Yhteisöpeli XXXIX: Kauhun korttitalo - peliketju

Niin? Et taatusti luota. Mutta ei se mitään, en minäkään sinuun.

Saatan minä vähän luottaakin, mutta sitä minä en kerro. :slight_smile:

1 tykkäys

Nyt aavistuksen kiinnostaisi tietää, että saiko nappulan painaja äänestyksensä kohteelle lisä-äänen tästä, vai arvottiinko tuo. En usko sattumaan, sain Paul Sheldoninkin vangituksi kotiin ihan puhtaasti rankalla stalkkaamisella, joten luulenpa, että ensimmäinen vaihtoehto.

1 tykkäys

Ja seuraako napin ääni mirrin ääntä jatkossakin? :thinking:

Pitäisikö nyt niitä ääniä sitten kierrätellä? Minä siirtäisin pois Ilves1931:ltä, jolloin hänelle jäisi miinuspuolikas talteen? Kauhea savotta käyttää kaikilla.

Vai toisin päin, kissa menee kaiken valon ja äänen perässä?

No ei se oikeastaan, olen aika näppärä excelin kanssa:

-Ilves1931
++Nuti
-Nuti
++000
-000
++Mazzus
-Mazzus
++louskutin
-louskutin
++Armas
-Armas
++Cazens
-Cazens
++Tapparanation
-Tapparanation
++Ode
-Ode
++Bilbo
-Bilbo
++Tonza
-Tonza
++Helbendeerus
-Helbendeerus
++Ultraviolet
-Ultraviolet
++Jopeti
-Jopeti
++Ilves1931

2 tykkäystä

Mutta ei tuossa mitään järkeä ollut :smiley:

1 tykkäys

Jos sanoisin, että olen vakaasti kärryillä sitä, mitä teet, en olisi aivan rehellinen.

4 tykkäystä

Olen mielestäni antanut nyt kaikille puolikkaan miinusäänen, jonka ne kolme kirouksen kantajaa ottavat mukaansa ainakin huomiselle, jossei heille jää illalla ääniä tauluun.

Olen samaa mieltä siitä, olikohan se Ultraviolet vai Nuti, joka niin sanoi, että tällä me uhraamme kaksi hyvistä saadaksemme yhden pahiksen pois. Tämä tapahtuu kaiketi päivinä 2, 3 ja 4. Mielestäni ihan hyvä diili.

Sovitaan että edellisen viestisi sisältö on tämä. Jos haluat painaa jokaisen eri viestiin, niin ok.
Pidetään peli mielenkiintoisena :slight_smile:

Haluaisin huomauttaa arvon diktaattorille, että tarkistin säännöistä ensin. Siellä sanotaan mm. että kukin ääni on laitettava omalle rivilleen, ei omaan viestiin.

Mutta toki menemme tuolla mitä arvon diktaattori päätti.

-Nuti
++000

-000
++Mazzus

Koskakohan tähän tulee jokin viestirajoitus vastaan? :thinking:

-Mazzus
++louskutin

-louskutin
++Armas

Jatka vaan jos tuli raja😁

-Armas
++Cazens