Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Musiikki soi radiokanavilla, on ollut Vain elämässä ja ja media kirjoittaa juttuja esimerkiksi. Viimeistään Vain elämää käynnin jälkeen olet tunnettu henkilö. Sillä on niin iso vaikutus.

Kysymys ei ole sinusta tai sinun mielipiteestä, vaan siitä suuren yleisön tiedostamisesta. Noilla mainitsemillani esimerkeillä on erittäin paljon kuluttajia.

Eikä loppua näy…

2 tykkäystä

Tulipahan sinun viestistä mieleen yksi Watsupp viesti. Toisessa kuvassa oli minun lapsuuden sankari ja idoli Arnold Schwarzenegger. Ja toisessa Tuure Borrelius nyky nuorison idoli. :person_facepalming::person_facepalming::person_facepalming::person_facepalming:
Niin ne ajat muuttuu…

12 tykkäystä

Juu, pitää paikkansa.
Yhäkin olen sitä mieltä että tuo kuuluisuus riippuu ihan tasan tarkkaan keneltä kysyt.
Minulta ei tarvitse kysyä…:laughing::laughing::laughing:

1 tykkäys

Ja nythän mua vasta alkoikin vi… harmittamaan.

Keskustelun innoittamana googlasin tätä Nikke Ankaraa ja menin katsomaan YouTubesta ihan hänen kappaleitaankin. Vastaan tuli hänen kappaleensa perjantai 13. tätä videota oli katsottu yli 6,6 milj. kertaa, vertailuna koko Popedan tuotantoa niin siellä isoin määrä oli Ukkometsolla 5,7 milj.

Tähänkö on tultu??:see_no_evil:

10 tykkäystä

No nyt voi minäkin liittyä seuraan, eli tässä on todellakin asia joka vi… harmittaa.

Itse havaitsin nimen “Nikke Ankara” joskus iltalehtien otsikoista, kun oli ilmeisesti kadonnut ja suuri huoli oli lahjakkaasta muusikosta. Näyttää siis kuitenkin löytyneen.

Juu, ja EN seuraa televisiosta ohjelmia kuten Vain Elämää, tai oikeastaan juuri mitään muutakaan sontaa.

5 tykkäystä

On sitä Suomessakin jo, ja täällä etelässä. Älä anna harmittaa kun asialle ei mitään voi.

Tähän me on päädytty ja tuskin tulevaisuudessa paljoakaan meno paranee. Ja se jos mikä ottaa jo valmiiksi pannuun. Ikävä noita nuoruuden aikoja.

5 tykkäystä

Näin se aina menee sukupolvien kanssa. Tuskin tämän hetken ikäihmisille hirveästi on aikanaan Metallica maistunut.

Jossain bileissä taannoin nuorempi kaarti ihmetteli, kun laitoin jotain ysäriräppiä.

“Mitä tää nyt on”

Niillä on jo ihan omat juttunsa.

3 tykkäystä

Kai nyt edes Raptoria laitoit?? Siihen perään sitten vähän ”konehenkistä” Bat & Ryydiltä… Ja tarjosit kesken käynyttä kiljua. Tässä teille nuoret taidetta! :joy:

11 tykkäystä

Nyt alko itseänikin veetuttaa, onko musta jumalauti tullu vanhus?

11 tykkäystä

Kyllä tää tähän ketjuun sopii, sen verran jopa harmittaa, että nykypäivänä joku Cheek tai pahimmillaan Antti Tuisku myy Olympiastadionin täyteen niillä höpöhöpöpoppibiiseillään, eikä kukaan enää arvosta W.A.S.P.ia tai Kotiteollisuutta.
Edit. Nikke Ankarasta en tiedä mitään, eikä kiinnostakaan tietää

7 tykkäystä

Viime vuonna Antti Tuiskun Vain elämää jaksolla oli yli miljoona katsojaa. :slight_smile:

Mutta varmaan aika lopetella tässä osiossa tästä aiheesta. Toki mielenkiintoinen aihe.

Totta.
Sen verran vielä lisään, että taannoin, kun Guns N’ Roses oli keikalla Hämeenlinnassa, niin hehkuttelin tätä töissä ja olin, että ai että, onneks on liput hallussa. Noh… meillä oli tällöin töissä eräs 17 -vuotias nuori, joka ei ollut koskaan kuullutkaan koko bändistä. Miten voi olla mahdollista!? Soitin hänelle November Rainin ja Don’t Cryn, mutta ei oikeasti ollut ikinä kuullut. :astonished:
Kyllä silloin ihmetytti ja harmitti.
Vastavuoroisesti hän soitti sitten mulle oman suosikkinsa, sen jonkun Espaciton tms. En tosin minäkään ollut sitä kuullut…
Mutta tämä tästä. Harmituksen aiheita voi olla isompia tai pienempiä :sweat_smile:

3 tykkäystä

Mihin on tultu? YouTube on uudemman sukupolven palvelu, jossa ihan luonnollisesti nykyään enemmän pinnalla olevat saa enemmän näyttökertoja.

Ajat muuttuu, ihmiset muuttuu jne jne.

1 tykkäys

Lähi huoltoasemalla vaihtui omistaja. Uudet tuulet toi muutoksia jotka ei miellytä. Enää ei voi maksaa polttoainetta kassalle. Polttamani tuppaka laatu poistui valikoimasta.(harmaa LM) No minä äänestän jaloillani ja asioin jatkossa toiseksi lähimmällä huoltoasemalla.

2 tykkäystä

On se niin harmittavaa kun tykkäykset loppuu just ennen otteluseurantaa :frowning:

1 tykkäys

Tapparan peliesitykset harmittaa :frowning:

1 tykkäys

Tapparan voittamisesta kieltäytyminen harmittaa

Sen verran harmittaa nyt nää peli hommat että piti, lähtee huomenna Turkuseen EN LÄHDE!!!
Ja kyl loppu kauden pelit on paikan päältä nähty ennen, kun poffit alkaa, vaikka ilmaset liput löytyisi niihin:(

3 tykkäystä