Hauskoja juttuja ja tarinoita

Vaikka Osala pelaa ruokapalkalla, ei Kärpillä ole varaa foamrollereihin. Junnon lähtö näkyy?

13 tykkäystä

en jaksa uskoa kun kuitenkin Junnon aikanakin Mikke Granlundille kuitenkin luvattiin kaudesta melkein kymmenen mailaa. OK, siirtyi kyllä HIFKhon.

VAADIMME HC TPS.n seurajohtoa neuvottelemaan Otto Niemiselle kunnollisen ja nykyhetkeä vastaavan jatkosopimuksen. Tämä ei ole epäluottamuslause seurajohtoa kohtaan, vaan täysin vilpitön pyyntö meiltä kannattajilta, jotta HC TPS.sä jatkaisi oma kasvatti ja ison potenttiaalin omaava pelaaja. Jääkiekkotoimintaa tehdään katsojille ja kannattajille/faneille, joten meitä tulee myöskin kuunnella. Tämä on TPS-yhteisön oma tahtotila.

Ehkä meidänkin pitää alkaa laatia adresseja, jollei jatkosopimuksia ala kuulua. :joy:

8 tykkäystä

Eiköhän täältä muutama nimi saada kasaan Bloodin jatkosopparille. :grin:

1 tykkäys

Jep pitkä soppari vaan Bloodille! Onhan siellä nähty jo pulkkaa ja tennismailaa. Mitä oiskaan Benny rollaattorin kanssa, vois jo leuat loksahtaa monilla tulevaisuudessa.

1 tykkäys

Tuskin tarvitsee adresseja. Eikös Big-Ben sanonut että viihtyy täällä ja haluaa jatkaa niin pitkään kuin mahdollista. Lähdettä en muista.

Tämä tapaus sattui muutama vuosi sitten kun olin vaimoni kanssa Citymarketissa. Tavalliseen tapaani kuljin syvään huokaillen vaimon perässä kun hän aloitti perinteisen vaatteiden hypistelykierroksena. Mihin helvataan naisväki tarvii niin tuhottomasti vaatteita???

Alusvaateosaston seutuvilla kadotin hänet näkyvitäni, mutta pian huomasin hänet rintaliivejä tutkimassa, kädessään hänellä oli luvalla sanoen mielenkiintoni herättävät liivit. Sanoinkin hänelle, että nuo on todella seksikkäät, ota ne, eikä nyt ole hinnasta kiinni.

Vaimoni kääntyi minua kohden, ja herranen aika, eihän se ollutkaan vaimoni, vaan ihan joku muu jolla oli samanlainen takki ja saman väriset hiukset! Jotain mumisten poistuin paikalta, kai rouva ajatteli, että mikähän perverssi tuokin oli.

Löydettyäni sen oikean vaimoni kerroin tapauksesta ja siitähän ei seurannut muuta kuin hervoton naurunpuuska meille molemmille. Niin hervoton, että vaimolta lirahti pissat housuun ja olihan sekin tosi kiusallista, tosin ei minulle, mutta vaimolle kylläkin!

46 tykkäystä

Minulle kävi aikoinaan muuten samoin, mutta seuralaisekseni luulemani henkilön valitsemat tuotteet olivat jotakin tyystin muuta kuin mitä oltiin sovittu ostettavan. Tästä menin sitten antamaan kirosanojen ryydittämää palautetta.

6 tykkäystä

Oli kyllä kieltämättä tän otsikon alle sopiva reaktio, kun luin otsikon “Pekka Virta tuohtui tuomaristolle…”

Uskoiskohan tuota, sen verran ennenkuulumaton juttu. :smiley:

7 tykkäystä

Sain viestin kaverilta, joka seuraa Liigaa silleen vähä sieltä täältä. Kaveri on Turusta:

TPS vahvisti kovan pakkihankinnan - Aleksi Salonen suuntaa Turkuun

Kuka. ■■■■■■ On. Aleksi. Salonen.

