Hauskoja juttuja ja tarinoita

Helmi poimittuna HIFK;n FB:stä.

24 tykkäystä

Ai HIFK:n viralliselta kanavalta? :smiley:

Just sieltä.
Siellä on muuten moderaattorit hieman pulassa tällä hetkellä.

4 tykkäystä

Mulle tuli tästä Ilveksen oletetusta hankinnasta heti mieleen tämä velho:

7 tykkäystä

Saudeissa naisille myönnettiin sitten oikeus ajaa autoa,

2 tykkäystä

6 tykkäystä

Luin ShareIlves rahankeruu ketjua ja loppuun päästyäni tuli tällainen näkymä:

Kyllä nyt on meikäläinen taas vieraillut väärällä sivustolla…

4 tykkäystä

Päiväni murmelina. Syksystä toiseen.

2 tykkäystä

Average Rob Belgiasta näyttää phoshoppauksen mallia huumorilla Instagramissa.
https://www.instagram.com/averagerob/

2 tykkäystä

Parvekkeeltani suora näköyhteys vastapäisen talon asuntoon, jossa on täysi “toiminta” käynnissä. Parivaljakko ei taida tajuta, että heillä ei ole verhoja laisinkaan ja valot päällä.

8 tykkäystä

Jos ihan tarkoituksella pistivät näytöksen pystyyn,uutta ilmettä hommiin. :grinning:

4 tykkäystä

Aivan loistava vastaus asiakkaan antamaan palautteeseen.

Lähde: Wallu Valpion jako FB:ssä.

27 tykkäystä

Juu, muistakaa, että “Asiakaspalvelu Suomi” on parodiatili.

4 tykkäystä

Ja muistakaa myös että tämä ketju on hauskoja juttuja ja tarinoita.

1 tykkäys

Hyvä täydennys, koska minulla ei ainakaan ollut mitään tietoa tästä.
Kiitos.

6 tykkäystä

En nyt tiedä, onko tämä nyt niin hauskaa, mutta on tässä jonkinlainen humoristinenkin puoli, vaikkakin ehkä mustanlaista huumoria. Eilen jouduin menemään Acutaan sydämen eteisvärinän takia, kun ei millään asettunut syke sinusrytmiksi. Minulla on siihen olemassa lääkehoitokin ja marevan eli verenohennuslääke on yksi lääkkeistä. Minulle tehtiin sitten elämäni ensimmäistä kertaa kardioversio (=sähköinen rytminsiirto), minkä nyt mahdollisti tosiaan tarpeeksi hyvä INR-arvo 2.9.

Minulle piti tehdä tuo kardioversio ennen viereistä potilasta shokkihuoneessa, mutta minulta vietiinkin laite muuhun tarkoitukseen. Seuraus: viereiselle potilaalle tehtiin se ensin. Olipa sitten kiva jännittää, kun kuuli sen, miten toisen potilaan sydän pysäytettiin ja sitten annettiin sähköisku. Kuuli senkin, miten toinen potilas pomppasi iskun voimasta. Hui! Meinasi tulla hiukan pupu pöksyyn ja muutakin.

Tuli siinä mietittyä kaikenlaista ennen omaa vuoroani. Pieni nukutusvaihe sen sijaan tuntui mukavalta. Tuli jo omassa päässä mietittyä, että mitäs jos henki lähtee. No, palasin takaisin tajuihin ja rytmi oli kääntynyt normaaliksi. Sitten vasta kysyin hoitajalta, että onko kukaan kuollut tähän toimenpiteeseen? Tuohan oli informatiivinen kysymys, mutta hassun siitä tekee se, että kysyin sen jälkikäteen - en uskaltanut ennen kardioversiota kysyä. :slight_smile:Hoitaja sanoi, ettei hänen tietääkseen kukaan ole tuohon kuollut.

Kuulemma vaarallsiin vaihe on tuo nukutus, ei sähköiskun antaminen. Nukutuksien kanssa minulla ei ikinä ole ollut ongelmia. Jos joku joskus täällä palstalla joutuu ko. toimeenpiteeseen, niin siinä ei ole pelättävää tai syytä pelkoon. Toki jännittäähän sellainen, se on selvä se.

15 tykkäystä

Koskahan Tappara älyää laittaa Sparkling Starsien gamewornit myyntiin?:stuck_out_tongue_winking_eye:

23 tykkäystä

Aattelitko emännälle viedä tuliaisiksi riidan jälkeen?:smiley:

8 tykkäystä

Vai pukeutua itse niihin?

9 tykkäystä

Sää ostat kumminkin ne kaikki.Nyyh,meille muille ei jää mittän .