Hauskoja juttuja ja tarinoita

Uskallan väittää että kyseinen henkilö EI ole Nick Halloran🤣

6 tykkäystä

Öööh miksi pitäisi?

Meinasin jo aivan unohtaa; Stavangerin ihme! Parikytä vuotta ja leffoja Miracle on ice 2 nimellä! Täysin ylivertainen vihainen koneisto kapteeninsa Suomen johdolla ja vastustajan harrastekiekkoilijat joku Åkkebo tms. parhaana pelaajanaan.

norjalaisten nimi keksitty ja harrastekiekkoilu hassuttelua. Muuten vakavasti kirjoitettu.

2 tykkäystä

Tuossa fillaroin kaupasta kotio,niin pisti hymyilemään tämä. Kaksi nuorta käveli vastaan jonossa,ensimmäisellä hieno lippis,tomera jalka ja suora ryhti. Toisella hieman vanhemmalla,toisen jengin fanipaita ja nuutuneen/alistuneen fanin askel!!! Noo,kaikki saatte ite päätellä!!! :tappara:

13 tykkäystä

Tuli tuosta alkoholisäikeestä mieleen tositarina. Oltiin kymmenisen vuotta sitten pojan kanssa Tallinnan satamassa ajoissa odottelemassa auton kanssa lauttaan pääsyä. Viereisessä jonossa kaksi nuorehkoa kundia hienossa uudessa Vitossa. Aloin siinä juttelemaan repsikan kanssa.

Jossain kohtaa kaveri nousi tupakalle ja huikkasi ikkunaani, että käytiin Tallinnassa ottamassa madallus Vitoon. Kysyin, että mitä maksoi madallus. Kaveri sytytti tupakkansa, avasi sivuoven ja totesi “helvetin paljon vähemmän kuin Suomessa” Viton perä oli päädystä päätyyn ja lattiasta kattoon täynnä olut- lonkerolaatikoita.

18 tykkäystä

Meni muuten ylikuorman puolelle ja reilusti.

Terveisin: Myös Vitolla alkoholiostoksilla ollut

4 tykkäystä

Perkele.

Pikaisesti vilkaisin pelkkää otsikkoa ja ehdin jo luulla että kyse on tästä. :point_down:t2: :rofl: :rofl:

5 tykkäystä
2 tykkäystä
3 tykkäystä

Yritettiin tänään ajaa skuutilla kaks päällä, mutta ei se ollut mitenkään mahdollista.

Teinit ajelee kolme päällä.

3 tykkäystä

Helpompi laittaa youtube-video kuin alkaa juttua selittää. Tämä oli aikoinaan paras satunnaisen matkailijan seikkailuista. :sunglasses:

7 tykkäystä

Sunnuntaille luvattiin lumisadetta, vaikka lämpöä on jopa 24 astetta – ”Lunta pääsi nyt livahtamaan

1 tykkäys

19 :joy:

6 tykkäystä

Flight Radarista etsiessäni Pirkkalassa pörrännyttä de Havilland Vampirea huomasin, että jollain kurikkalaisilla on Diamondissaan tunnus OH-SHT. :grin:

12 tykkäystä

Oltiin eilen loppuunmyydyssä Pyynikin kesäteatterissa. Viimeinen joka tuli paikalle oli joko Leinosen Mikki tai sit hänen kaksoisolento. Ja tietenkin paikka oli ihan keskellä.

3 tykkäystä

Ei niin suurta valhetta, ettei siihen joku uskoisi. Suomea ei ole olemassa, mekin asumme Itä-Ruotsissa.

Jackin vanhempien teoriaan sisältyi mutkikas selitys siitä, että Suomi myös maa-alueena on keksitty ja paikalla on todellisuudessa vesistö, jolla Japani saa kalastaa rajoituksetta kalaa sushia varten.

3 tykkäystä

Tämä ei välttämättä aukea kaikille mutta jos on hiukankin ajoneuvotekniikasta perillä niin sitten aukeaa.

Tämä meidän uuden pelimiehen nimi huvitti hiukan.
Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun on käyty asiakkaan kanssa läpi nelipyöräsuuntauksen mittauspöytäkirjaa ja sitä että mikäs kulma oli caster ja mikä camber? :laughing: :laughing:

6 tykkäystä

Toivottavasti tämä kuva sallitaan, sillä tämä toimii vain niin paljon paremmin kuvana. Opetan suomea ulkomaalaisille, ja keskustelimme tänään suomalaisista juhlapäivistä. Eräs äiti oli hieman huolestunut pääsiäisenä virpojien lorusta, siis siitä vanhasta virvon, varvon… -rimpsusta. Ihmettelin miksi. Hän oli käynyt google translatella sitä läpi, ja kirjoitettuaan yhden kohdan melkein oikein hän oli hieman ihmetellyt sitä:

30 tykkäystä

Tämä sama meemi tuli minulle pääsiäisenä ja pitihän se testata kuinka toimii Googlen Translatessa ja toimihan tuo vain jos laittoi osan lorusta: “Vitsa sulle, palkka mul”… tällä tulee kuvan härskimpi versio.

Jos taas laittaa koko lorun, niin tulee vähän tylsempi käännös:

Virvon, varvon, tuoreeks, terveeks, tulevaks vuodeks. Vitsa sulle, palkka mulle!

[Google translate]

“I’m fresh, I’m fresh, healthy, for the coming year. A joke to you, payment for me!”

Mitä sitten tarkoittaakaan tuplakäännöksen loru:

“Olen raikas, olen raikas, terve tulevaa vuotta varten. Vitsi sinulle, maksu minulle!”

Ps.

Tästä tuli mieleen, että muutamia vuosia sitten Google Translate käänsi aika hauskasti suomalaisia nimiä (Uutinen vuodelta 2017):

3 tykkäystä

Tämä oli minulle uusi juttu, mutta pakko sanoa, että harvoin olen nauranut niin kovaa ääneen varsinkaan kesken oppitunnin. Yritä siinä sitten olla asiallinen opettaja.

8 tykkäystä