:grinning:

8 tykkäystä

Kaikille meille sattuu joskus tilanteita, jotka ovat hankalia ja todella kiusallisia. Kertoillaanpa näistä. Itselleni sattui seuraava todella hankala tilanne nuoruudessani kauan sitten.

Olin kävelyllä uuden upean tyttöystäväni kanssa kun kesken kaiken tunsin suunnattomia ilmavaivojen oireita, eli minua alkoi kesken romanttisen promenaadimme pierettämään vallan hirveästi.

Olimme juuri ylittämässä joen ylittävää siltaa, mikä osoittautui pelastuksekseni, sillä enhän halunnut pilata treffejämme laskemalle ilmoille romantiikasta kaukana olevia suolikaasuja varsinkin kun paine oli niin kova, että nk. tuhnuaminen tuntui mahdottomalta.

Sanoin tytölle että katsellaan hetki kuinka kauniisti vesi virtaa tuossa joessa ja tarrasin kaiteeseen kiinni ja puristin epätoivoisesti pakaroitani yhteen (käytin bodareiden hyvin tuntemia perslihaksia) toivoen, että onnistuisin hillitsemään sisälläni ulospääsyä vaativan kaasupurkauman.

Siinä laineita katseltiin jokunen minuutti, niin johan tilanne helpottui. Virtaava vesi ilmeisesti vaikutti suolistooni jollain positiivisella ja rauhoittavalla tavalla. Päädynkin lopuksi toteamaan, että vanha kansan viisaus “vesi vanhin voitehista” piti kyllä tuolloinkin paikkansa mitä suurimmassa määrin.

Ps. Jos olisin tiennyt, että tyttö jättää minut jo parin viikon päästä, olisin kyllä pieraissut ja vieläpä romakasti!

16 tykkäystä

@krobbe :n innoittamana tällainen kertomus, joka perustuu tositapahtumiin… :grin:

Meikäläinen oli vielä lukioaikoina aivan toivottoman ujo, mitä tulee kauniimman sukupuolen kanssa seurusteluun. Minulla oli kuitenkin lukiossa eräs ihastuksen kohde ja tunne vaikutti olevan molemminpuolinen. Pelasimme tytön kanssa muun muassa jatkuvaa silmäpeliä noin parin vuoden ajan ja neiti saattoi kesken tunninkin kääntyä useasti katsomaan meikäläistä, joka yleensä istui takapenkissä. Lisäksi kyseinen tyttö saattoi tulla käyskentelemään lähettyvilleni tarjoten mahdollisuutta keskustelun avaukselle ja kerran hän pudotti edessäni kynän lattialle kurkottuen sitten poimimaan sen maasta jalat suorina siten, että en voinut olla katsomatta…

No, viimein sitten rohkaistun ja päätin, että pyydän neitiä kanssani ulos. Idea tuli illalla joten soitin numeropalveluun ja pyysin neidin numeron.

Puhelu meni suunnilleen seuraavasti:
“Hm… Haloo?”
“No minä tässä moi. Aattelin, että olisitko lähtenyt mun kanssa kahville…”
“Öö…”
“Kai sä tiedät kuka mä oon…”
“No tuota… itse asiassa en taida tietää…”
“No mä oon [oma nimi]”
“Öö… kuka?”

Tässä kohtaa tajuan, että kyseessä ei olekaan ihastuksen kohteeni, vaan ko. henkilön täyskaima. Nolona sitten päätän puhelun vaan jotenkin niin, että anteeksi väärä numero :grin:

Uskomattominta tässä on, että kyseessä oli suhteellisen harvinainen nimi ja pieni paikkakunta, joten miten helvetissä saattoi olla mahdollista, että kaksi samannimistä henkilöä löytyi. Olin jotenkin vielä niin sisällä omassa asiassani, etten heti hoksannut soittaneeni väärälle henkilölle.

13 tykkäystä

Mua jäi kiinnostamaan, että soititko myös sitten oikealle kohteelle ja miten kävi? :sunglasses:

10 tykkäystä

Nyt @Sardion etsit sen tytön käsiisi ja kerrot tunteistasi, jos niitä vielä on!

