Onneks päätös piti etkä ostanut vaan tilasit!
Tästä tulikin mieleeni tarina, joka ei ole oikeastaan hauska vaan pikemminkin todella surullinen – ja se liittyy pöntön esittelyyn naapurille aamuyöllä. Täällä ei taida olla surullisten tarinoiden ketjua.
Nuorena kölvinä ensimmäisessä asunnossani asuessani heräsin kerran ovikellon sointiin noin klo. 3 aamuyöllä. Oven takana oli naapurin isukki, juovuksissa kuin mikä. Hän ilmoitti minulle: “vessa on rikki.” Minä sitten tiedustelin, että haluaako hän käydä minun vessassani. Ei halunnut, vaati että tulen katsomaan. No, menin.
Rikki oli, aivan sirpaleina. Vettä vuosi. Siinä sitä pällisteltiin rikkinäistä pönttöä, kun miehen lapset tulivat vierelle ihmettelemään. En muista enää, mitä siinä sitten puhuttiin, mutta onpahan minullekin esitelty pönttöä.
Voidaanko siis sanoa että pönttö esitteli pönttöään sinulle?
Kuten olen todennut usein sille naiselle joka meillä asuu:
Näin voi käydä kenelle tahansa. Jopa minulle on käynyt noin kahdestikin.
Nyt on keksitty keino, miten kolmannen jalan ottaminen hyötykäyttöön tekee kenestä tahansa kovemman jääkiekkoilijan! Linkin takana havainnollista videomateriaalia. Ei herkille!
Ei saatana. Ei mulla tuohon ole oikein lisättävää
Kolmatta kättä ja/tai toista päätä voisi myös harkita.
Lisää vielä Joo Janta 200 superkromaattiset aurinkolasit, niin olisit valmis galaksin presidentiksi.
No onhan tähän aika paljonkin lisättävää. Esimerkiksi nää hokipelaajan taustapeilit!
Jaa, ettei etunimi @Armas olis enää muodissa. Juuri tässä kuulin, että Edmontonissa asuvan siskoni tyttärelle lähiaikoina syntyvän pojan nimi on lyöty lukkoon: Vanhemmat ovat lopen ihastuneita nimeen “Armas”. Siitä huolimatta, että miehen sukupuussa on jotain espanjalaista/kuubalaista tms. Siellä tuolla sanalla on jokin asevoimiin liittyvä merkitys. Ei kuulemma haittaa.
Suomea koetetaan siellä Atlantin takana pitää esillä. Siskon pojalle syntyi poika viime vuonna ja hänen kolmas etunimensä on “Aalto”. Ei hänestä kuitenkaan välttämättä arkkitehtiä tule.
Voidaanko otsikoida: Saha palaa! ?
Sahan tasavallassa eli Jakutiassa Pohjois-Aasiassa on rekisteröity 107 maastopaloa. Siellä yli 330 000 hehtaaria on tulessa.
Kesä 2024.
Nokiantien varressa Nokian puolella on omakotitalo, jonka pihassa tapaa olla paku teipeillä Hämeen Erikoistyö Oy.
Oon aina siitä ohi ajellessa miettinyt, että mitä ne mahtaa tehdä vai ratkaistaanko se tapauskohtaisesti.
Jos sinne vaikka soittaa:
- Haloo?
- Morjens, mulla olis semmoinen homma, että pitäis anoppia naarata naapurijärvestä?
- Ei ole tarpeeksi erikoista
Ja luuri korvaan.
Jos sinne soittaa niin mahtaisko ne antaa jotain vinkkejä tarpeeksi erikoiseen.
Et sitten Googlelta huomannut kysyä tätä asiaa?
Mä en ole halunnut pilata itseltäni tätä mysteeriä.
Oltiin aamupäivällä passiasioissa Turun poliisiasemalla vartija siinä eteisessä että jaaha, paidan mukaan sitä ollaan Tampereelta. Vastasin eikun Turusta ja pitäähän sitä triplamesraria mainostaa. Kaveri meni vähän happaman näköiseksi, mutta onnitteli kuitenkin. Poislähtiessäni toivotin TuTolle menestystä ensi kaudelle, niin ukon hiukset meni entistä harmaammaksi.
Iltapäivällä olimme Korppoossa ja kävimme siinä kioskilla. Vanhempi myyjähenkilö siinä heristeli Lukkomukia ja poikansa kehui Ilvestä parhaaksi. Multa pääsi röhönauru ja toivotin molemmille menestystä jatkossa.
Mä oon rekkamies,oon hitto soikoon!!!
Ihan kaikkea ei kannata kopioida suuresta itäisestä.