Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Tämä

TAPPARA
Tappara on vuonna 1955 perustettu tamperelainen jääkiekko- ja taitoluisteluseura, jonka edustusjoukkue pelaa jääkiekon SM-liigassa. Tappara, joka ennen vuotta 1955 tunnettiin nimellä TBK, on voittanut Suomen mestaruuden 16 kertaa ja jakaa eniten Suomen mestaruuksia voittaneen joukkueen tittelin paikallisvastustajansa Ilveksen kanssa.

1 tykkäys

Laita asiakaspalaute ja mielensäpahoittamispalaute menemään.
Olisiko tuossa oikea henkilö?

Media

Pilvi Aalto
Viestinnän suunnittelija
SRV

+358 40 632 5505
pilvi.aalto@srv.fi

1 tykkäys

@axe hei, tämä pitää kyllä korjata!

3 tykkäystä

Ennenkuin kukaan pahoittaa mieltään sen enempää, niin huomioitavaa on, että tuo sivu on ollut pystyssä pidempään kuin Tapparan 17. mestaruus.
Tuon kohteen tiimoilta on ollut sen jälkeen isompiakin asioita huolehdittavana kuin se, että tuollainen nyanssi on nettisivulla oikein. Ja tulee olemaan jatkossakin.

Kyllähän tuo korjataan, kun joku kumminkin viestiä asiasta laittaa.

8 tykkäystä

Erittäin hyvä kommentti yllä.:thumbsup:
Nyt ei tarvitse pahoittaa mieltään.:slight_smile:
Sivu on vaan jäänyt päivittämättä viimeisen mestaruuden osalta.

Mua hiukan harmittaa kun Rautakorpea koskeva keskustelu hajoaa vähintään kahteen ketjuun.
Ei vain minun vaan kaikkien muidenkin lukijoiden takia, koittakaa kirjoittaa potkuista ja niiden toivomisesta oikeaan ketjuun ja Jukan omaan ketjuun sitten vain häntä koskevat asiat.
Tapparan peliesityksillekin on oma ketju.:stuck_out_tongue_winking_eye:

7 tykkäystä

Käytiin tuossa Hämeenlinnassa, jossa kytkin sanoi sopimuksensa irti → hinaus T:reelle 250 €, → uusi kytkin 1.250 €. Isä-vainaa sanoin; Eihän tämä helvetti muuten oliskaan!

2 tykkäystä

Oon koko viikon odottanu torstaita, kun silloin on pelipäivä. Vain huomatakseni, että se peli on HUOMENNA.

Tällaiset tauot ahdistaa pientä fania.

14 tykkäystä

Auto valmistuu vasta kuun lopulla. Sain hiukan esimakua autottomasta elämästä kun menin isoille kaupoille nyssellä. Stna, että oli ulkona kylmä, nokka vuosi kuin sulhaspojan k_lli hääyönä!

10 tykkäystä

Tykkäsin viestistäsi mutta otan osaa autottomuuden tuskaan.

Itse olen mennyt kolme kertaa bussilla töihin.
Ekan, ainoan ja viimeisen.

5 tykkäystä

Tähän väliin pakko huudella pieni keventävä havainto. Aika usein pelipäivinä tulee itsekin tultua tänne fiilistelemään tulevaa peliä, ja tuolloin monien viestien yleinen vire on innokas ja positiivisesti odottava. Monesti käytetty ilmaus “alkais jo” tiivistää kannattajien tunnelmat. No sitten kun peli takkuaakin, otteluketju täyttyy tuskaisista parahduksista ja tylytyksistä. “Loppuis jo”, kirjoitti eräskin kannattaja otteluseurantaan. Se oli minusta erityisen oivaltavasti kirjoitettu. Sitä kun ensin täpinöissään odottaa, että alkais jo, alkaispa jo, niin sitten kun se alkaa, niin heti sitä toivookin tuskissaan, että lopu jo, lopu pliis ja lopeta tämä kärsimys.