2 tykkäystä

Palautui mieleen sattumus lankapuhelinajoilta:

Ennen äänenmurrostani vastasin puhelimeen sukunimellä (se oli silloin tapana) ja linjan toisessa päässä tätini erehtyi vastaajasta ja aloitti oitis kertomaan siskolleen (ts. äidilleni) naisten-kesken -juttuja. Sain melko pian keskeytettyä tarinan mainitsemalla väliin, että tätini varmaan haluaa keskustella äitini kanssa ja täällä on (tähän sanoin etunimeni).

Seuraavan kerran tavatessamme olimme kumpikin hieman noloja, täti sekaantumisestaan ja minä miehisen itsetuntoni muhkean kolhun siitä saaneena että minut sekoitetaan äitiini.

6 tykkäystä

Tarinalla ei ikävä kyllä ole onnellista loppua…

Päätin sitten, että enää en mokaa ja pyysin tytön parhaalta ystävältä hänen numeronsa. Sitten mietin, että on varmempaa lähettää tekstiviesti (mikä ehkä saattoi olla virhe) ja pyysin viestillä tyttöä ulos. Parin päivän jälkeen sain vastauksen, että “Sori mä en ehdi”. Se jäi ikuiseksi mysteeriksi, miksi tyttö ei suostunut.

Olen vuosien mittaan joskus miettinyt, että “entä jos”, vaikka tiedän sen olevan turhaa. “Entä jos olisin pyytänyt aiemmin häntä ulos” tai “entä jos en olisi ollut koulukiusattu ja siksi niin sulkeutunut/ujo” jne. Ensimmäinen suuri ihastus on aina jollain tavalla spesiaali ja sitä ajattelee, että siinä olisi ollut se elämän suuri rakkaus. Todellisuudessa aika kultaa muistot, eikä siitä oikeasti välttämättä olisi ikinä tullut mitään vakavaa, mutta ihmismieli toimii niin.

12 tykkäystä

En tiedä mikä se itse varsinainen juttu oli, mutta Khudobinin ilmeestä päätellen joku Skinner tai Benn kertoi melko hauskan jutun:

5 tykkäystä

Ping @Tapparaforever
Olisit vaan kirjoittanut suoraan tähän oikeaan ketjuun niin olisi saatu taas nauraa porukalla turkulaisille ja heidän järjenjuoksulleen.:joy::joy::joy:

2 tykkäystä

Puujalkakevennystä hilpeään iltaan.

Tuhannen pelin tuomari Favorin’ illa on mielestäni aina ollut tuomareista vakuuttavin nimi. Sopii erityisesti kansainvälisiin peleihin.

Tänään ei tarvitse tuomarointiin olla tyytymätön. Hyvä näin, ja arvostukset vaan pitkästä urasta, olikin jo muissa ketjuissa aiheina…

3 tykkäystä

Silloin kun VR juna-aikataulut vielä sallivat niin kuljin viikonloppupeleissä niillä ahkerasti. Tällainen hauska juttu, ulkopuolisen silmin/korvin, tapahtui eräänä lauantai-iltana. Juna oli lähdössä kohti määränpäätä Tampereen asemalta raiteelta, olisko nyt ollut viisi, ja juuri ennen lähtöä samaan hyttiin tuli kiireellä nuorimies. Juna lähti liikkeelle ja konnarikin tuli tarkistelemaan lippuja varsin nopeasti. Tässä vaiheessa kävikin ilmi, että viime tingassa junaan hypännyt oli tullut väärään junaan, hänen junansa lähti laiturin toiselta puolelta 5min aiemmin. No ei tämä vielä mitään, mutta omassa pokassa oli hieman pitelemistä kun kaveri kertoi konnarille, että “ei voi olla totta, sama homma kävi eilenkin”. No ei kun ensimmäisellä pysähtymispaikalla pois ja odottelemaan seuraavaa omaa junaa.

2 tykkäystä