Arvostan aina sitä, kun palstan henkilökunta osoittaa oikeasti pelisilmää. Ja hyvällä maulla myös vähän huumoria sekaan
Ilves otti näköjään Jukureilta pannuun.
Osuit tämän viestisi kanssa ihan oikeaan ketjuun ja se saa minut hyvälle tuulelle.
Vastustajien tekemisillä ei tässä kohtaa pitäisi olla merkitystä mutta pakko tunnustaa että tämä maistuu myös…
Tällä viikolla peliseurannassq mulla ollut Tappara- villasukat jalassa. Ja niin on jatkossakin. Ehkä pestään välillä…
Et ainakaan ennen seuraavaa (mahdollista) häviöö pese!
@Treppu ja villasukat luistimissa. Kehuin pojalle että alle 10v tuo on rangaistava rikos.
Sanoit myös luistinten olevan löysällä kuten @Jussip95 viikkoa aikaisemmin. Ihme nillittäjiä molemmat. Varmaan sanotte viä, että etuläpät pitää laittaa piiloon.
Hyvälle tuulelle näiden kahden ruikuttajan lisäksi saa kovaa vauhtia lähestyvä Oulun reissu!
Sulla ei riitä vielä meriitit etuläppiin vaikka kova tykkäämään ootkin.
Etuläpät saa näkyä, mun puolesta! Itsellä toki ne on polvarin alla piilossa! Ja mun luistimiin ei sovi ees paksu tennissukka, saati sitten villasukka!
Toivottavasti ei tuu Oulun reisusta samanlaista ranskalaista visiittiä kuin Tepsillä ja Lukolla…m
Kiti Kokkonen kertoo mikä on näyttelijän työssä parasta.
(En saanut tuota pelkkää instagram -pätkää, joten tässä koko maikkarin juttu.)
Sunnuntain huutokauppaostokset saapui tänään. Oli myös Postilta vikkelää toimintaa. Aamupäivällä tuli sähköpostiin Tapparalta lähetysilmoitus ja puoli kolmen maissa kilahti viesti että paketti noudettavissa automaatista.
Laita paidoista kuvat paitakejuun.
Ei ollut BF ehtinyt vielä tukkia postia kun noin nopeasti saapuivat.
Laitan joskus kun ehtii ja jaksaa alkaa kuvailemaan ja jos tämmöinen tietotekniikan ihmelapsi osaa ne tänne laittaa Viikonloppuna voi olla paremmin aikaa.
Tuli junnujen Kanadan matkaa tuettua. Sinapit jo aiemmin ja nyt piparkakkusuklaata ja luistinpyyhkeitä tuli ostettua. Uskokaa tai älkää,oli eka kerta kun sain naiselta pyyhkeitä.
Kyllä pysyy voittavat villasukat pesemättöminä!!
Ai että kun muistu tänään pelissä junnuajan highlighteja mieleen.
Tais olla vuosimallia 00-04, kun lukollakin oli vielä pelaava kettu logona paidassa. Ne harvat kerrat kun 100km päästä pääsi peliin, kun kotipeli osui sopivasti lauantaille.
Peli oli ensimmäisen erän jälkeen lukolle, muttei se estäny tällästä nuorempaa junnua uskomasta voittoon. Istutuimme isän kanssa c2 vasen (nykyään kausarikin täällä). Toisessa erässä yläpuolella istuva suurinpiirtein eläkeikäinen vanhempi herra huusi jotain, joka sytytti ja nauratti sellasen pienen junnun. Hymyilyttää vieläkin jokaisessa lukko pelissä. Myöhemmin tultiinkin itse pelissä rinnalle ja lopussa ohi.
Ainiin, herra huusi Tapparan maalien ja lukon jäähyjen jälkeen “ketun nahkoja orsille”.
Itsellä olikin pelin jälkeen mukava kotiin paluumatka. Isällä puolestaan ei ollut.
Koeviikko maanantaita vaille paketissa ja Tappara voittoputkessa, mikäs tässä on ollessa.
Tapparan voittoputki myös, vaikkakin jääkiekon taival on jäänyt itseltäni tänä kautena hieman vajaaksi uusien haasteiden vuoksi. Nuo uudet haasteet, eli varasto-alan koulutus ja tuo työharjoituspaikkani ovat taasen saaneet mieleni hyvälle tuulelle.
Vaikkakin, tänään tuli itselle vähän huonompi päivä black friday härdellin keskelle ; oli veto, maalaisjärki ja energia jotenkin poissa. Toki, ei tosiaankaan huonosti mennyt.
Siinä se vähän onkin - vaikkei itsellä menisi täysin nappiin, ja energiat on vähissä, on tuo paikka paras työpaikka, jossa olen koskaan ollut. Se tavallaan ymmärretään ja siihen suhtaudutaan ohjaten rakentavasti ja myös hyvällä huumorilla.
Otantaa on pian noin 2kk - ja edelleen jokainen päivä on kuin uusi, ja työkaverit sekä pomokin mitä huikeimpia tyyppejä. Tuntuu kyllä mahtavalta! Oon mä kyllä kovalla asenteellakin ollut liikenteessä, mutta en jaksais noin paahtaa “rahatta” ellei olisi noin loistava työympäristö kaikkinensa.