Yllä kuvattu seikka ei siis minua mitenkään harmita vaan huvittaa ennemminkin, ja tunnistan hyvin saman ristiriidan itsessäni. Kunhan jutustelin. Alkaako vaiko eikö alkaa, kas siinä pulma.

3 tykkäystä

Siis ei jumalau… :rage: Kyllä vihaksi pistää!

Tuossa ote jutusta:

"Kolme arviolta 15-vuotiasta poikaa pahoinpiteli potkimalla talvihorroksesta herännyttä urossiiliä Tampereen Hallilassa keskiviikkoiltana.

Tapauksen nähnyt naishenkilö yritti mennä väliin, mutta pojat karkasivat paikalta.

Myöhemmin illalla pahoinpidelty siili saatiin toimitettua hoitoon Tampereen Omaeläinklinikalle.

Klinikalla tehdyissä tarkemmissa tutkimuksissa Ristoksi nimetyn siilin kuonosta löytyi suuri haava ja yhden etuhampaan todettiin katkenneen. Kuonosta oli irronnut pala kokonaan pois."

6 tykkäystä

Oksettavaa. Luin jutun ja vihaksi tosiaan pistää. Mutta lämmittää mieltä kuinka siilistä on pidetty huolta pahoinpitelyn jälkeen. Taidampa tehdä pienen lahjoituksen.

5 tykkäystä

“Olet tykännyt enimmäismäärän tälle päivälle. Odota 5 tuntia ja yritä sitten uudelleen.”

“Olet lisännyt enimmäismäärän kirjanmerkkejä tälle päivälle. Odota 8 tuntia ja yritä sitten uudelleen.”

Mitähän täällä ei rajoiteta? Kohta varmaan tulee ilmoitus “Olet lukenut enimmäismäärän viestejä tälle päivälle. Odota 24 tuntia ja yritä sitten uudelleen”

Okei venataan sitten… Mitä mä täällä teen sit? Vois kirjautua ulos.

“Olet kirjautunut ulos enimmäismäärän tälle päivälle. Ole hyvä ja odota 23 tuntia ja yritä sitten uudelleen.”

Mi…?

19 tykkäystä

Kävelin aamulenkkiä ja laitoin tällä kertaa lenkkarit jalkaan enkä nastoja.
Lähti sitten polanteen kohdalla tasapaino. Koirien remmit toisessa kädessä, niin en saanut kunnolla otettua vastaan molemmilla käsillä ja paino kokonaan toisen käden puolelle. Nyt on ranne ja kylki hellänä.
Saatana. Onkohan kukaan kunnalla kuullut hiekottamisesta mitään?

4 tykkäystä

Hauska juttu sinänsä liittyen nimimerkkiisi, että entinen pelimies Pave Oijennus taitaa olla juurikin töissä kunnalla huolehtimassa katujen kunnosta.:smirk:
Ikävä juttu kyllä liukastuminen.

2 tykkäystä

Niinhän se on/oli ja muistakin jutuista, mutta ei tässä kunnassa.

2 tykkäystä

Taitaa olla muuton paikka. Siellä kunnassa taitaa kunnan hommissa meno olla kuin kunnan hommissa.

Vähän niin kuin kerran vuodessa on -25, niin wepasto tarvis olla.

E: Ja mulla oli tänään lenkillä nastakengät testissä. Vähän jännältä tuntui luottaa, että pitävät, kun oli ohuen pakkaslumen alla ihan jäällä tie. Kyllä ne luisut pysäytti kuin itsestään.

2 tykkäystä

Jäin hissiin jumiin ja nyt odotellaan apujoukkoja. Puolituntia kuulemma menee. :slight_smile:

12 tykkäystä

Jaksamista. Usko tai älä niin tämä hissijumi(kin) on Rautakorven syytä.

22 tykkäystä

Jos netti toimii niin aina voi selata tätä palstaa ajankuluksi.
Voimia odotteluun!

1 tykkäys