Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Tämä päivä ja ilma. On tätä oikeesti niin kauan odotettu. Mahtava oli koko päivä touhuta pihalla tyttären ja koirien kanssa. Ei paljon muuta osaa kaivata edes.

Tai no okei, pari kaljaa kruunaa vielä tän illan.

14 tykkäystä

Älä muuta virka. Niin on hyvä fiilis. Mökille ja verkon koentaan.
.Aurinko paistoi 4 kuhan selkään järvellä, kun irroteltiin niitä verkon alapaulasta.
Tyven vesi ni ei ollu hoppua mihinkään. Ai että.

12 tykkäystä

Ne ketkä vaan voivat niin ottakaa mallia @peterra’lta. Jos pääsette maalle, niin menkää. Jos pääsette mökille saunaan niin menkää. Jos pääsette mökille maalle saunaan niin JUMALAUTA OLKAA JO SIELLÄ. Ja jos saatte vielä kaljaa niin nauttikaa! Ja lukekaa palstaa.

23 tykkäystä

Just nyt rantasaunaan ja mereen kastautumaan. Ja otan olutta mukaan, saunaan siis…

5 tykkäystä

Jumalauta. @Sekera laittoi viestin. Onko helevetti jäätynyt?
Mä olen mökillä kokoajan tässä kymmenen kilometrin etäisyydellä juhlapaikasta.

12 tykkäystä

Itse tulin hyville mielin kovasta treenistä minkä tänään tein. Selkä päivä ja treenin lopuksi mavea… “helppo” seiska ja painoa 200kg🤪

2 tykkäystä

Ja määki olen viä paremmalla fiilingillä. Nykäsin huvikseni 100 istumaannousua( siis vatsatreeni) ja 100 punnerrusta ja 100 selkää. Sama ku olis sormia napsutellu​:grin::grin::grin:. Nyt saunaan mutta muniani en taida järveen laskea. Ehkä huomenna.

4 tykkäystä

Helvetissä on nykyään neljä vuodenaikaa.

Niin ja se hyvä juttu. Tällainen suora pitkä viikonloppu tekee gutaa… Grillissä makkaraa ja terassilla olutta (tuopissa siis).

10 tykkäystä

Ite kävin etätyöpäivän päälle kympin lenkin, nykäsin kolme saunakaljaa ja nyt lohikeiton ääreen. Sivumennen saunaa lämmittäessä koukutin reilu kolmekiloisen hauen, jonka kokoista en täältä ole saanut moneen vuoteen.

14 tykkäystä

Komee keli ja pojan kanssa n.13km pyörälenkki. Muitakin ihmisiä paljon ulkoilemassa ja koronasta ei tietoakaan. Kyllähän tässä ihan hyvällä tuulella voi olla.

5 tykkäystä

Eilen tapasin ensimmäistä kertaa kunnolla ystäviäni koko kriisin aikana, ai että oli ihan mahtavaa sosialisoitua, siis ihan älyttömän huikeata oli! Ikävä oli ollut ystäviä ja koskaan en ole käytännössä noin kauaa ollut “yksin”.

Tänään menemme uudestaan puistoon iltaa viettämään. Sitä ennen fiksaan ystäväni kanssa polkupyörääni. Alkaa elämä voittaa ja tässä alkaa itselläkin olemaan kevättä rinnassa :muscle:
Toki, varovaisia olemme ja ilman muuta itselläni riittää luottoa fiksuihin ystäviini

11 tykkäystä

Kiva kun tuot hauskaa tännekin! Ainakin minua huvitti tuo käyttämäsi verbi. No, ajattelin etten kerro, mutta kerron sittenkin. Eli mitä mielessäni juuri lukiessani näin. Lippalakkisen vähän pikkuisen suippoparran omaava herrasmiehen. Joka kai on kohta 100v levännyt omassa mausoleumissaan. Siis tää ei tosiaan ollut millään pahalla, huvitti tosiaan. :wink: :wink:

4 tykkäystä

Ruskeatukkaisen, ikäänsä (32-v) nähden yhä melko siloposkisen herrasmiehen. Joka kai on kohta 100v mädäntynyt omassa poikamiesboksissaan. Tai ainakin se on tuntunut 100 vuodelta. Luotettavana ystävänä on toiminut nurkassa värjöittelevä, hieman pölyinen pehmoapina lapsuudesta.

Korjasin vähän :grinning::handshake:.
Koitin muuten kasvattaa oikeasti viiksiä, siitä ei tullut mitään. Kai minulla on joku geneettinen häiriö, nimittäin oikealle puolelle viiksien pituudeksi jäi “hitlermitta”. Toiselle puolelle kasvoi kunnolla. Meinasin erakoitua kokonaan, nimittäin tuo look ei kestänyt päivänvaloa. Luovutin ja palasin naaman karvattomuuteen. No se näistä nyt.

7 tykkäystä

Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Lohdutti äitini aikanaan kun ei viikset nuorelle teinille kasvaneet… Eikä kyä kava vieläkään, yli viiskymppiselle teinille!

8 tykkäystä

Kelit lämpenee ja terassi :beers: on taas päivää lähempänä!

5 tykkäystä

Tää mahtava keli! Aivan huippua!

3 tykkäystä

Tulipahan naurettua ääneen kun luki tuon jutun Ossi Väänäsestä…
Linkki iltalehteen

On siinä ollut Roenick ihmeissään kun Suomi poika laittaa parastaan :joy::sweat_smile:

Toi on kyllä jämerä temppu, mutta en kyllä räjähtävän pommin alle haluisi jäädä :grin:

1 tykkäys

Kyllä! Itse sain eilen öljyttyä terassin, kesäkausi voi alkaa. :muscle:

2 tykkäystä

Keksittiin tossa ruokatunnilla kaverin kanssa, että kun tänä kesänä tuskin ulkomaille pääsee, niin otetaan auto alle ja lähetään vetään road trip johonkin päin Savoa ja Itä-Suomea ja muuta susirajaa.
Tai niin kuin Seppo Räty sanoisi, “Ollaan ton Kinnusen kans ajettu autolla ympäriinsä ja juotu kaljaa”. :muscle:

8 tykkäystä