Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Mikä on Fabo?

Samaa pohdin ja päädyin pohdinnoissani siihen että kyse on Facebookista.

4 tykkäystä

Alan vissiin vanhenemaan, kun ei pysy enää perässä näissä kaikissa lyhennyksissä.

3 tykkäystä

Nyt hirtti kiinni tämä kellojen siirtely.:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Ihan uusi ongelma.
Auton kännykkäohjattu Webasto ei ymmärrä että kelloja on siirretty.

4 tykkäystä

Olisit kysynyt, että “Onko jäänyt traumoja kevään välieristä? Tai ehkä liskojen yö muuttunut kirveiden yöksi?” :smiley:

No joo, toisaalta hyvä olla vain hiljaa, ettei provosoidu tai loukkaannu vastanaljailusta, jos aggressiivisella tuulella ja jos tyypillä on oikeasti vaikeuksia alkoholin kanssa eikä ole vain sattumalta kännissä juuri sinä päivänä.

1 tykkäys

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Nukkuminen, arvostatko?

Koulu, tai oikeastaan tarkemmin opetuksen puute koulussa. Niinkin helppo ja suppea aihe kun Ihmisen Anatomia ja Fysiologia (3op), ja koko helvetin kurssilla on ennen tenttiä kuusi (6!) lähiopetustuntia. Tai siis piti olla, opettaja on huomenna “estynyt pitämään tunnin”, ja tunnin siirtämisen sijaan päätti että me opiskelijat saadaan opettaa toisiamme.

Joo, tokihan aikuisen ihmisen pitää ottaa vastuuta omasta opiskelusta, opiskella itsenäisesti ym, mutta onhan tommosissa haastavimmissa aiheissa se ihan oikean ammattilaisen antama opetus ihan korvaamatonta.

8 tykkäystä

Nyt tuli vastaan sellainen tapaus työelämässä, että tekisi mieli avautua enemmänkin, mutta en voi.
Selvittäkää ihmiset kunnolla asiat ja, jos ette itse tiedä/osaa, niin kyselkää.

Saatana, kun tekisi mieli avautua nimillä ja kunnolla, mutta pakko antaa olla.

3 tykkäystä

Minua harmittaa turhanpäiväiset onlinerit ketjuissa joihin ne ei tasan takuulla kuulu ja joiden sisältöarvo on nolla. Onneksi tulee hyvä mieli kun voin liputtaa niitä.

Nim. Voitan vesisateen 666 - 0 ja tämän viestin saa toki ottaa talteen.

Miksi vitsakasassa joku haluaa ottaa viestejä “talteen”, tuokin harmittaa ihan maan vi. suunnattomasti.

Annahan tulla, ilman nimiä toki.

1 tykkäys

Ei pysty nyt. Ehkä myöhemmin, en osaisi nyt pukea tekstiä oikeaan muottiin. Leimaisin yhden “ammattikunnan” liian lujaa, joten parempi antaa olla toistaiseksi.

1 tykkäys

Kerro tai älä kerro. Mutta mitä toi tommonen On?

1 tykkäys

No se on vitutusta “ammattilaisia” kohtaan. Rakennusalalla. Mutta tämä nyt oli vain tällainen avautuminen, valitettavasti en viitsi nyt tämän enempää avautua. Koskaan ei tiedä kuka/ketkä lukee täällä.
Mieluummin vitutus tänne kuin muualle tai pään sisälle…

2 tykkäystä

Eiks nuo aiheet opi ihan elämänkoulussa, koskapa onhan meillä kaikilla anatomia ja fysiologia ihan omasta takaa? :grimacing:

Joo itse asiassa oot täysin oikeassa. Mulla huono tapa murehtia niitä itsekseni.

1 tykkäys

Jos rakennusalan ammattitaidottomuudesta alkaa ressaamaan niin kyllä sen tien pää on Pitkässäniemessä :wink:

Lattioita kaupustelin joskus takavuosina ja toimenkuvaan kuului käydä myös reklamaatioita katsomassa. Kyllä tämä maa on täynnä monenkirjavaa “ammattilaista”

1 tykkäys

Hengissä ollaan. Pää on kunnossa. Kiitos huolenpidosta. :wink:

Vaikka “muutama vuosi” on tullut asioita nähtyä, niin nyt tuli pohjanoteeraus vastaan.

1 tykkäys

Tähän voisi sanoa “et sä tiedä kuka mä oon”…Jenni, ennen tätä juttua en mäkään tiennyt kuka ■■■■■ sä olet!!..

3 tykkäystä

Onhan se niinkin, mitä sitä nyt turhaan opiskelemaan.

3 tykkäystä

Laitetaan nyt tähän ketjuun. YLE antanut potkut Jari Korkille.

Olen seurannut ja tykännyt Korkista jo radio 957:n alkuajoista. Yksi parhaita toimittajia Suomessa, Ylen aamut oli mielenkiintoisia aina kun Korkki oli toimittamassa. Enää ei tarvi niitäkään katsoa. Teki esim ylivoimaisesti parhaan haastattelun Jussi Halla-Ahosta jonka olen kuullut.

Yle ei kommentoi mitenkään Korkin irtisanomista, että vaikea tietää mikä on taustalla.

2 tykkäystä