Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Doodsonit, Jackassit ja muut vastaavat! Hitto mitä ovat tehneet. Ennen kun löi vasaralla peukaloon niin että veri tirskui kynnen alta, tippui puusta päälleen otsansa verille tai keppiä koiralle heitellessä nilkka muljahti niin että jokainen jänne ja verisuoni käänty ympäri niin äitin kysyessä purtiin hammasta yhteen ja itkua pidätellen sanottiin ettei satu yhtään!
Nykynuoret…pienikin naarmu tai töytäsy niin kieritään maassa ja huudetaan tuskissaan. Ihan kuin se olis jotenkin coolia kun vähän sattuu. Säälipilluako ne sillä vinkuu? Helvetin nössöt!

2 tykkäystä

@miolta onko tämä ilmiö tuttu sinulle? :wink:

2 tykkäystä

Nehän on vaan kattelleet Espanjan Liigaa ja ottaneet mallia.

5 tykkäystä

Ja nimenomaan ihannoivat neiti Penaldoa.

Tässä yksi hyvä syy miksi päättäjien pitäisi tehdä päätöksiä yksityisautoilun vähenemisen puolesta.

Enemmän toimivaa julkista liikennettä.

Paluu maan pinnalle, nollaa pukkaa matikasta. Ihme touhua, ja olin ihan varma, että menee heittämällä eikä edes olisi tarvittu paljoa pisteitä.

1 tykkäys

No ainakin se harmittaa, että ostaa Saarioisten jauhelihakeiton kaupasta iltapalaksi todetakseen, että ei löydä koko keitosta yhtään palaa jauhelihaa x)

7 tykkäystä

Kai sentään olivat muistaneet sen keitto- osuuden? Sekään ei oo aina niin varmaa.

2 tykkäystä

Kun heräät kusihätään ja herätykseen on enää joku 30 min aikaa. Ei haluais mennä kuselle mutta ei pysty myöskään kunnolla nukkua.

15 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan kotisivut: Tappara.fi

Ettet vaan olisi ottanut jauhelihakeiton kasvisversiota hyllystä??:rolling_eyes::rolling_eyes:

2 tykkäystä

Nyhtökaurakeitto.

1 tykkäys

Nyhtöjauhelihakeitto, kaikki jauheliha on nyhdetty pois.

7 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Ajatuksia ja ideoita otteluseurantaketjuista

Windows 10

Eikös se kuitenkin ole parempi kuin kasi?

Vit…u ei.
Just nollaamasta yhdestä koneesta vex että saa seiskan siihen takaisin.

Megalomaalisen paska tuote

Mun mielestä kymppi on paras Windows. Alkuun en pitänyt kun kasista päivitin, mutta nyt olen oppinut pitämään :smile:

4 tykkäystä

16 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tupakointi ja sen lopettaminen

Ne jotka ajaa alinopeutta vasemmalla kaistalla :blush:

5 tykkäystä