Vaimo lähetti äsken mulle kuvaviestin USA-Suomi pelin lopputuloksesta saatesanoin USA finaaliin. Totesin, että peli oli eilen ja toivottavasti et kauheesti jännittänyt.
Miehen twiitti hauska,asia ei niinkään!!!
Pääesiintyjinä Täit ja Kihomadot
Varmaan helpompaa kohta laittaa lappuun mitä ei esiinny
Jos koira liukuu mäkeä persuksillaan niin seuraavaksi kannattaa tarkastuttaa onko sillä matoja.
Hyvä kalakaveri, otaksun?
KalPan maalivahti teki HPK:ta vastaan maalin. Muutenkin tehoilee.
Kai tämäkin on hauskaa? Koska meillä ratikassa?
LONTOOSSA vietettiin sunnuntaina jokavuotista, hieman erikoista juhlapäivää.
Kyseessä on No Trousers on the Tube Day, eli suomeksi: Ei housuja metrossa -päivä.
Sadat lontoolaiset suuntasivat metrojuniin ilman housuja viileästä tammikuisesta kelistä huolimatta.
Kyseiseen tapahtumaan otti osaa ihmisiä sukupuoleen katsomatta. Osa oli jopa laittanut ylleen hieman värikkäämpiä alushousuja joukosta erottuakseen.
Piti tänään koukata akkulaturi, kun pakkaset vissiin taas palaavat. Mielestäni katoin Motonetin hyllystä oikein hyvän 80€ laturin, mutta kassalla kävikin ilmi, että olin ottanut 199€ laturin.
No, en jaksanut kävellä takaisin Motonetin toiseen päähän etsimään oikean hintalapun tuotetta niin tuolla mennään. Se hyvä puoli tuossa on, että jos sattuisi joskus ostamaan traktorin niin tuolla voi ladata senkin akkuja.
Kannattaa olla tarkkana, kun olet seuraavan kerran ruohonleikkuria uusimassa.
Heh. Matkaan lähtisi silloin puimakone. Hyvähän semmoinenkin toisaalta olla.
Kaveri laittoi tänään kesken pelin viestiä:
Sitaatti
Kevään merkit nähtävissä, Ilveksen syöksykierre on alkanut. Laitetaanko porukalla KooVeen liigalisenssihakemus sisään? Ei taida muuten ikinä tulla paikallisfinaalia.
Olis sentään laturi valmiina.
Mauritanian numero 27.
Muutama vuosikymmen sitten suoritettiin koko pesue green card Vuokatissa. Varasimme lähtöajan ja olimme innokkaina hieman etuajassa odottamassa lähtövuoroa.
Starttiin oli kymmenisen minuuttia, kun kaiuttimista kuului kuulutus ”tasavallan presidentti aloittaa kierroksen seuraavana”. Aavistuksen häkellyttiin kulutuksesta, mutta asia selvisi kun Ahtisaari kurvasi paikalle golf kärryllään.
Sen verran Ahtisaaren peliä tuli huomioitua kun olimme imussa, että lyöntivalikoima oli laaja kuten itselläkin. Lyönnit tasaisesti metsään molemmilta puolilta. Kärry ajettiin aika lähelle palloa ja kierroksen askeleet taidettiin laskea sadoissa metreissä.
Hauskaa näytti kuitenkin olevan, kuten meilläkin.
Pari viikkoa sitten kovana pakkaspäivänä joku varasti mun autosta sen kaapelin, joka tuo tolpasta sähköä lohkolämmittimen liittimeen. Kyllä ärsytti. Kävin katsomassa kaikki saman parkkipaikan autot ja naapuripihoillakin, jotta löytyisikö johto. Se oli kohtuullisesti tunnistettavissa, koska se oli varmaan 3-4 m pitkä, siinä oli kulmamallinen töpseli ja lisäksi arvelin siihen jääneen solmuja, kun usein heitin sen solmulla roikkumaan siihen tolpan rasian ympärille. Mutta ei löytynyt sopivaa kaapelia lähiseudulta.
Jotenkin oli tunne, että se vielä löytyy. Ja kuinkas ollakkaan: seuraavana aamuna kun lähdin ajamaaan, niin vajaan kilometrin päässä kotoani näkyi maassa joku kaapeli. Pysähdyin ja katsoin ja sehän oli juuri yllämainituilla tuntomerkeillä varustettu johto. Kummankin pään liitin oli rikki, kun varmaan se tolpassa kiinni ollut normaali sähkötöpseli oli jäänyt pyörän alle ja se toisen pään Calix-liitin oli repeytynyt autosta irti, kun kaapeli oli pudonnut sinne tielle.
Päättelin tuosta, että rosvo oli aamulla unohtanut hankkineensa illalla uuden lisävarusteen auttonsa ja lähtenyt ajamaan kaapeli kiinni tolpassa. Jonkin matkaa se oli roikkunut mukana, kunnes oli pudonnut tielle. Kaikesta tästä tuli suorastaan hyvä fiilis. Uusi kaapeli ei maksanut kuin vähän yli kympin Puuilossa.
Näin hoitoalalla ja vuorotyössä olevana sattuu nämä vapaat vähän milloin mitenkin, eilen pääsin iltavuorosta ruhtinaallisille kahden päivän vapaille ja päätin puolison ja kohta 8kk ikäisen vauvan jo mentyä unille ottaa hieman omaa aikaa ja katsoin itsekseni uusimman Transformers Rise of the Beast elokuvan.
Itse elokuva oli ihan hyvä ja viihdyttävä ( olen siis nähnyt kaikki Transformers sarjan elokuvat ja tunnustan olevani hieman fanikin tälle elokuva sarjalle ) no anyway olin nähnyt ilmeisesti unta, tuosta elokuvasta ja siinä esiintyvästä autosta tarkemmin ottaen kyseessä on Porsche 911 Carrera RS 3.8. Unessani olin jollain ihmeen kaupalla onnistunut haalimaan tuollaisen kyseisen Porschen omistukseeni ja sillä tietysti siinä unessa sitten ajelin tyytyväisenä.
Aamulla herätessäni en heti tuota unta edes muistanut, mutta puolisoni oli ihmetellyt kun olin joskus yöllä unissani meuhkannut jotain tämän suuntaista “tällä ei sitten talvisin muuten ajella ollenkaan” aamu kahvia keittäessä, avasin samalla keittiön rullaverhon ja pihassa seisoikin tuo meidän tuttu ja turvallinen farkku bemari, niin silloin juolahti mieleen, että aivan, se elokuvan Porschehan oli tullut uniin. Eipä siinä kyllähän tuollaisella Porschella varmasti mielellään ajelisi, mutta lohduttauduin sillä, että paremmin tuollaiseen 500 sarjan farkku bemariin mahtuu lasten rattaat, kaksi aikuista, turvaistuin ja välillä se keskikokoinen koira.
Ehkä joskus sitten vanhoilla päivillä laitettava se Porsche, jos tässä vaikka oikein sattuisi rikastumaan ensin
Pääsit vähällä, meikäläisellä meni samalla töhöilyllä seinäpistorasia vaihtoon kellokytkin katosi matkalle ja lämmitysjohto repäisi rekisterikilventelineen puoliksi irti kun johto jäi renkaan alle. Johto pysyi tallessa mutta muutama kymppi meni muuhun remonttiin