Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Klikkasin epähuomiossa Jukka Rautakorpiketjua josta olen onnistunut pysymään poissa. Pahuksen vahinkoklikkaukset, äkkiä ketju kiinni ja takas päävalikkoon.

Hyrr, hyrr, pitäisi varmaan vaimentaa koko ketju. En halua lukea inttämistä :smiley:

2 tykkäystä

Eilen alkoi hallilla ottamaan päähän kun ympärillä oli useampi ihminen joka valitti kaikesta mitä kentällä tapahtui. Peli itsessäänkin oli jo hermoja raastava, mutta ei siihen päälle jaksais kuunnella negailua komea erää. Ja siis sitä ihan oikeesti sai kuunnella täydet kolme erää. :smiley:

5 tykkäystä

Mun kausaripaikan melkein-vierustoveri (yks paikka välissä) on tämmönen. Käy vähän raskaaks kuunnella jokaisen päästetyn maalin jälkeen kuinka meillä on joku ■■■■■ ongelma, Rautakorpi vaihtoon, Tapola vaihtoon, me on hävitty tää peli, blaa blaa yhyy. Tuo on siis ihan jatkuvaa valitusta riippumatta siitä kuinka hyvin tai huonosti menee. Joskus valitus on alkanu kun vastustaja on tehny avausmaalinsa ja Tappara on johtanu peliä “vaan” 3-1, ja joskus on valitettu finaalipelienkin aikana että kyllä Tapola pitäis vaihtaa Rautakorpeen. Tuo viimeksi mainittu muuten tapahtui keväällä 2016, ja kuudennen finaalin jälkeen ko. tyyppi tuli taputteleen olalle ja kertomaan et “kyl mä tiesin alusta asti että me viedään tää sarja”. Juuh…

15 tykkäystä

Ihmiset nettikeskusteluissa, jotka sisällyttää hymiöitä jatkuvasti omiin kirjoituksiinsa ikään kuin nauraen sille jonka kanssa käy keskustelua, vaikka siihen ei sisällöllisesti olisi mitään syytä.

Onko tuo joku puolustusmekanismi, kun argumentit loppuu?

On kyllä ärsyttävää jos itse on tunnelatingissa yhtään. Tehokeino, väitän.

1 tykkäys

Jossain “kepeissä” keskusteluissa ihan jees, mutta jos käydään jotain asiakeskeskustelua, niin ei noilla ainakaan omaa uskottavuutta paranneta. Varsinkin jos ne argumentit on itsellä heikot.

2 tykkäystä

Melkein tykkäsin viestistä, mutta viime hetkellä sain vedettyä tykkäyksen takaisin.
Viesti oli ihan hauska, mutta on kurjaa kun housut rikkoutuvat.:confused:

2 tykkäystä

Kappas. Huomasin, että minunkin farkuissani on sama ongelma. Takataskujen viereen alkaa tulla reikää. En keksi sille oikein muuta syytä kuin ehkä sen, että kangas olisi kulunut siitä kohtaa pyöräillessäni. Tai sitten housut ovat nykyään heikkoa tekoa.

1 tykkäys

Oispa voittoputki.

1 tykkäys

Radiokeli, kun telkkari ei suostu näkymään kunnolla. Ei signaalia, kuva menee mosaiikille ja vanhaa kunnon lumisadetta. Paitsi jollain ihmeellä mainoskatkojen aikana näkyy kyllä hienosti, mutta heti kun ohjelma mitä katosisi jatkuu, kuva menee katselukelvottomaksi.

Kanavahaun teko auttaa noin viideksi minuutiksi.

Ohuesti ärsyttää renkaanpotkijat esim. tori.fi palstalla. Jos olet kiinnostunut minun kellostani ja pyydät lisätietoja, saat ne. Et ehkä enää ole kiinnostunut, niin kerro se minulle. Ei mene sitten kahdeksaa muuta ostajaehdokasta ohi…

3 tykkäystä

Isovarpaassa todella ikävään kuntoon mennyt kynsivallin tulehdus, verta ja jotain mätää valuu solkenaan. Todella isoksi on turvonnut. Tekee muuten höpöä, varsinkin kun sen tökkää johonkin kynnykseen.

Lääkäriin. Olen nähny työssäni mihin pahimmillaan ne johtaa,et edes uskois jos kertoisin.

2 tykkäystä

Kävin itseasiassa alkuviikosta, nyt on antibioottikuuri päällä ja lähete löytyy leikkaukseen. Älä kerro, etten menetä yöuniani. :mask:

1 tykkäys

Hyvä,et homma hoidossa.

1 tykkäys

Itse olen myöskin ollut kirurgin pöydällä varpaan kynnen vuoksi, tietyllä tapaa hieman koomistahan se on :smiley: Lyhyt ja kivuton operaatio se kuitenkin oli, eikä ole sen jälkeen enää koskaan kasvanut kynsi varpaan sisään.

1 tykkäys

Konsulttikieli puhekielenä.
Konsulttikieli kirjakielenä.

2 tykkäystä

Tämä asia alkoi harmittamaan toden teolla. Pirkka Anttila, onneksi olkoon ! Taas ihan loistava päätös. Suomikiekko nousuun.

Tälle saattoi olla ihan oma topic, mutta empä viittinyt kahlata läpi koko foorumia. Tämä asia nyt kutienkin alkoi vi… harmittamaan.

1 tykkäys

Oon hirveessä flunssassa toista kertaa kuukauden sisään :expressionless: Viimeks olin kipeenä kaks viikkoa, saa nähdä kuinka kauan tällä kertaa kestää. Miten voi ihmisellä olla näin olematon vastustuskyky?

1 tykkäys

Mites on tuon liikunnan kanssa?