Onko kakkossarjan Bemareista kokemusta? Semmosia 100 tuhatta ajettuja oon vähä kattellu.
No nyt on ollut hieman tarkempi auton omistaja korjaamon asiakkaana.
Kiinnostava juttu sähköautoista. Polttomoottoreissa vähintään perus raaka-aine on pakko tuoda ulkomailta, koska emme ole öljyvaltio. Sähköä voidaan tuottaa kotimaassa.
Sähköautoilun mahdollisella yleistymisellä on merkittävä vaikutus kauppataseeseen.
Juu, niin voidaan.
Mitä sitten tapahtuisi jos me kaikki vaihdettaisiin sähköautoihin?
Riittäisikö sähkö kun sitä nytkin jo tuodaan rajan takaa??
Onks tämmöinen asia nostettu jo pöydälle varoittavana argumenttinä. Sähköautot on ärhäköitä…
Kumpi mielummin:
Rumia on molemmat, ja väärän merkkisiä…
Ulkonäkö on mulla autokaupoilla ehkä 30. kriteeri…
Olitko ostamassa jompaa kumpaa? Jos sivusto olisi ollut suomalainen, olisi voinut katsoa tarkemmin. Ei tuo ruotsi taitu, enkä jaksanut kääntäjällä katsoa.
Kyllä ulkonäkö minulla nyt jotain plussaa saa auto valinnassakin. Värin merkitystä taas en niin tärkeänä pidä. Muutenhan kaikki katsoo oman budjettiin ja tarpeisiin sopivan kulkupelin.
Kannattaa jatkossa pohjustaa kyselyn aihe tarkemmin?
Bmw jos pitääisi itse valita…
Juu, ainaki vakavasti harkitsen. Kompromisseja nää autokaupat mulla aina on. Ihan huvikseni laitoin kyselyn ilman mitään pohjustusta, haluan kuitenki itte lopullisen valinnan tehdä ni ei tarvi miettiä jälkikäteen.
Oliko tämä tuttu palvelu?
Jos toinen kotimainen taittuu niin kannattaa tutustua.
No niin, pitihän sitä käydä vähän lievittämässä akuuttia autokuumetta. -08 VW Golf GT Sport osui haaviin sopivaisella hinnalla. 1,4 litranen bensaturbo ja kyllä tuntuu maisema vaihtuvan aika rivakasti. Toki osuutta sille ripeyden tunnulle lisää vanhan Polon äärimmäinen hitaus
Jumalaare!
Nyt ois viimestä päälle Voortti!
Jos olisin yrittäjä ja tarvitsisin tavarankuljetinta, niin se olisi tuossa.
Löytää muuten tasan tarkkaan omansa kun tuon pysäköi marketin parkkipaikalle, ei taatusti ole toista samanlaista.
Tuonne mahtuis vetouistelukamat hyvin
Tuolla pääsisi anopin hautajaisiin kimppakyydillä yhdessä anopin kanssa.
Voortin kun ostaa, niin saa auton loppuelämäksi. Jälleenmyyntiarvo on niin pieni, ettei kannata myydä ja ei sitä kukaan osta.
Tässä tapauksessa käyttöä taitaisi kuitenkin olla vähän pidempääkin
Ps. Sori Fordin omistajat… GM onneksi teki Opelin, ettei Ford olisi huonoin (eiku…)
Onko kokemuksia uusista dacia dustereista? Siis näistä TCe mersu/renault/nissan bensakoneella olevista.
Tiedän jo valmiiksi, että dacia *aska auto, mutta mites ne käyttökokemukset niiltä jotka lyöneet kätensä *askaan?
Neliveto hyvällä maavaralla hakusessa, eikä rahaa olisi pistää paljoa enempää. Käytettynäkään ei tuolla hinnalla saa mitään järkevää.
Ajatuksissa ajaa kolme vuotta ja vaihto. Mitään järkeä?
Metsämiehet noita on ostellut nelivetoisina, ja meillä on töissä pari. Metsämiehien käytössä menee eikä oo ollu sen kummempia vikoja.
Töissä kun ovat aika raa’alla käytöllä niin ovat kokoajan remontissa.
Ok, itellä ei tuu kun ~10tkm/vuosi. Mut täytyy vedellä traileria, päästä mökille kesät talvet haastavissa olosuhteissa ja lisäksi ajella mettäteillä/järven jäällä.
Hakusessa tosiaankin neliveto hyvällä maavaralla ja tuossa dusterin hintaluokassa. Järkevää subaruakaan ei käytettynä saa tuohon hintaan. Ajatuksia?