Todella yllättävien sattumien kautta lähdenkin tänään hallille, eli vuorossa on kauden avaus.
Pelillisesti paras Lasten lauantai peli mies muistiin. Sekä lasten riemu katsomossa sai tällaisen karvanaamankin hyvälle tuulelle.
Kemin keiju on nykyään todellakin kuin keiju.
Uunituoreet kuvat: Kuulalegenda Mika Halvari, 48, teki uskomattoman muodonmuutoksen – ”Sanoisin laihduttaneeni 80 kiloa”
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Hauskoja juttuja ja tarinoita
Miss Suomi 2018 Alina Voronkova. Oli vieraana puoli seitsemän ohjelmassa.
Se, kun on pienen tauon jälkeen taas paremmin aihiota otteluennakon kirjoittelemisen suhteen.
e: Ja ihan noin muutenkin kivaa taas kirjoittaa ennakkoa, kun sitä tekee hiukan harvemmalla tahdilla. Makuhan tuosta menee, jos vääntää joka ikiseen peliin väkisin jotain.
Jäsen @Oijennus, joka halusi tukea reissaamistani “tankillisella bensaa”. Tämä teko lämmittää varmasti mieltä huomenna kun ajelen pimeässä kotiinpäin Vaasasta.
Kaverin kommentti:
“Sää et oo syntynyt penkkiurheilijaksi vaan sä oot kasvanut. Vietit koko nuoruutes katsoes urheilua ja tuit meitä niissä peleissä.”
Viimeiseen 2 kuukauteen oltu 43. urheilutapahtumassa paikan päällä. Pitäskö vähentää?
Ei oo muuten heitetty päästä luku. Ihan löytyy kalenteri asiasta.
No ei todellakaan pitäisi. Itselläni lukema on laskujeni mukaan elokuun 1. päivästä aloittaen surkuhupaisa 16 (mikäli Pitsiturnaus lasketaan yhdeksi tapahtumaksi). Kaikki tosin olleet futis- tai lätkämatseja.
Mulla lähimpänä sydäntä SalBa (salibandy). Nyt kun niilläkin alkoi kausi tulee vaan lisää pelejä katseltavaksi. Viimeiseen 7 vuoteen ole yksikään SalBan kotipeli jäänyt välistä. Sitten tulee Lukko (hoki), Fera (pesis), Pallo-Iirot (jalis) ja FC Rauma (futsal). Uusin aluevaltaus tuli viikonloppuna ringeten parissa. Tähän liittyy pitkä tarina miten sinne päädyttiin, mutta siitä ehkä joskus myöhemmin.
No mä olen ollut 51:ssä tapahtumassa. Pitäisköhän minunkin vähentää?
Lisää vaan tahtia Itsellä alkoi 3.8. Pitsiturnauksesta 250. urheilutapahtuman tavoite vuosi. Kaikkiin pitää lisäksi liittyä Raumalainen joukkue.
Toden totta. Täytyy kyllä joskus ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä Kooveen säbämatsia katsomaan. Nyt onkin vielä lyhyempi matka peleihin, kun muuttivat Linnainmaalle.
Unohtamatta tietenkään saman seuran lätkäjaoston Mestis-pelejä!
3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Armeijamuistot ja tunnelmoinnit
Minä olen viimeksi käynyt katsomassa urkkaa paikan päällä joskus viime talvena Hakametsässä.
Miten ihminen ehtii tuollaisilla edellä mainituilla tahdeilla tekemään mitään muuta?
Tai siis, no, tarviiko ehtiäkään, mutta kuitenkin.
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Santtu Silvennoinen, erikoistoimittaja
Elämä tässä ja nyt!
Käyttäjän @Dominik49 kommentti:
Oot kyl iha hauska ihminen noin niinku raumalaiseks
Hyvät ihmiset tekevät hyvän olon pitkäksi aikaa. Hyvän, ystävällisen teon ei tarvitse olla suuri, artikkelin esimerkki maksetusta parkkilipusta on hyvä esimerkki. Se on tapahtunut myös itseslleni ja olen pistänyt hyvän kiertämään.