Hauskoja juttuja ja tarinoita

Mitä ■■■■■■ ?
Yö esiintynyt jossain Joe Bidenin kemuissa?

Lue myös
Joe Biden sekoili taas itsenäisyyspäivänä – Yön esiintymisestä voi tulla viimeinen naula arkkuun

24 tykkäystä

No, jos yötä fanittaa niin ei pressaksi ole asiaa!

2 tykkäystä

Mä vihaan mökkeilemistä ihan kategorisesti. Helvetin ötökät ja ulkohuussit.

Eilen piti mennä katsomaan Manse PP:n peli, ekaa kertaa uudelle stadionille.

Ei menty, juututtiin terasseille. Lopulta päädyttiin Kihniöön mökille. Ja veneellä naapuriin juopottelemaan.

Aamulla oli kateissa yksi puhelin ja päämökin telkkarin kauko, mutta lopulta kaikki oli hyvin.

10 tykkäystä

Eissaamari, tässähän selvisi mutkan kautta, että itsekin olen nimittäis Stanley Cupin omistaja.

Kyseessä nimittäin

:grin:

8 tykkäystä

En yleensä katsele tilitapahtumia, mutta viime viikonloppu oli sen verran vauhdikas, että piti arasti katsoa, että paljonko rahaa paloi.

Mutta jumankekka, ostin torstaina kengät ja Stokka veloitti 80c enemmän kuin hintalapussa luki.

2 tykkäystä

Tämän ketjun aiheeseen sopii kyllä hienosti.

Mulle on hupia lukea sun viestejäsi ja sitä kuinka tuot lähes taukoamatta esille kuinka rahaa on. Ketjusta/aiheesta riippumatta.

Eikä siis millään pahalla tämä. On oikeasti hauskaa.

8 tykkäystä

Tällä kentällä ei voiteta enää koskaan mitään.

12 tykkäystä

Mä luulin, että ilvekset on tamperelaisia…

4 tykkäystä

Vuokrattiin talvella Airbnb:sitä mökki Paraisilta. Noh, täällä on oltu pari päivää ja ihmetelty, että onpas järeät laiturit, pa-säiliöt(tekstitys suomi-itänaapuri) sun muut systeemit rannassa.
Tänään asiaan vihkiydyttämme totesimme, että mehän ollaan vanhassa kunnon Airiston helmessä, maisemat suoraan MTV:n uutisjutuista. Samalta laiturilta mistä nostin ahventa tänään, on muutama vuosi sitten GRU:n toverit kantaneet kalustoa tontille.
En nyt tiedä onko tämä varsinaisesti hauska juttu, mutta melkoisen lisämausteen tuo kyllä lomalle :face_with_hand_over_mouth:

17 tykkäystä

En nyt kyllä ihan saanut tuota. Viestini ajatus oli, että tartteeko syödä riisiä ja tonnikalaa loppukuu.

Keskustelu jonka kävin äitini kanssa tovi sitten.
-äiti: ostan sulle kunnon käyttöauton Opelin kaveriks sitten kun valmistut.
-minä: Jaa kuinka niin, ethän sä tolle siskollekkaan mitään astioita isompaa ostanut, joten miks mulle sitten?
-Äiti: niin no toisaalta, ei ollu siskollas noin älyttömiä vaikeuksia valmistua ja saada asioita aikaan.

molemmat repeää täydellisesti
jatketaan siskon valmistujaisten muistelua

-minä: Nyt kun muistelen, niin mun lahja sille tais olla ne itte valmistujaiset.
-äiti hieman ivailee: mjoo, säkös siellä niitä koko edellisen päivän järkkäilit? :wink:
-minä: voi en suinkaan, mutta maksoin kyllä koko helahoidon niinkuin hyvin muistat.:joy_cat:
molemmat repeää taas ja äidillä purkahtaa maidot mun päälle

4 tykkäystä

“Laitetaanko kassiin?” Jospa se muovikassi ei ollutkaan ilmainen. :wink:

2 tykkäystä

Juu. Ooppeleitahan tehdään siksi ettei Ford olisi huonoin.
Nuorin jälkikasvusta oli joskus vaahtosammuttimen kokoisena selittänyt tuota naapurille jolla oli Ooppeli.
Mistä lie oppinut?

Lisäksi huhun mukaan sokeat tekevät Suomessa luutia ja Saksassa Ooppeleita.:roll_eyes:

9 tykkäystä

Oho
Pojat
Eipäs
Lähetäkään

6 tykkäystä

Kaikista autoista tulee vanhoina Ooppeleita.

2 tykkäystä

Ei ole briteillä sen helpompaa. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
Siellä Oppelit ovat Vauxhalleja ja vanha sanontahan kuuluu että parempi tyhjä talli kuin Vauxhalli. :joy:

9 tykkäystä

Jaxuhali niille, joilla on Vauxhali.

6 tykkäystä

On olemassa vanha sanonta joka liittyy erääseen Vauxhallin malliin.
Viva vapuksi ja vappu vi*uiksi. :laughing:

4 tykkäystä

Jotain tuttua tuossa kaverissa on… Mutta siinähän on palstaveli @ProTappara äänessä! Seuraavaksi voisin kysyä häneltä miten ensi kauden Liigakausi menee.

Kuinka käy Kekkoselta Rock´n Roll?

4 tykkäystä