Hauskoja juttuja ja tarinoita

Suomen kieli on rikas. Ja niin helposti tulee väärinymmärretyksi. Sana puuttuu tai pilkku väärässä paikassa…

1 tykkäys

Tuolta toisesta ketjusta muistui mieleen. Olin 5. vai oliko 6. Luokka menossa. Hirveesti oli silloin energiaa. Opettaja harrasti nyrkkeilyä ja shakkia. Pelleilin niin tuli esitteleen viereen hauista.

Kevätjuhlaan haettiin 3 tyttöö esittään Harmony Sistersiä. Mulla tietenkin käsi ylhäällä. Opettaja sitten päätti kostaa. Mulle puettiin mekko ja jouduin lavalle koko koulun eteen. Orkesteri nimettiin Hormoni Sistersiksi. Eipä tuosta pahempia traumoja jääny :joy:

4 tykkäystä

Messi saa ihmiset tekeen itsestään hölmöjä :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 tykkäystä

Oli postilaatikkoon räpsähtänyt kirje jossa osoitetiedot käsinkirjoitettuna. Postimerkki leimattuna Tampereella joten ajattelin että FanClubi lähettelee uutta korttia ja lahjuksia… Tunnustelin vähän päältäpäin että ei kyllä tunnu korttia tai muutakaan ja räpsähdin täyteen nauruun kirjeen avatessa… Olikin vahvistus eroamiselle kirkosta :joy: Kirje käynyt kääntymässä Tampereella ja tullut takaisin Lapualle. (Eronnut Lapuan tuomiokirkkoseurakunnasta ja kirjeessä oli seurakunnan kirkkoherran terveiset)

5 tykkäystä

Googletettua: Italialainen taloustieteilijä Vilfredo Pareto teki 1900-luvun alussa havainnon, jonka mukaan 20% Italian väestöstä omistaa 80% kaikesta omaisuudesta. Pareton laki, tutummin 80/20 sääntö, on nykyään lähes jokaiselle tuttu eri yhteyksistä. Esimerkiksi 80% firman tuotoista tulee suurasiakkailta, joiden yhteenlaskettu lukumäärä on 20% kaikista asiakkaista.

Nykyään 80/20 tuo ensimmäisenä mieleen Dannyn, eikä silloin tarkoiteta prosentteja :grin:. Suomessa nimi voisi olla Dannyn laki.

13 tykkäystä

Voih. En tiedä miten saan yöni nukuttua. Mun maailmani romahtaa: Bull Mentula sanoo käyttäneensä dopingia!! Mä en halua uskoa. :wink:

3 tykkäystä

Täytyy kyllä loppupeleissä sanoa, ettei tässä tarinassa mitään hauskaa ole. Toki jokainen tekee elämässään omat valintansa ja perustelee niitä sitten miten lystää.

2 tykkäystä

Konstit on monet :face_with_hand_over_mouth:

Aina ei ole pakko mennä niihin “loppupeleihin”. :wink: Mutta niinhän sitä makaa kuin petaakin. Syy ja seuraus. Ei pitäis olla yllätys, jos lieveoireita on. Mutta kuten Mentula itse sanoi: “En kadu”.

Tässä itseäni huvittaa se, että minulle on muutama voimaa ja sen hankintaa ennen kaikkea muuta arvostava nimenomaan vakuuttanut, ettei Bull mitään anabolisia ole tarvinnut. Joo, ei varmaan. Syö vaan pihviä ja treenaa.

Ja rahkaa. :joy:

3 tykkäystä

Tämä oli aika hauska. Chileistä en, niin ymmärrä, mutta tämä on kyllä tulista. Ja Jarppi vielä ennen maistamista näytti tuo punainen pallero kädessä hyvinkin innostuneelta :rofl:

1 tykkäys

Kova jätkä ja tahattoman hauskat jutut :grin:

1 tykkäys

Jengin logo on se toinen! :joy:

17 tykkäystä

Käytin koiraa pihalla ja vastaan tuli yli seitsemänkymmenen oleva nainen sauvakävellen. Tuo koira on sellainen, että haluaa kaikilta rapsutuksia ja näyttää sen.
Nainen pysähtyi kohdalle ja totesi “Voi, kun on ihana”
Minä automaattisesti rupesin kertomaan koirasta.
Nainen keskeytti ja sanoi “Tarkoitin sinua”.

Oli vissiin vanhemmalla naisella vähän tiukempi sauvakävely käynnissä. :joy:

36 tykkäystä

Kuuluko surinaa? :grin:

Koira murisi, kun ei saanut huomiota…

1 tykkäys

Käviköhän tässä niin että koira pettyi ja isäntä on nyt onnen kukkuloilla. Onni onnettomuudessa ei kukaan joutunut puuman uhriksi.

Sitä puolestaan tarina ei enää kerro :laughing:

Meinaatko, että tarkistin lonkkien kunnon? Sinä sairas ihminen olet väärässä.

3 tykkäystä

Vai tarkoittiko @hype, että olisitko onnesi kukkuloilla kun kutsuttiin ihanaksi?

Kuka se sairas on? :wink: :grin:

5 tykkäystä