Yleistä ruokakeskustelua ja elintarvikkeiden käyttökokemuksia

Miten nuo astiat edes toimivat? Haen kebabin mukaan ja joku tulee tunnin päästä noutamaan kipon takaisin? Vai pitääkö minun itse palauttaa se astia? Miten tuo digitaalinen järjestelmä varmistaa astioiden palautumisen? Haen Tampereelta Itsudemosta sushit ja lähden Vesilahteen syömään, niin siinä tulee jo jonkin verran astioiden hakemiselle matkaa.

Ajat autolla edes takaisin. Ah ihanan ekologista :rofl:
Tai sitten näillekin luodaan oma keräysastia.

Dometic on laadukas merkki

2 tykkäystä

Appelsiinien heikko sato saattaa vaikuttaa mm. appelsiinimehujen saatavuuteen:

Missä on makaronit kaupoista?
Kahdessa eri kaupassa kävin ja eioota molemmissa. :astonished:
Mitäs me perseaukiset nyt syödään?

Ping @Janne_Karjalainen :rofl:

Mylly Parhaalla hajosi joku kone, josta joutui metallia tuotteiden sekaan. Suuri erä vedettiin pois ja ilmeisesti tuotantoa ei ole vieläkään saatu käyntiin.

2 tykkäystä

Myllyn Paras -tehdas oli remontissa. Ilmeisesti nyt pyörii jo, mutta kestää vähän, että makaroneja saadaan taas joka paikkaan.

1 tykkäys

No jo on mylly.

3 tykkäystä

Onko heillä joku kartelli kun ei ollut muidenkaan valmistajien tuotteita? :thinking:
Vai onko meitä perseaukisia vaan niin paljon? :laughing:

Ping @Jussip95

1 tykkäys

Kai ne muut on ostettu pois kuleksimasta, kun ei Myllyn Parhaita saa.

3 tykkäystä

Mä oon menny niillä extran kierre makaroneilla vai mitä lienee. :joy:

1 tykkäys

Pirkka poranteriä oli pari pussia kaupan hyllyllä ja keräsin äkkiä yhden talteen. :rofl:

4 tykkäystä

Paitakauppojen jälkeen maistuu sipuli, joten mennää sillä :upside_down_face:

4 tykkäystä

Emmääkään Myllyn Parasta makaronia oo kaivannut, mutta Torinoa kylläkin.

1 tykkäys

Sama taitaa olla kaalikääryleiden kohdalla. Kaikkien brändien kääryleet tulee samasta paikasta. Joten jos siellä on ongelmia tuotannossa, niin käy samoin kuten makaronien kohdalla.

Monessa muussakin tuotteessa pitkälti sama ongelma. Tuotetaan vain yhdessä paikassa ja laitetaan vain erilaiset kääreet ympärille.

2 tykkäystä

Tässä virallinen vastaus:

1 tykkäys

Jotenkin tuntuu,että lasia ja metallia löytyy tänä päivänä aika paljon eri tuotteista. Tämäkin aika uskomatonta, että miten tämä on mahdollista??

Viesti siirrettiin ketjuun: Tappara-fani – sienien ystävä

Aamulehti kävi läpi vanhoja printtijulkaisua ja poimi niiden sivuilta tarjouksia lokakuulta kymmenen ja kahdenkymmenen vuoden takaa. Mainosten pohjalta kerättiin lista tuotteista, jotka olivat tarjouksessa sekä vuonna 2003 että 2013.

S-Ryhmä lopettaa Rainbow -sarjan ja tämä korvautuu Coop -tuotesarjalla, mikä tunnetumpi mm. muista Pohjoismaista:

S-ryhmä lopettaa Rainbow-tuotesarjan:

3 tykkäystä