1 tykkäys

Et vielä sitä kuitenkaan kerinnyt sitä listaa lukemaan, kun epäilet pelinjohtajia?

5 tykkäystä

Tätä pidän kyllä epäilyttävänä. Yhtä lailla siellä on yhdellä pahiksella tuo kirous. Tuo vaikuttaa vaan tekosyyltä, minkä varjolla ei halua huomion keskipisteeksi.

++Louskutin

No miten vaan. Kahdella hyviksellä ja yhdellä pahiksella, do the math.