Hauskoja juttuja ja tarinoita

Tuli käytyä Tampere-talossa Diandran ja filharmonikoiden keikalla tänään. 6 viikkoa eletty ja nautittu pleijareista - hyvä palata taas arkeenkin välillä :slight_smile:

Orkesterin saapuessa lavalle, jotenkin kaipaili areenan tunnelmaa ; ’rummuissa tänään Matti … (yleisö huutaisi Meikäläinen).

Taputtaa sai kädet kipeänä, mutta näistä seteistä puuttui se oleellinen jaksotus (Tap paa ra, Tap paa ra).

Ja valitettavasti liput sekä Sinioranssit puuttui. Kaipasi jo ekassa piisissä yleisön kuorolaulua : ’Ollaan Mansesta …’

Siinä kehitysideaa seuraavaan Tampere-talon settiin.

7 tykkäystä

Kun joitakin ihmisiä on somessa selkeästi ärsyttänyt se miten Seppälä kuittailee Ilvekselle vaikkei ole Tampereelta kotoisin niin tämä Mouhijärvi-läppä ei-tamperelaisten tai muita kuin tamperelaisseuroja kannattavien toimesta viljeltynä on kyllä vielä paljon rasittavampi ilmiö, oli sitten kuinka kieli poskessa heitettyä tahansa. Tappara vs. Ilves-asetelmassa tuolla kummankin kannattajien ydinalueista kuittailulla on pitkät perinteet mutta muiden apinoimana tuo kuulostaa ainoastaan typerältä kun tuonkin vitsin alkuperä on väännössä nimenomaan Tampereen herruudesta.

3 tykkäystä

Tuo on oikeasti niin väsynyt juttu, että ei jaksaisi enää.

Mulla on sekä ilvesläisiä että tapparalaisia kavereita, joista ainoastaan yksi jaksaa enää heittää mitään Mouhijärvi-juttua.Se asuu Pirkkalassa eikä ole kauhean nokkela.

5 tykkäystä

Samaa mieltä, tuo on lievästi sanottuna melko lailla jo puhki kulutettu juttu mutta ymmärrän sentään silloin kun väännetään leikillään siitä kumpi leiri Tamperetta hallitsee. Tosin yllättävän moni näistäkään tyypeistä ei itse asu edes Tampereella vaan juurikin jossain Pirkkalassa…Mutta sitten kun joku IFK:n faniporukan johtaja heittelee hesarissa muutenkin katkeran oloisena jotakin Mouhijärvijuttuja niin silloin väsyneisyyden raja on ylitetty ja reippaasti.

8 tykkäystä

Muistinpa, kun toisessa ketjussa puhuttiin ylioppilaiksi valmistuneista, käyntini valokuvaamossa tuoreena ylioppilaana.

Se valokuvaaja alkoi ottaa kuvia ja pyysi tietysti minua hymyilemään. Kerroin hänelle, ettei minua nyt kyllä hymyilytä yhtään. Ei nimittäin hymyilyttänyt. Ja eihän sitä voi mitään Anttilan luettelon vaatemallien luonnotonta tekohymyäkään kasvoilleen ottaa.

Tilanne oli kuitenkin sen verran huvittava, että kyllä se hymykin sitten irtosi, kuvaajalla ja kuvattavalla.

2 tykkäystä

Tuon tähän noin kaksi viikkoa vanhaan keskusteluun oman mielipiteeni vielä hieman myöhässä. :grin:

Mua ainakin alkaa useimmiten vähintäänkin hymyilyttämään, jos joku tulee huutelemaan Mouhijärvi-juttuja. Mielestäni Mouhijärvi on noussut jo sellaiseen asemaan tässä yhteisössä, että yhteisön sisälläkin heitetään todella paljon läppää tästä aiheesta. Porukkahan oli ihan täpinöissään, kun laulettiin esimerkiksi “kun mouhot on liekeissä, koko Lahtea pelottaa”.

