Asuntojen myyntiä ja ostoa

Tästä ketjusta toivottavasti löytyy vinkkiä asunnon etsintään.

Sijoittamisesta (ja sijoitusasunnoista) löytyy vinkkiä täältä:

2 tykkäystä

Nyt etsitään Tapparan Liigapelaajalle kolmiota tai nelikkoa tuosta Kaupunki-Hakametsä alueelta vuokralle. Jos teillä on tiedossa sopiva asunto, niin ilmoitelkaa minulle.

Nykyiselle, vai tulevalle :sunglasses:

2 tykkäystä

Tulevalle pelaajalle

8 tykkäystä

Julkaistulle vai julkaisemattomalle :smiley:

8 tykkäystä

Kyllä tässä nyt on kyse pelaajasta, joka on Tapparan sopimuspelaaja, joten olen pahoillani. Ei tämä ainakaan The Sena ole:D, mutta muuten erittäin maksukykyinen asiakas kuitenkin. Pysytään asiassa.

8 tykkäystä

Kiitoksia @Messi asuntomme myymisestä :+1: Kaikki sujui viimeisen päälle hienosti. Erityisesti nostettava hattua siitä, kuinka hienosti pidit ajantasalla koko myynnin ajan :grinning:

Oluet tarjoan kun eksytään samaan aikaan Hakametsään :ok_hand:

8 tykkäystä

47 asuntoa myi viikossa,aikamoinen myyntitykki :smiley:

Ilves-taustaisen Jaakko Simolan piti ryhtyä ammattijääkiekkoilijaksi, mutta ura katkesi loukkaantumiseen. Nyt Ilves Hockey omistaa siivun Roof Tampere Lkv:stä. Simolan mukaan seuralla on kovat odotukset häntä kohtaan.

Maksumuuri!

1 tykkäys

@Messi Myi samat vartissa.

4 tykkäystä

LEIJONIEN ja Tapparan entinen luottopuolustaja Tuukka Mäntylä myy hulppeaa taloaan Tampereella.
Hakametsän legendaarisen jäähallin liepeillä sijaitsevan kivitalon hintapyyntö on 980 000 euroa. Talo on valmistunut omalle tontille vuonna 2011. Talon kokonaispinta-alaksi ilmoitetaan 238 m² ja asuintilojen pinta-alaksi 198 m². Lämmitysjärjestelmänä on maalämpö.

1 tykkäys

Jutun paras antihan löytyy kommenteista.
Tuukka Mäntylä tienannut ihan omalla työllään kivitalonsa ja kateelliset vinkuvat.
Johtaisiko jäljet yllättäen naapuriin…? :rofl:

3 tykkäystä

No tuossa hintapyynnissä on joku 200-300 tonnia liikaa. Kukaan ei tuosta maksa lähellekään milliä.

Ja siitä seuraavalle tosifanille!
Todella edullista asumista, ehkä komeimmassa osoitteessa :blue_heart::orange_heart:
Isokasi!

5 tykkäystä

Aki Manninen myy pari vuotta sitten Lehterältä ostamaansa taloa. Joku kevään mestari heittänyt tarjouksen joka ei miestä tyydytä. Sie on varmaan Mikki ohjeistanut,ettet sitten mitään mottipäistä… halvalla pitää saada :smiley:

1 tykkäys

Siitä sijoituskämpäks tai vaikka omaksi. Meidän vaari asustanut siististi kun asunto on orkkiskunnossa. Just tehty putkiremppa, joka on maksettu.

Kysymys asuntokauppaan liittyen.

Ehdollinen tarjous, oman asunnon myynti ehdolla. Jos vastaanotan tällaisen niin miten tuo käytännössä menee.
Tarjoaja myy omaa asuntoaan ja jos/kun menee kaupaksi niin pääsemme tekemään kauppaa.
Entä jos hän alkaakin vetäytymään, eli asunto ei olekaan julkisessa myynnissä tai ei hyväksy tarjouksia. Pystynkö valvomaan tätä tai onko sanktioita.

Lähinnä siis siksi varmistelen, että en luo turhaa toivoa.

Myyjän kannalta ehdollinen tarjous on yleensä epäedullisempi kuin normaali tarjous, koska siihen liittyy epävarmuutta kaupan synnystä.

Myy asunto ensimmäiselle, jonka kanssa pääsette hinnasta yksimielisyyteen.
@Messi

5 tykkäystä

Itse olen saanut montakin ehdollista tarjousta kun olen elämässäni asuntoa vaihtanut.

Yhtään en ole hyväksynyt koska asuntoni ovat olleet aina hyvällä sijainnilla, hyväkuntoisia ja omalla tontilla. Aina on mennyt muutenkin kaupaksi.

Kerran mietin yhden asunnon ostoa josta oli tehty ehdollinen tarjous. Myyjä oli hyväksynyt sen sillä ehdolla että hän voi jatkaa myyntiä samalla koska kyseessä oli juuri oman asunnon myynti ehto.

Kyllä itse kirjailen ehtoihin, että jatkan myyntiä normaalisti.

1 tykkäys