Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Näitä pikku-hitlereitä ja -evabrauneja kyllä riittää! Se on kun ihmisellä ei ole mitään sisältöä elämässään niin toiminta on juurikin tuollaista!

6 tykkäystä

Tiedän tapauksen jossa sossu takasi kämpän kun luottotiedoton vuokralainen vuokras kämpän yksityiseltä. Olin itse mukana loppusiivouksessa ja viimeinen henkilö joka asunnosta poistui ennen asunnon luovutusta, ja kämppä oli sillon täysin kunnossa. Avainta luovuttaessa asunnon omistaja oli ensin haukkunu siivouksen riittämättömäksi ja kämpän omistajan idiootiksi, ja loppupeleissä sossu soitteli perään ja kyseli pitääkö paikkaansa kun omistaja väittää että seiniin on porailtu reikiä (ei ollu), ovia oli rikottu (ei ollu), jääkaappi oli käyttökelvoton (ei ollu) ja uus uunikin olis pitäny ostaa (ei olis). Fiksuna ihmisenä tämä lähipiiriini kuuluva ihminen järjesti asuntoon vielä uuden vuokralaisen, joka jälkeenpäin kertoi että sopimusta tehdessä vuokranantaja oli kyselyt täysin asiaankuulumattomia asioita tän tuttavan perhesuhteista, lasten isistä ja kaikesta muusta mahdollisesta.

Eli jos tosta nyt jotain oppii, niin kannattaa aina uuteen kämppään vuokratessa kuvata mahdolliset reiät seinissä ym ym, ja mieluiten vielä uudestaan loppusiivouksen jälkeen, niin on mustaa valkosella jos vuokranantaja rupee esittään ihan päättömiä väitteitä.

2 tykkäystä

Ennen vanhaan tälläisissä tapauksissa kuuli sanottavan “Työväentalon mäellä jaetaan kiväärejä”. No leikki sikseen, mutta kyllä on hävytöntä toimintaa kuinka ihmisiä kyykytetään!

2 tykkäystä

Kyllä harmittaa kissan touhut.
Tappara ottaa pataansa Turussa ja tää kaveri vaan vetää onnellisena sikeitä saunassa.
Vaikka olisi tullut kymmenen nolla pataan, niin ei olisi liikuttanut millään tavalla.
Olen kateellinen.

8 tykkäystä

Kauhee rapula ja tunnin päästä pitäs olla työmaalla :confounded:

Eihän siinä mitään jos tuo riittää.
Jos siellä pitää vielä jotain tehdäkin, niin sitten onkin huonompi asia.:confused:

5 tykkäystä

Hammaslanka katkeaa puoleen väliin matkaa ikenen väliin. Joudut käyttämään puoli rullaa hammaslankaa siihen, että saat yhden palan hammaslankaa pois ienrajasta. :smiley:

Way to spend your day, toho meni 20 min :smiley:

4 tykkäystä

Ihme juttu. Käytäthän lankaa siten että katkaiset n.15 cm pätkän, sidot päät yhteen ja sinulla on lenkki. Ei mielestäni haittaa vaikka menisi joskus poikkikin.

Käytän lankaa aivan liian harvoin ja 100 %:sti silloinkin väärin. Tekniikasta kiinni, ei langasta. Tämä hampaiden oikea hoitaminen on vähän uusi juttu minulla ja nyt on vielä harjoittelua. On sen verran ahtaat hammasvälit, ettei meinaa mikään lanka pystyä menemään läpi.

Vielä pahempaa on langan säikeytyminen; suurimman osan saa hammasvälistä pois, mutta ohut, hankalasti poistettava suiro jää jumiin. Tuota ei oikeastaan pysty edes toisella hammaslangan palalla poistamaan. Alttius tälle ongelmalle tosin vähenee, kun suosii muita kuin markettien omien merkkien lankoja.

3 tykkäystä

Tästä harmistuksen aiheesta kyllä pääsee: tekareita ei tartte langata. :slight_smile:

3 tykkäystä

Tänään harmittaa se, ettei ikinä juhlita mitään oikein. Joko ollaan liian jurrissa, tai liian selvinpäin. Jokainen juhlii tavallaan, eikä tämä tapa ole sen enempää oikea tai väärä, kuin kenen tahansa muun juhlinta. Ihmetystähän tämä varmasti monessa aiheuttaa, mutta myös “tuomittiin” somessa.

3 tykkäystä

Mitäs tuossa nyt niin ihmeellistä, pojat viestii läheisilleen, että kultaa tuli, vai menikö minulta jotain ohi?

2 tykkäystä

Siinä kai se juju joo oli, että tuo heidän tapa juhlia. Somet täyteen ja läheisille kiitokset, siitä kaiketi tuossa kyse.

Voihan vitalis! Mä kans aikoinaan keksin useinkin paljon hauskempaa tekemistä kuin gradun tms. “hengentuotteen” jyystämisen. Nykkin vain haaskaan aikaani joutavanpäiväiseen jaaritteluun, muttei ny enää oo tähdellisempääkään hommaa vaihtoehtona :sunglasses:

Hammaslankain on päivän sana. On meinaan jokseenkin simppeliä touhua vetää parilla sellaisella hammasvälit kuntoon, kun ei tartte kikkailla jonkun löysän narun kanssa.

Tuosta:
Rainbow hammaslankain 32 kpl | S-kaupat ruoan verkkokauppa

1 tykkäys

Yritän viimeiseen asti hoitaa hampaitani käymättä hammaslääkärissä, vaikka siinäkin olet oikeassa, että pitäisi käydä. Se nyt vaan on sellainen paikka, joka ahdistaa itseä aika helkkaristi. Mikä tahansa muu lääketieteen ammattilainen menee, mutta mikään puudutuksen määrä ei mua auta, kun aina se poraaminen vihloo niin maan perkeleesti.

Melkein täytyis saada parempi liksa, että vois mennä nukutuksessa ja hoidettais kaikki ns. kerralla kuntoon, mutta eihän mulla semmoseen oo varaa.

Noita hammaslankaimia oon kokeillut, ei oo mun juttu.

Olin tähän aamuun asti samaa mieltä mutta mieli muuttui hammaslääkärikäynnillä.
Nyt löytyi nimittäin hammaslääkäri joka ymmärsi ongelman ja osasi hoitaa asian oikein.
Ei kissaa ehtinyt sanoa kun puudutus alkoi toimia.

1 tykkäys

Toimistotyötä tekevänä en voi käsittää että vuonna 2018 seuraavat asiat aiheuttavat edelleen vi…harmitusta:

  • tulostaminen
  • ääni- ja videoneuvottelut
  • sähköposti- ja kalenterisovellukset
  • tietokoneen kytkeminen videotykkiin/telkkariin
10 tykkäystä

Tämä ihan yleisesti. Jos jotain sovitaan tai luvataan, niin niin sitten tehdään. Sama vaikka olisi miten triviaali asia, niin kyllä se ■■■■■■■■ syvästi, jos kysymättä lähdetään soveltamaan.

Teen nyt itseni silleen pieneksi, että en juuri koskaan lupaa hoitaa mitään pikkuasiaa, vaan sanon tekeväni, jos muistan. Se unohtaminenkin ■■■■■■■■■ jos on jollekin mennyt lupaamaan tekevänsä.

3 tykkäystä