Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Vai niin.

Asiakkaille voi kuitenkin ■■■■■■■■■■ kun on riittävän hyvä suhde asiakkaaseen. Sitä minä vain.

kielihymiö

3 tykkäystä

Jokainen asiakaspalvelija taplaa tyylillään :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Tottakai. Jotkut vain taplaa paremmin.

2 tykkäystä

Sen määrittävät kuitenkin asiakkaat, kuka taplaa ja kuinka hyvin. :slight_smile: Sanotaanko, että jos asiakkaat ei oo tyytyväisiä niin niitä hommia ei kauaa saa tehdä.

1 tykkäys

Totta. Ollaan samaa mieltä.

Pitäisikö ottaa talteen?

8 tykkäystä

Vois.

9 tykkäystä

Niin no jos asiakas on heti alusta asti kun perseeseen ammuttu karhu :joy:

Isännöitsijä, joka ei hoida vesivahinkoa kuntoon.

1 tykkäys

Joo, paikallispuudutuksessa tehdään, mutta saa varmaan samalla hyvät mömmöt suoneen. Toivottavasti.

Niin ja kiitos kaikille tsempeistä!

7 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Poikamme sotaväessä - LIVE

Ikeassa on muutama mukavakin tuote, mutta asioimalla Ikeassa tukisin verojenvälttelyä, joten en asioi. Ikea tosin asioi palkkapäivänä jokaisen kansalaisen lompakolla kireämmän verotuksen muodossa.

(Vanha uutinen:)

Jos Ikeasta jatketaan vielä yhden viestin verran. Tämä koskee kyllä muitakin huonekalukauppoja.

On äärettömän ärsyttävää, että esittelykappaleet kasataan “hieman” erilaisella pieteetillä kuin ohjeet antavat ymmärtää. Huonekalukaupassa tukevalta vaikuttava huonekalu huojuu kotona kasauksen jälkeen kuin palmu tuulessa. Syynä yksinkertaisesti se, että mallikappaleet liimataan ja ruuvataan useammasta kohdasta kuin myytävä tuote.

Kerran ostin vitriinikaapin kasattuna kun oli ollut mallikappaleena liikkeessä. Kavereilta sama kaappi hajosi muutamassa vuodessa, mutta meidän vastaava on kestänyt jo kolme muuttoa ja on edelleen tukeva ku mikä.

4 tykkäystä

Kommentoin tähän ikeaan ny sevverran, että kyllä mun ostamat on tukevia ja helppoja ollut kasata. Hyvät ohjeet on mukana. Kestävät varmasti sen mihin tarkoitukseen on tehty. Tottakai jotkut kruunukalusteen massiivipuiset on kestävämpiä, mutta hintaakin on sitten vähän erilailla.

2 tykkäystä

Harmittaa, kun ottaa eräältä operaattorilta uuden internetliittymän ja ensimmäiselle laskulle on tökätty 5 € maksukehotusta + viivästyskorkoa päälle. Asiakaspalvelussa sanotaan, että olen maksanut viimeisimmän laajakaistamaksun edelliseen osoitteeseeni myöhässä ja sieltä on jäänyt 6 kuukauden takainen 5 € maksamatta. Nyt, kun avasin uuden tuotteen niin aukesi mahdollisuus veloittaa se pois. :smiley:

Kai tää on oma vika, mutta kyllä se silti ärsyttää maksella ilosena pois jotain kuukausia vanhaa juttua, josta en oo lappua nähnyt koko aikana.

5 tykkäystä

Varmasti totta ainakin osittain, mutta mikä estää käyttämästä eri-keepperiä vähän enemmän -oman harkinnan mukaan-kun sitä kaappia kotona kasaa.
Tuolla tavalla tulee hyvä, joskin muutton yhteydessä sitä ei sitten enää pureta palasiksi.
Ikean ohjeissa on muuten myös maininta että ruuvien kireyttä pitää tsekata aina ja joskus.

Näin olen itse toiminut ja saanut vu pele- huonekaluista tukevia.

2 tykkäystä

Nyt harmittaa Antti Tuisku, lähes oman kylän poika ja kehtas pudottaa Anni Laheen Idolsista. Ihan paras likka kaikista ehokkaista, omia biisejä jne. En katso enää Idolsia, niin minä mieleni pahoitin ja en käy enää ikinä Siwassa.

5 tykkäystä

Visan ja pankkikortin sulkeminen. Tunnistamattomia nettiostoksia muutamaan päivään 1400e. Ollaan sitten viikko ilman korttia.

1 tykkäys

Soittelivatko pankista vai huomasitko ite?

Mä suoritan luvattomien ostoksien ennaltaehkäsyä pitämällä Visan piikin kokoajan täynnä. :smile: :thumbsup:

8 tykkäystä

Tuli ensin tekstari Nets Oy:ltä yhdestä ostoksesta että tunnistanko ja kun en tunnistanut niin laittoivat tilapäisesti kiinni. Ostokset olivat siinä vaiheessa katevarauksina niin en itse nähnyt missä vingutettu. Ostoksia Englannissa, Hongkongissa ja Norjassa eli verkkokaupan tilauksia.

2 tykkäystä