Harri Nummela ei jatka Jääkiekkoliiton puheenjohtajana

Kuka olisi sopivin Nummelan seuraaja?

Kuluvan vuoden lopussa päättyy kolmas puheenjohtajakauteni ja täyteen tulee kaikkiaan kahdeksan vuotta Jääkiekkoliiton puheenjohtajana. Niin jääkiekossa kuin muillakin elämän osa-alueilla jatkuva uudistuminen on elintärkeää. Sitä edistää muun muassa se, että luottamustehtäviä hoitavien henkilöiden piirissä tapahtuu riittävästi rotaatiota, Nummela kertoo.
Liitto etsii seuraavien viikkojen ajan ehdokkaita ja valitsee uuden puheenjohtajan 25. marraskuuta.

2 tykkäystä

Vesa Rantanen tai Ismo Lehkonen. Antaa niin paljon kuraa aina puheenjohtajalle, teki mitä tahansa, että vois itte tulla ny johtaan esimerkillä.

12 tykkäystä

Kummola kommentoinut asiaa.

Mielestäni tässä tilanteessa, kun vaihdoksia tulee näin paljon, olisi kyllä hyvä, että puheenjohtaja löytyisi lajin sisältä, Kummola linjaa.

2 tykkäystä

Nykyisen puheenjohtajan Harri Nummelan seuraaja valitaan lauantaina, ja Toivakan vetäydyttyä ehdolla ovat Erkka Westerlund ja Heikki Hietanen.

Minkähän “hyväveli” pestin Toivakka on saanut liitosta kun vetäytyi? Ei kovin paljon lämmitä nuo jäljelle jääneet nimet tuossa kamppailussa…

Heikki Hietanen valittiin.

Erkka on filosofinen mies. Olen ollut hänen kanssaan tekemisissä jo parikymmentä vuotta. Erkka katsoo isoa kuvaa, ihan kauniita ajatuksia, mutta minä olen enemmän sellainen, että haluan niitä käytäntöön. Erkka on filosofisempi, minä pragmaattisempi ja vien omalla laillani asioita eteenpäin, Hietanen vastasi.

Hietasen haastattelu

2 tykkäystä