Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Kiitos!

1 tykkäys

Tosiaan tsemppiä @Miksu70! Hyvin se menee!

1 tykkäys

Myyntityössä kun et voi sanoo asiakkaalle vastaan vaikka kuinka tekis mieli ■■■■■■■■■ takasin. :joy:

7 tykkäystä

Nyt osu ja uppos.:thumbsup:
Vielä kun jo puhelimessa todella hankalaksi ja töykeäksi havaittu asiakas kävelee ovesta sisään Ilveksen kaulahuiviin kääriintyneenä ja aloittaa saman tien naamansa aukomisen, on pitelemistä ettei pamauta mitään legendaarista.:rolling_eyes:

5 tykkäystä

Tsemppiä täältäkin! Mutta siis, paikallispuudutus? :astonished:

@Miksu70 tsemppiä.

Meinasin jo tuon Miksun viestistä johtuen olla kirjoittamatta, mutta elämä jatkuu varmasti.

Joten… Uros koiran kiima, kun on haistanut jonkun nartun hajun pihalta. Kohta on pallukat vaarassa, jos tätä vielä jatkuu pitkälle ensi viikon puolelle…

Riippuu vähä, missä kohtaa päivää mennään. Jos oon itse riittävän väsynyt töissä ja asiakas on ihan täysi dorka niin jossain vaiheessa yleensä siirryn ihan suoraan piilovittuilemaan. :smiley: Kaikki ei edes tajua :wink: Toinen suosikki on se, kun pokka meinaa pettää niin “anteeksi esititte liian hyvän kysymyksen, pysykää hetki linjalla niin selvitän asian.” Asiakas pitoon ja armoton repeäminen - sit kun saa itsensä kerättyä niin takaisin linjoille “kiitos kun odotitte, tosiaan teillähän oli tämä ongelma…” :wink:

Toinen suosikki töistä on se, kun asiakas ei ymmärrä saamiaan etuja, jotka ovat parempia kuin yrityksen listahinnat. Asiakas haluaa väen väkisin luopua edusta, jonka ansiosta hän maksaa tuotteistaan vähemmän. :wink: T: pari kertaa yrittänyt avata asiakkaalle rajattoman liittymän etua, että hän maksaa nyt xxxx tästä liittymästä, jossa ei ole mitään rajoituksia ja asiakas haluaa vaihtaa liittymään, jossa maksetaan jokaisesta puhelusta + tekstarista erikseen. Näen edessä asiakkaan puhelut + tekstarit vikalta kuukaudelta, lasken hänelle, että toinen liittymä maksaa hänelle 8 € enemmän.

1 tykkäys

Piilovittuilussa on juurikin tuo vaara että vastapuoli ei tajua että hänelle svidduillaan.
Menee hyvä svidduilu hukkaan ja alkaa pian itse ketuttamaan.:laughing:

1 tykkäys

@peterra Tekstistäsi päätellen olet jollain puhelinoperaattorilla töissä?
Jos olet Telialla, niin onneksesi et joutunut vastaamaan silloin kun mulla keitti viimeisen kerran kiinni Teliakaupan paskahousujen kanssa. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Silloin laitettiin henkilökohtainen capslock päälle ja puhuttiin isoilla kirjaimilla.:laughing:

1 tykkäys

Aina voi sanoa vastaan. ■■■■■■■■■■ No se riippuu asiakassuhteesta.
Ja paljon riippuu myös työpaikasta ja alasta.
Onko asiakkaat jotain tuntemattomia satunnaisasiakkaita, asiakkaita joiden toivotaan palaavan asioimaan uudestaan vai asiakkaita joiden kanssa on tarkoitus luoda monivuotinen asiakassuhde.

Sanoisin niin, että ■■■■■■■■ asiakkaalle vasta sitten, kun takana on yhteistä toimintaa riittävän monta vuotta. Ja silloinkin kannattaa aloittaa vain hyväntahtoinen ■■■■■■■■■
Toki, pitää “haistella” tilannetta.

Ja tiedän kyllä mistä puhutte…

3 tykkäystä

Sanotaanko näin että kun puhelut tallennetaan ja usein asiakkaat on niin herkkiä kun vähän sanoo jotain niin rekkulaa tulee saatana välittömästi :joy:

2 tykkäystä

Jotain vastaavaa arvelinkin. Tuo minun juttuni on minun maailmastani ja enemmänkin kasvotusten tehtävästä asiakastyöstä…
Ja oli myös vastauksena @BlueOval ja @peterra viesteihin.

2 tykkäystä

Ai saakeli. Soi puhelin toss 20.50.

“Sködömrömöm tutkimuksesta iltaa, OLISKO AIKAA NOIN 20MIN VASTATA KYSYMYKSIIN”.

Ei ollut. Nauratti.

5 tykkäystä

Harvemmin ihmiset alkavat ■■■■■■■■■■ f2f, ei mua se ■■■■■■■■ ärsytä, sen kestää kyllä. Se että ei voi yhtään sanoo takas kismittää vaikka mielessä ois jos jonkinlaista jerryä :joy: Ja tämä siis tapahtuu työpäivän loppuvaiheessa… Ei aina.

2 tykkäystä

Mä onnistuin asiakaspalvelussa siinä määrin hyvin, että avokkini oli asiakkaana ja siitä se sitten lähti :slight_smile:

8 tykkäystä

Mielenkiintoista että tohon aikaan saavat soitella koska käsittääkseni saa soittaa vain 9-20 välisenä aikana arkisin.

Jos asiakas tajuaa, että ******* niin silloin epäonnistuit :wink:

2 tykkäystä

Puhut ilmeisesti puhelimessa tapahtuvasta asiakastyöstä?

En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta.

Ei tämä mitään positiivista palautetta ole saanutkaan.

http://www.kukasoitti.com/0961350110.html

Sillä ei ole paljoakaan väliä, mistä puhun. :stuck_out_tongue: Abstraktilla tasolla voin puhua ihan mistä tahansa. :wink:

1 tykkäys