8 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liikennekulttuuri
Pahoitan mieleni siitä, kun jotkut pahoittaa mielensä.
Tää on ikiliikkuja
Harmittaa, kun luvataan poistua, mutta ei poistuta…
Valitsin huonot sanat. Tai oikeastaan ihan oikeat.
Tarkoitin lähinnä sitä, että jätän huomiotta kaikki seuraavat kommenttisi ja liikun vapautuneesti paikasta toiseen.
Rikoin senkin vastaamalla tähän. Tosin kohta joudun meneen nukkumaan, että sitten saat taas rauhaakin.
Harmittaa myös ihmisten herkkähipiäisyys.
Se on enemmän ominaisuus kuin vika.
Kerrankin oikeassa ketjussa asiaa. Tänne kelpaa lähes mikä tahansa.
Harmittaahan se tietysti, kun hyvät provot menee hukkaan.
Harmittaa, että koko ajan petetään lupaukset.
Mutta joo, eiköhän se riitä taas. Turhaan olet liian herkillä aina. Sekin harmittaa.
Oletko se perkules juuri sinä, joka syöksyt aukeavalle kassalle naapurijonon hänniltä?
Asioin yleensä sellaisiin aikoihin kaupassa, että harvoin tuossa lähikaupassa on siihen aikaan kuin minä ja pari muuta iltaostostelijaa. Aniharvoin joutuu jonottamaan, kun kulkee näissä epänormaaleissa ajoissa vanhasta tottumuksesta
Mutta eiköhän mun mielipide tullut selväksi, asiasta on toisiakin mielipiteitä kuten näkyy.
Eläpäs nyt lue rivien välistä, ei siellä ole mitään lupauksia esitetty. Kyllä minä sitten kirjoitan sen, mitä lupaan.
Laita vaikka lista tulemaan näistä asioista, jotka harmittaa minussa niin saadaan asiaa ihan ratkaisuakin kohti. Tuntuu olevan toistuva harmitus. Toki samahan se on täällä puolella näyttöä, että sama harmitus se toistuu vähän turhan usein.
Huumorintajuttomuus sekä liika herkkyys. Vaikka olemme usein asioista eri mieltä ja kuittaillaan toisillemme, niin siitä huolimatta pidän sinun kirjoituksistasi. Muista se.
Ja nyt nukkumaan.
Hetkinen, mitä outoa siinä on? Nopeat syö hitaat.
Jos esittää asiat huumorilla niin voisit käyttää jotain tehosteita. Kirjoitetusta tekstistä ilman mitään hymiöitä tai muita ylimääräisiä on oikeasti vaikea tulkita, onko kirjoittaja vakavissaan vai heittääkö sen huumorilla. Minulla on enemmän tulkintaongelma viestiesi suhteen, kun ei ole mitään mahdollisuutta kuulla äänenpainoa, nähdä hymyä, silmäniskua tjms.
Herkkyys taas johtuu enemmän siitä, että ei ymmärrä, onko tarkoitettu oikeaksi kritiikiksi vai heitoiksi.
Pärjään paremmin @Messi kirjoitustavan kanssa. Siitä jotenkin käsitän sarkasmin ja ironian paremmin. Ei Messikään juuri hymiöitä tosin viljele.
Se on perkele etuilua ja erittäin huonotapaista junttihommaa
Jos minä olen hännillä, niin aina kysyn edessä olevilta, haluavatko he mennä edessä. Se on hyvää käytöstä se.
Pyrin muistamaan. Mutta kai sitä eri mieltäkin voidaan olla ja kärkkäästikin esittämään asia?
Ja @Messi minä ainakin ammun heti jonon perältä aukeavan kassan kärkeen. Pitää olla hereillä.
Ainakin eläkeläisten ohi.
Ketä ne hännillä olevat ohittaa? Jos ihan hänniltä menee eteen, sitten se periaatteessa on etuilua ja huonoa käytöstä, muuten mielestäni ei.
Voidaan olla eri mieltä ja aika usein ollaankin. En minä pidä sitä pahana, että ollaan eri mieltä vaan sitä jankkaamista puolin et toisin. Aika herkästi päädytään sun kanssa jankkaamaan.
Enkä minäkään ole jättänyt yhtään sinun pidempiä pohdintojasi tykkäämättä, niitäkin voisit kirjoittaa enemmän.
Jahas tästä tuli sitten palautetilaisuus.
Voin sitten käydä kuittaan tuonne “Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle” -ketjuun laadukkaan keskustelun @Oijennus kanssa.
Eikös eläkeläisille ole K-kaupassa ollut niitä hitaita kassoja, joissa myyjät on koulutettu rupattelemaan ja tekemään työt hitaasti?
On meillä jutut, eikö meillä tosiaan ole mitään tähellisempää hommaa ny?Mennään kattoon Italin ja Ranskan peliä. Se on hyvää peliä.
Muu homma ok. Pitkät pohdinnat ja viestit tulee aina välillä. Nyt on hektistä aikaa, niin pitää vain näykkiä.
Lainaamaani pätkään. Onko todella noin? Jos pitää paikkansa, niin kertoisivat nyt sitten saatana muillekin. Osaisi varoa.
En tiedä, kauanko tuo konsepti kesti, mutta kovasti ainakin meidän kaupassa, jossa joskus olin töissä huudeltiin tuosta. Olivat eläkeläiset tyytyväisiä, kun oli lanseerattu heille kunnon palvelu, jossa myyjäkin toimi kuin hidastetussa filmissä, kun ei ollut kiire.
On sitä aikoihin eletty, että tehottomuuskin on lanseerattu jo omaksi tuotteekseen. Ja sille taisi olla kysyntääkin vielä Omat kokemukset meidän kaupasta oli, että eläkeläisillä oli aina kiire ja he pyrkivät ohittamaan kaikki jonossa ja kävelivat mummon oikeudella keskelle jonoa ja pahoittelivat kiirettään. Sitten pysähtyivät minulle kassalla lätisemään.
Kiire loppuu, kun saa itse palvelua. Jännä.