Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Flunssan jälkeen vastustuskyky on kait aina vähän heikollaan ja nyt on ollut todella influenssa pitoinen vuosi. Kierre on näinollen valmis.

Meillä nuorempi ollut koko kesän enempi tai vähempi kipee. Tosin lapset saattaa vetää lekurin mukaan jopa 12 influenssaa vuodessa läpi!!

Se kyllä vi… harmittaa.

Muuttaminen. Se oli viimeksi yhtä persiistä ja nyt se on vielä enemmän persiistä. Joka tapauksessa täällä taas ja netti toimii, joten eiköhän uuteenkin paikkaan totu! :slight_smile: I AM BACK IN TAMPERE !

16 tykkäystä

Nyt on kyllä sekavaa informaatiota tarjoava viesti. Miten Tampereelle takaisin muuttaminen voi olla enemmän persiistä kuin Tampereelta pois muuttaminen???

1 tykkäys

Tampereelta pois muuttamisessa ■■■■■■■ Kangasalle siirtyminen ja se, että joutui asumaan Kangasalla. Tänne takaisin palatessa *itutti, kun joku peterra valitsi asunnon, joka oli keskellä kaikenlaisia työmaita (tietyö, piharemppa, ympäröivät betonibunkkerit jne.) ja sitten tänne tuleminen autolla + trailerilla oli aivan hirveää *askaa :smiley: Noh lopulta sain nää pari hassua tavaraani tähän mökkiin sisään - nyt enää puuttuu about 70 % perustarvikkeista - kuten vaikka pyykkikori, kuivausteline…ja about kaikki perusruokajutskat.

Mutta tästähän tää lähtee! :wink: Tärkeintä on se, että kotistudio on jo valmis ja tarvittaessa ruutu+ kunnossa - pääsee seuraamaan vieraspelejä rakkaiden ystävien kanssa. :slight_smile: Työmatka on hulppeat 300 metriä :wink:

5 tykkäystä

Nojoo. Itse olin onnellinen kun pääsin käymään edes Tampereella viikonloppuna, mutta kieltämättä tietyöt vähän laimensi fiilistä hetkittäin, eikä se liikennekaaos taida hetkeen hellittää… Ja onhan muuttaminen aina perseestä.

3 tykkäystä

En osaa nukkua hotelleissa. Oma sänky on paras sänky.

Eikä johdu mistään aulabaarista.

1 tykkäys

Tässä se ongelma. Ei tarpeeksi nautittu yömyssyä.

2 tykkäystä

Ei ole siitä kysymys. Uskoisin, että on ihan riittävästi kokemusta tietämään näitä asioita.

Tiedän tunteen. Tälle vuotta on joutunut reissaamaan paljon ja huonot yöt saa jopa välttelemään reissaamista. Viime viikolla ma-ke hotellissa ja loppuviikko sumussa.

Reissuhommien ainoa hyvä asia on hotellin aamiainen.

2 tykkäystä

Tämä.

Se että tää palsta on tällä hetkellä aika helvetin raskasta luettavaa. Koittakaa ny ottaa chillisti, tää laiva kääntyy vielä. Tää ei oo haudan vakavaa.

18 tykkäystä

Laivan tulevan kääntymisen näkee RUOVEDELLE asti!

7 tykkäystä

Tarjanne tuuttaa :smiley:

2 tykkäystä

Avasin yks vuosi het kenkää ketjun. En perkule soikoon aio tehdä sitä toiste. Tässä on tullu maistettua makoisaa viimoset viis vuotta (näin jälkikäteen ku kattelee taaksepäin), joten on ihan eri olo nyt kuin sillon hopeisten tuskien keskellä.

Wooshaa Niinku päät poississa vetää se pomo.

2 tykkäystä

Joo tota seurantaketjua ei pysty lukeen ollenkaan näinä aikoina. Käy vaan nopeesti heittämässä jotain kommenttia ja lähtee meneen. :smiley:

3 tykkäystä

Harmittaa kun sen pitäisi olla tilanneketju eikä auotaan päätä milloin millekkin pelaajalle ku ite oltais parempia tai oma junnu ois kurko tai tai.

Vi****aa kun sieltä on ihan turha etsiä tilannetietoja :smiley:

7 tykkäystä

Ymmärrän. Mä avasin Jatkoaikaan samanmoisen silloin ja vieläkin harmittaa se teko minua.

1 tykkäys

Kyllä minua kiristää nyt kovaa tuo puhelin. Laittaisin tähän Irinan sanoin kymmenen kirosanaa, jos ne näkyisi.

Vinkki: Älkää ikinä ajako itseänne tilanteeseen, jossa Apple vaihtuu Android laitteeseen.

Voin sanoa, että kohta vaihtuu myös ikkunasta yksi ruutu…

2 tykkäystä

12 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Jukka Rautakorpi, ja se että hänen mukaansa jokainen peli on ollut hyvä jääkiekko-ottelu.
Toisaalta taas hyvä ettei julkisesti haukuta.