Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Näitä yllätyksiä varten kannattaisi olla ylimääräinen kortti, niin ei jää uuden kortin odottelun ajaksi ilman korttia.
Allekirjoittaneella on tälläisia yllätyksia varten Norwegian-kortti, koska siinä ei ole mitään kk-maksuja taikka vastaavaa.

Joo, mulla on mastercard niin eiköhän tässä hengissä pysytä.

Tuo Norwegianin kortti on kyllä kätevä, kun sen käyttö kerryttää Norwegian rewards-pisteitä, mitä voi sitten lentojen maksuun käyttää.

Nerokas ajattelumalli!:thumbsup:
Taidan ottaa itsekin käyttöön…
Näin ollen ei muuten harmita yhtään, vaikka Visa ois tapissa.:laughing:

3 tykkäystä

Salametsästys. Juttu käsittelee eläinsotaa afrikassa, mutta Suomestakin näitä pelkurimetsästäjiä löytyy paljon.

1 tykkäys

Kävin perjantaina iHelpin Tampereen toimipisteessä, koska puhelimeni latausliitin on paskana. No ylläripylläri heillä ei ollut varastossa varaosia, joten he joutuivat tilaamaan niitä. Kyähän se harmitti, kun ajattelin saavani puhelimen ehjänä takaisin samana päivänä, koska huollossa olisi mennyt 4-5 tuntia.

Nyt mun pitää kitkutella ens perjantaihin puhelimella, joka ei käytännössä lataudu. Tai jos tarkkoja ollaan niin lauantaihin asti, koska silloin haen sen huollettuna. Onneksi sentään on vanha Lumia 735 mutta se on ikäänkuin paluu keskiajalle.

Täytyy vain, Jutia lainaten, mennä eteenpäin!

7 tykkäystä

Mulla kävi aikanaan sama homma. Netsiltä oikeen soitti ja kyseli, että onkos tullut shoppailtua verkossa. Eipä ollut, mutta joku veijari oli tilannut henkkamaukalta yli tonnilla tavaraa.

Ootko käyttänyt hotels.comin palveluita viime aikoina? Mun kortin tiedot lähti ilmeisesti sieltä. Niillähän oli jotain hässäkkää jossain vaiheessa korttitietojen kanssa. Sen jälkeen en olekaan ko palvelua käyttänyt.

1 tykkäys

Aikanaan yrittivät soittaa Netsiltä minullekin, mutta kun eivät saaneet kiinni niin ilmoittivat pankille että kortti pitää sulkea.
Pankista soittoon sitten jo ehdinkin vastaamaan.
Sieltä vain kerrottiin tilanne ja toivoteltiin hyvää juhannusta.

Erikoista että poliisilla, pankilla ja Netsillä tod.näk. oli tieto missä kortti oli kopioitu, mutta kukaan ei sitä kertonut vaikka kysyin.

Tuo on jännä juttu ettei kerrota. Ymmärtääkseni liittyy jotenkin henkilön oikeusturvaan.

Mun nimissä tehtiin aikoinaan puhelinliittymä jolla tehtiin sitten 800e lasku.
Ihmettelin kun kotiin tuli DNA:lta kirje.

Selvittlein sitten asiaa ja tein rikosilmoitukset. Pyysin samalla puheluerittelyn, että minne soiteltu ja koska. Ei voitu antaa, koska pyytäjän pitäisi olla liittymän käyttäjä. Ei omistaja. Se vasta erikoista olikin :smiley:

4 tykkäystä

Oisko se tää “syytön kunnes toisin todistetaan”, eli toisin sanoen siitä voi kertoa vasta sitten kun on tuomio annettu? Ja nää jutun kun ei oo prioriteettilistan ykkösenä niin siinä voi sit vähän kestää, jos selviää ikinä.

En ole Hotelsia käyttänyt, bookingia kylläkin. Olen pyrkinyt paypalia käytämään verkko-ostoisssa, tosin nyt näytti yksi amazon olevan kortilla suoraan.

IT:tä opiskeleva poikani kertoi että helpoin tapa saada kortin tiedot on rakentaa kopio verkkokaupan sivuista ja sinne saalistaa tilauksia josta sitten kortin tiedot saa hankittua.

Vanhalla koirallani taitaa alkaa olemaan lähtö lähellä. Kovin on väsynyt, ei ole pariin päivään oikein innostunut enää ulos lähtemisestä ja nyt ei oikein enää häntäkään heilahda, kun menee silittämään. Se harmittaa. Lääkärilläkin käytiin, mutta ei mitään vikaa löytynyt. 11,5 vuotias kiinanpystykorva. Rotuisekseen jo hyvinkin vanha.

12 tykkäystä

12 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Mustamakkara

Tsemiä, toivottavasti vielä tulee kuntoon ja matka jatkuu! Tiedän kuinka iso osa ja tärkeitä lemmikit ja eläimet voi elämässä olla.

1 tykkäys

Sport-auktion.de
Kyllä on todella huonosti toteutettu huutokauppasivusto.
Pariin kertaan on mennyt Dixonin Volkkaripaita sivu suun, kun sivu ei päivity riittävän nopeasti.
Kotimainen Huutonet pesee tuon 100-0.

Kuuntelin äsken vahingossa telkkaria. Sielllä oli Peter Nyman haastattelemassa jotain Touko Aaltoa, en tiedä puoluetta.

"Meidän pitää joka pivä ansaita äänestäjien luottamus ja meidän pitää joka päivä olla parempia. Meidän pitää joka päivä hankkia äänestäjiemme kunnioitus, jne jne
ihan täyttä paskapuhetta.

Käykää maikkarilla äkkiä kuuntelemassa. Paskan jauhaminen jatkuu ja jatkuu, hyi saatana miten imelää jauhantaa. Nyt siellä jo pyydellään anteeksi äänestäjiltä…

Tämähän on maailman tädyellisin ihminen ja ymmärtäjä. 6 hymiötä, mikä on suurin määrä minkä olen jakanut täällä

4 tykkäystä

Ja heti perään Pirkko Arstila pelasti päiväni. Loistojuttu, anna Pirkko palaa.

1 tykkäys

Vihreät, puheenjohtaja. Toukon on oltava imelä äänestäjille kun on jäänyt pari kertaa kiinni vieraista ja viime viikolla se joku niiden puolueen nainen laittoi twitteriin ei niin fiksua kommenttia :grin:

1 tykkäys

Kaaduin takapihan portaissa… mahalteni. Polvi kolahti pahiten rapun kulmaan, mutta muuten sain otettua vastaan kämmenillä/käsivarsilla ja pää pysy ylhäällä. Huomenna tekee varmaan kipeetä…

6 tykkäystä

:frowning: Toivottavasti pikaisesti kuntoon, pikaista paranemista!

3 tykkäystä