Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Jalat aivan jumissa, kun tullut tälle viikolle ravattua joku 20km metsässä + pari lyhyttä matolla. Nyt tekee tiukkaa laittaa edes kenkiä jalkaan.

Kai se on nöyrryttävä tänään ja venytellä. :grinning:

3 tykkäystä

Ei kai nyt venyttelyä sentään?

Sepä se. Jos ottaisi riittävän monta palautusjuomaa näin karkkipäivän kunniaksi, niin se saattaisi ajaa saman asian.

1 tykkäys

Ohjattu venyttely, aivan mahtavaa. Venyttely yksin, ei tapahdu koskaan.

Ja kun ikää tulee niin sitä paremmin pitäisi venytellä. Vielä jonain päivänä löydän rutiinin tuohonkin hommaan…

4 tykkäystä

Mitään kenkiä…mee avojaloin

1 tykkäys

Ei kengätkään se suurin ongelma ole, vaan kakalla käynti.
Tarvii asentaa sellaiset invakahvat vessaan.

3 tykkäystä

Ethän sinä todella tarvitse invakahvoja. Ryhdyt vain kävelemään normaalisti kun hommat on hoidettu porsliinialttarilla.
Eihän jalat tietenkään kanna eli päädyt rähmällesi lattialle, mutta ei hätää: ryömit vain sujuvasti ovelle ja revit itsesi käsivoimin pystyyn karmista kiinni pitäen.

Tietysti jos tämä tapahtuu yleisissä tiloissa ja lattia on kovin kostea, voi olla hieman noloa.

Mitään kahvoi,Tena Pantsit jalkaan.

2 tykkäystä

Tämän palstan liputtajat.
Itse en ole koskaan liputtanut, enkä tule liputtamaan.
Jos jostain asiasta voi sanoa että se on kukkahattutätimäistä, liputtaminen on.

Naurettavinta on jos viestistä on tykkäyksiä enemmän kuin liputuksia.

10 tykkäystä

Onhan nuo hauskoja kuvia mutten niitä lähtisi seuraketjuun laittamaan. Meneekö jossain huumoriketjussa läpi?

Huumoriketjussa ?

Niin, en mä vielä tuota IFK:n kausiketjua huumorina pitäisi. Mutta miten “Hauskoja tarinoita ja juttuja” -ketju? Siellähän on kaiketi se Ilves “viiri” kuvakin? Tämä samaa sarjaa.

Smartum saldo ja ennakkomaksu. Ihan pikkasen vaikeaksi oli tehty tuo homma, mutta lopulta onnistuin.

Setelit takaisin…

2 tykkäystä

Muistui tuolta toisesta ketjusta.

Jumankauta mutta nää ottaa pattiin.
Meidän marketissa on siinä ostoskärryjen vieressä sellainen Soneran avomyymälä, johon nämä myyjät yrittää saada ihmisiä liittymäostoksille.
Mä käyn siellä vähintään kolmena päivänä viikossa ja olen käynyt vuosikaudet.
Ja joka saatanan kerta ne samat tyypit hyökkää kimppuun " Moi, Olisko hetki aikaa? Kenen liittymä sulla on? … "

Seuraavaksi aion kyllä sanoa että nyt naama muistiin ja jos vielä joskus tulet kysymään tuota samaa niin vedän lättyyn.

13 tykkäystä

Kanta-Hämeen sairanhoitopiiri!!! Just ku ite luulee et hommat rupeis olee viimeistä silausta vaille kunnossa ni eiku taas jonotetaan kuviin ja si jonotetaan leikkaukseen ja ei mitään kiireellisyyttä!!! Perse. Ja rupes taas vakuutusyhtiöki v****taa!!

1 tykkäys

Tampereen terveyspalvelut; suuhygienistille ajat seuraavan kahden kuukauden sisään Eräjärvelle tai Orivedelle. Mitä vitunpaskaa, kysyn vaan?

Menen saatana yksityiselle.

6 tykkäystä

Jukka Rautakorpi ja väsyneen eksyneen koiran katse vaihtoaitiossa.

3 tykkäystä

Mun berberi pyrkii vapauteen ja housut ratkes pystysyynnassa takataskun vierestä :weary: Tämä on toinen kerta mun elämän aikana kun näin käy. Eikä nää housut olleet edes kovinkaan vanhat… eikä edes mun mielestä mitenkään niin tiukat, että ratketa tarvis… :grinning:

14 tykkäystä

Laulussakin sanotaan: kun aika on niin aika on. Let it run FREE.

3 tykkäystä

Mitä moisesta, eikös nuorisolla ole tapana ihan omatoimisesti hajottaa housunsa, reikä sinne toinen tuonne!

2 tykkäystä