Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Kyllä se siitä vielä. Syksykin tulee, joka auttaa asiaa yleensä.

No joo. Katselin otteluseurantaketjua ja luultavasti on tällä mentaliteetilla parempi olla osallistumasta hetkeen niihin. Itse kun haluan nähdä asioita vähän hetkeä pidemmälle, niin taisin mennä jo viime kaudella tämänkin kauden osalta hapoille.

3 tykkäystä

OK. Homma hallussa, se on pääasia. Lämmittely - on sekin tärkeä osa urheilua ja uuden kauden alkua :grinning:

Kato vaikka 2016&17 viimeisten finaalien kohokohdat. Itsellä toimii.

Parin käyntikerran jälkeen on harmiksi todettava, että kesän aikana uimahallin kopin numero 6 avain on kadonnut. Täytyi vaihtaa vakipaikka 8 koppiin.

5 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Posti ja alan muut toimijat (DHL, UPS. Postnord, Dpd, ym.)

Virtalähteen vaihto tietokoneeseen. Harmillista hommaa.

Emolevyyn lyötävien pinnien kanssa painiminen on aina oma tainteenlajinsa.

1 tykkäys

First world problem. Jääkiekkolehti ei ollut tänään tipahtanut luukusta.

Laitoitko asiakas palautetta?

En. Kai se maanantaina tulee. Tähän saakka on kyllä aina tullut ajallaan. Josta juolahtikin mieleen, että onkohan lasku maksettu…

E. Maaliskuussa on ainakin jotain maksettu :sunglasses:

1 tykkäys

Tänne ainakin tuli tänään.

Se kun kolme kärpästä inisee sun huoneessa kun oot menossa nukkumaan :exploding_head:

Joka asiasta pitää ja kannattaa löytää hyvätkin puolet.
Ajatteles jos siellä pörräisi kolme Kärppästä.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 tykkäystä

Tai kolme härkästä.
Mutta joo, kärpäset on kyllä ärsyttäviä, mutta nukkuuko nekin osan yöstä, kun usein alkaa vasta aamuyöstä pyörimään?

1 tykkäys

Harmittaa, että rullaluistellessa kestää aina ihan sikana päästä rytmiin. Ja sitten, kun pääsee rytmiin niin voimatkin alkaa olla jo käytetty ja voi melkein kääntyä kotiin :smiley: Pitäisikö hakea taitoluistelukoulutusta? :smiley:

Yksityisautoilua pyritään vähentämään leikkaamalla parkkipaikkoja, tekemällä nekin vähät maksullisiksi, sisääntuloväylillä autoilukaistoja vähentämällä, ottamalla käyttöön ruuhkamaksuja ja tietulleja, polttoaineverotuksen ja ajoneuvon käyttömaksun pitämisellä kipurajalla…

Näitä kun miettii, tulee mieleen tuliko kirjoitettua sittenkään oikeaan ketjuun, ihan vaan koska pelkkä “harmittaminen” ei oikein riitä kuvaamaan tunnetilaa.

Edit:
Tämä ei ollut tarkoiteetu vastaukseksi @peterra :n viestiin, mutten osaa korjata. (sekin harmittaa)

En tiedä teistä, mutta Timo Haapalan kekkulointi tuppaa menemään välillä tunteisiin. Noin yleisellä tasolla. Teinimäinen kukkoilu ja politiikantoimittaminen eivät oikein tipahda minulle. Hyväkin sisältö hukkuu taustalle. Pitäisi kai välttää mahdollisimman paljon erityisesti somessa.

Joku Jyrki Lehtola on ihan eri asia. Hän pukee kukkoilunkin taitavasti pakinan muotoon.

2 tykkäystä

Yllätysvieraat.

Huomenna paukkaa moisia huudeille ja jää varmaan niiden ansiosta peli väliin, odottanu kauden alkua ja huolella niin myönnän että pistää suomeksi sanottuna **********n. Tähtien sisällön voitte päätellä itse :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Tiedättekö mitä tapahtuu jos tummien pyykkien sekaan on eksynyt vessapaperia?
Ei mulla muuta.:zipper_mouth_face:

12 tykkäystä