Musiikki soi radiokanavilla, on ollut Vain elämässä ja ja media kirjoittaa juttuja esimerkiksi. Viimeistään Vain elämää käynnin jälkeen olet tunnettu henkilö. Sillä on niin iso vaikutus.
Kysymys ei ole sinusta tai sinun mielipiteestä, vaan siitä suuren yleisön tiedostamisesta. Noilla mainitsemillani esimerkeillä on erittäin paljon kuluttajia.
Tulipahan sinun viestistä mieleen yksi Watsupp viesti. Toisessa kuvassa oli minun lapsuuden sankari ja idoli Arnold Schwarzenegger. Ja toisessa Tuure Borrelius nyky nuorison idoli.
Niin ne ajat muuttuu…
Keskustelun innoittamana googlasin tätä Nikke Ankaraa ja menin katsomaan YouTubesta ihan hänen kappaleitaankin. Vastaan tuli hänen kappaleensa perjantai 13. tätä videota oli katsottu yli 6,6 milj. kertaa, vertailuna koko Popedan tuotantoa niin siellä isoin määrä oli Ukkometsolla 5,7 milj.
No nyt voi minäkin liittyä seuraan, eli tässä on todellakin asia joka vi… harmittaa.
Itse havaitsin nimen “Nikke Ankara” joskus iltalehtien otsikoista, kun oli ilmeisesti kadonnut ja suuri huoli oli lahjakkaasta muusikosta. Näyttää siis kuitenkin löytyneen.
Juu, ja EN seuraa televisiosta ohjelmia kuten Vain Elämää, tai oikeastaan juuri mitään muutakaan sontaa.
Kai nyt edes Raptoria laitoit?? Siihen perään sitten vähän ”konehenkistä” Bat & Ryydiltä… Ja tarjosit kesken käynyttä kiljua. Tässä teille nuoret taidetta!
Kyllä tää tähän ketjuun sopii, sen verran jopa harmittaa, että nykypäivänä joku Cheek tai pahimmillaan Antti Tuisku myy Olympiastadionin täyteen niillä höpöhöpöpoppibiiseillään, eikä kukaan enää arvosta W.A.S.P.ia tai Kotiteollisuutta.
Edit. Nikke Ankarasta en tiedä mitään, eikä kiinnostakaan tietää
Totta.
Sen verran vielä lisään, että taannoin, kun Guns N’ Roses oli keikalla Hämeenlinnassa, niin hehkuttelin tätä töissä ja olin, että ai että, onneks on liput hallussa. Noh… meillä oli tällöin töissä eräs 17 -vuotias nuori, joka ei ollut koskaan kuullutkaan koko bändistä. Miten voi olla mahdollista!? Soitin hänelle November Rainin ja Don’t Cryn, mutta ei oikeasti ollut ikinä kuullut.
Kyllä silloin ihmetytti ja harmitti.
Vastavuoroisesti hän soitti sitten mulle oman suosikkinsa, sen jonkun Espaciton tms. En tosin minäkään ollut sitä kuullut…
Mutta tämä tästä. Harmituksen aiheita voi olla isompia tai pienempiä
Lähi huoltoasemalla vaihtui omistaja. Uudet tuulet toi muutoksia jotka ei miellytä. Enää ei voi maksaa polttoainetta kassalle. Polttamani tuppaka laatu poistui valikoimasta.(harmaa LM) No minä äänestän jaloillani ja asioin jatkossa toiseksi lähimmällä huoltoasemalla.
Sen verran harmittaa nyt nää peli hommat että piti, lähtee huomenna Turkuseen EN LÄHDE!!!
Ja kyl loppu kauden pelit on paikan päältä nähty ennen, kun poffit alkaa, vaikka ilmaset liput löytyisi niihin:(