Mä olen ylpeästi Mouhijärveltä ja hienoa vaan jos joku mainitsee “kotipaikkakuntamme”! :heart_eyes:

9 tykkäystä

Mouhijärven Neste ja lounas on instituutio. :sunglasses:

1 tykkäys

Jos jouduit maksamaan kuvista niin tilanne ei ollut riittävän huvittava.

Kaveri oli passikuvissa kosteahkon juhannuksen jälkeen ja kun kuvaaja näki valmiin lopputuloksen, niin pokkahan häneltäkin petti kun minä nauroin suureen ääneen kaverin passikuville.
Lopputulos oli että kuvaaja ei ottanut kuvista edes rahaa. :joy:

Kuvat menivät viisumiin ja muutaman reissupäivän jälkeen olivat takuulla lähempänä todellisuutta kuin passissa oleva kuva. :rofl: :rofl:

10 tykkäystä

Se on Pirkanmaan Ossuuskaupan omistama ja ABC nykyään. :upside_down_face:

Raumalla silloin kun Lukon peli ei kulje, niin Lukon toimiston eteen ilmestyy hautakynttilöitä aina silloin tällöin.

Tämä info tuli kuultua, natiiveilta Raumalaisilta.

7 tykkäystä

Ei sentään hevosen päitä.

6 tykkäystä

Eikös ne kuulu oikeaoppisesti tarjoilla sänkyyn.

3 tykkäystä

Jyrki Lumme on nykyään kuin ilmetty Ilveksen logo. Takkuturkki, huulen alta pilkistävät kulmahampaat ja silmätkin katsovat yhtä vinoon.

Ilveksen logo:

Jyrki Lumme:

11 tykkäystä

CHL-arvonta palautti mieleen tämmöisen vanhan sketsin:

Nuo tehtiin suorina lähetyksinä, se selittää hihittelyn määrän.

4 tykkäystä

Liigassa on jaettu tehtäviä.

En voinut välttyä kiusaukselta, ohessa materiaalia Liigan kehityspäiviltä.

8 tykkäystä

Piti käydä ostamassa kengännauhat kenkiin.
Kyseessä on sellainen artikkeli mitä harvemmin tulee ostettua ja pidin itsestään selvänä että riittää kun kävelee kauppaan ja nappaa nauhat matkaan.
Ei ollutkaan ihan niin helppo homma kun tiesin tarvittavien nauhojen mitan.
Suuresti huvitti kun oikean mittaisia kengännauhoja oli vain oransseina ja sinisinä.
En ostanut kun tämä on jo @Treppu 'n tavaramerkki. :rofl: :rofl:

7 tykkäystä

Katselen kaikki TV-ohjelmat, suoratoistot ja muut mediat siihen tarkoitukseen pyhitetyltä läppäriltä, joka on näyttönä toimivaan televisioon yhdistetty. Välilehtiä on useampia auki aina.

Lopettelen tässä yhden brittisarjan jaksoa. Läppärin historiatietoja en poistele kuin hyvin satunnaisesti. Joten haut etc. ovat kaikki pitkään tallella.

Katsellessani jotain sarjaa, ja siinä napsitaan esimerkiksi lääkkeitä joiden pakkaus näytetään ilmiselvästi tarkoituksella, keskeytän sarjan ja googlaan toisella välilehdellä mihin tuo on tarkoitettu.

Äsken googlasin yhden lääkkeen. Osoittautui olevan “morning pill” eli katumuspilleri.

Tuli mieleen, että jos joku tutkii selaimeni historiaa, niin siitä voi parin viikon otannalla luokitella minun olevan naispuolinen henkilö, joka on kiinnostunut opiodeista kipulääkkeinä, käyttää ainakin kahta eri mielialalääkettä, haluaisi juoda aamukahvinsa platinakoristellusta Muumimukista ja on illalla harrastanut tuntemattoman miehen kanssa suojaamatonta seksiä.

9 tykkäystä

Sun kannattaa käyttää incognitoa. Ehkä jopa VPN:ää.

Käytän sitten joskus kun haen jotain raffimpaa kuin “morning pillejä”, joita en toistaiseksi siis niitäkään ole kokeillut.

Mitä nyt vähän lipsahti väärä postituslista :hear_no_evil:

2 tykkäystä