Tähän ilmoitukseen on ylläpidon lupa ja tämä on jonkinsorttinen kokeilu.
Foorumilla on hiukan toistatuhatta jäsentä. Niiden joukossa pitäisi tilastojen mukaan olla 7-8 % pääsääntöisesti aikuisista, jotka suunnittelevat kodin myyntiä tai/ja ostoa tulevan vuoden aikana. Täällä siis on n. +50 palstaveljeä tai siskoa potentiaalisina asiakkaina minulle.
Jos olet suunnitellut äskettäin tai suunnittelet kotisi myyntiä ja/tai uuden hankkimista, niin ole minuun yhteydessä yksityisviestillä.
Tulen arvioimaan kotisi ja jätän samalla palvelutarjouksen, joka on hinnaltaan palstaveljelle tai -siskolle pienin hinnaltaan, johon minulla on valtuudet. Käynti ei maksa sinulle mitään eikä sido mihinkään, ainoastaan kahvit voit tarjota pullan kanssa tai ilman.
En paljasta nimeäni tässä, mutta kun tulen kotiisi, niin henkilöllisyyteni paljastuu sinulle.
Toimin välitysliikkeessä, joka on maineeltaan parhaasta päästä ja on suurimpia toimijoita Suomessa.
Minulla on LKV pätevyys ja olen suorittanut myös alan ammattitutkinnon, siis koulutukseltani olen yksi pätevimmistä tässä maakunnassa.
Meillä on meneillään jäätävä kampanja. Ota minuun yhteyttä, niin sinä, ystäväsi, kaverisi tai joku muu, jonka tunnet, voi saada 50 prosentin alennuksen välityspalkkion listahinnasta, mikäli kohde on yli 100k arvoinen. Yhteys minuun.
Haluatko sinäkin päästä joukkoon, joka tarjoaa minulle lopuksi kaljan kaksi? Oletko suunnittelemassa kotisi myyntiä? Kutsu minut paikalla, niin kerron sinulle, millaisesta prosessista on kysymys, teen arvion kodistasi ja jätän palvelutarjouksen. Samalla saat tutustua minun hauskaan persoonaani
Laitanpa tänne hiukan päivitystä. Olen ollut nyt Oranssin palveluksessa melkein 5 vuotta. Nyt on aika katsoa eteenpäin ja olen tullut siihen tulemaan, että sanoin juuri äsken itseni irti. Iso päätös, toivottavasti ei väärä.
Viisi vuotta Oranssilla ovat olleet työntäyteisiä ja olen saanut paljon monessakin suhteessa. Paljon uusia tuttavuuksia, osa jopa erittäinkin luottamuksellisia ja syviä, jopa ystävyyksiä asiakkaiden kanssa on luotu. mm. Kirvessydän-ryhmästä muutama tosi ystävä. Täältäkin palstalta muutama asunnon myynnin yhteydessä, mm. Lallu ja siskonsa, Vilttitossu jne.
Huomenna käyn luovuttamassa tykötarpeeni toimistolla ja sanon hyvästit työkavereilleni. Siitä alkaa uusi taival maailman suurimman välitystoimiston palveluksessa. Välitystoimiston, jonka paikallinen yrittäjä liputtaa henkeen ja vereen Sinistä ja Oranssia. Minulla on jopa kausikortti peleihin eli voin mennä hallille, kun haluan.
Ota minuun yhteyttä, niin teemme asunnon myynnistäsi tai uuden hankkimisesta hiukan helpompaa. Palvelen sinua mielelläni asuntoasioissa ja hintamme tulevat olemaan kilpailukykyisempiä kuin ennen, sillä minä päätän omat hintani.
Hei kaikki tapparahenkiset. Erään Tapparan toimihenkilön läheinen muuttaa Tampereelle ja aloittaa työt Ratinan uudessa kauppakeskuksessa huhtikuussa. Hän etsii Keskustan lähialueelta n. 30 m² asuntoa vuokralle. Olisiko jollain tarjolla? Minuun voi olla yhteydessä.
Missäs tällaiset messut on? Remax on kiinteistövälitysfirma, ilmeisesti se uusi ja mahtava työnantajasi? Miten on hommat lähtenyt käymään? Onko Remaxilla niin kuin meikäläisen vanhoissa välitysliikkeissä sama systeemi, että kaiken a ja o on hankinta, eli hankinnan tehnyt lohkaisee valtaosan palkkiosta? Joka on muuten hyvä ja oikeuden mukainen systeemi, laadukas hankinta mahdollistaa varman myynnin!
Mikäli sinua askarruttaa jokin asunnon myynnissä tai ostossa, niin tule piipahtamaan meitin konttorilla Sammonkatu 22-24, LH 14, Remaxin konttori. Olen yleensa aamusta paikalla, mutta varmimmin voit sopia etukäteen. Ei tarvitse alkaa myymään tai ostamaan, kunhan jutellaan mahdollisuuksista tai asioista, jotka tuossa prosessissa sinua askarruttavat. Tarjoan kahvit joka iikalle, joka vaivautuu paikalle.
Kukas meillä täällä olikaan asunnonvälittäjä? @Messi?
Harkinnassa olisi sijoitusasunto tässä kevään/kesän aikana, ite asun varsinais-Suomessa ja vaihtoehtoina asunnolle olisi Turku tai Tampere.