Hauskoja juttuja ja tarinoita

Poika leikkii itsekseen…

“Tappara maalintekijä: Jaaaaaaani Lajuneeen, nannanaaaannaaa”
“ooooo-o-ooooo-oooo ooooo-o-ooo-oooo Peltola iskee maalin nannnaaaannaaana”

Torille? :joy: Pojalla siis ikää 2vuotta ja 10kuukautta

19 tykkäystä

Jälkikäteen tääki on ihan hauska juttu. Tilanteessa ei naurattanu ku pelkäsin, että pitää lähteä pojan murtunutta solisluuta tai olkapäätä näyttään päivystyksen.

Olin kuitenki alkuvuodesta 5v pojan kanssa ulkojäillä. Poika löi kiekon maaliin, polki lisää vauhtia ja ehdin kuulla: Maalintekijä numero 25 Henrik… Sitte se näki varmaan mielessään Haapalan hyppäävän pleksiä vasten, mutta pieni koko, puutteellinen luistelutaito ja verkko pleksin tilalla aiheutti sen, että poika tuli olkapää edellä jään pintaan. Siinä sitte aikansa itkeskeltyään, sai selitettyä, että halus tuulettaa niinku Haapala.

23 tykkäystä

Muutenki kaikki mainokset ja musiikki tarttuu peleistä aika paljon pojan matkaan… Mm… parkkihalli autosetti kulkee nimellä Autokeskus… :joy: Telkkarissa tulee nissanin automainos “hei isi katso mestareiden matkassa toi nissan” :joy:

6 tykkäystä

Tänään nauratti facessa Jussi Halla-ahon itseironia

Halla-ahon omakuva

Tämän päivän sali+uimahalli käynti. Salilta tultaessa saapui n.4-5v poika isänsä kanssa samaan aikaan pukuhuoneeseen. Poijan takin alta paljastui kevään värinen huppari. Ensimmäisenä oli kielen päällä : Jumalauta että on pojalla komia huppari. Pienen mietinnän jälkeen tokaisin poijalle että kylläpäs sulla on hieno huppari. Poika hetken katseli hämmentyneenä isäänsä ja sanoi isälleen : Katso tuon sedän kenkiä, ne on aivan Tapparan väriset :sunglasses:.

16 tykkäystä

Poika tiesi kertoa että Repo ei asu kapunugilla, hyvä niin.
“Missä Repo asuu?”
“Varmaan jossain kaupungilla”
“Eeei, se asuu Tapparan peleissä”

“Ratsoviina on terästä”

6 tykkäystä

No perskules, nythän mä sen vasta hokasin. Ostin kuukasi sitten itelleni uudet lenkkarit ja nehän on kirkkaan oranssin väriset. En kyllä ostohetkellä aatellu asiaa lainkaan.

1 tykkäys

Itsellä on “teetetyt” nike tiempot. 50/50 sinistä ja oranssia. Näissä vähän samaa näköä :
https://www.google.fi/search?q=nike+tiempo&client=ms-android-huawei&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjkgpKuiorTAhXnC5oKHeVdBR0Q_AUIBygB&biw=360&bih=524#imgrc=pSEVvn3ilT5ZQM:

Työpaikan kaikkien tietokoneiden (10kpl) uudet taustakuvat. Ei vaan jaksanut niitä kukkasia enää

26 tykkäystä

Eilen tapasin yhden HPK:n miehen joka ei arvostanut Tamperelaista jääkiekkoa ollenkaan mutta osasi heittää niin huonon jutun että mun nauruhermoja kutkutti kovastikkin.
Kaveri kysyi että jos kerran olen niin Tapparan miehiä niin kyllähän mä sitten tiedän myös kuka on tehnyt Hakametsän 2 ensimmäistä maalia??
No koitin siinä sitten miettiä enkä millään keksinyt vastausta joten jouduin sanomaan että nyt ei oo kyllä mitään tietoa asiasta.
Vastaus oli että no Nekalan konepaja tietenkin!
Oli niin huono juttu että vieläkin saa hymyn huulille :joy:

29 tykkäystä

Käys laittaa kuva missä Jupekin on! Loistavaa duunia muuten! :muscle: :joy:

Joskus 90-luvulla menin helsinkiläiseen baariin katsomaan HIFK - Ilves. Playoff ottelua. Kolmannessa erässä vai olisko ollut jatkoajalla sattui tilanne että Helminen törmäsi IFK:n maalivahtiin, olisko ollut Lundell. Koko baari huusi sikaa ja vaati hulluna Helmistä tuomiolle. Mää sanoin ettei ollut mitään väärää, Lundell itse luisteli Helmisen eteen ja oli ulkona alueelta. No parin tyypin kanssa väittelin ja sitten kaks klanipäätä toiselta puolen baaria lähti uhittelemaan ja vetään mua turpaan. Onneks oli järkkäri ja pari fiksumpaa välissä. Päätin että saa olla viimenen kerta kun puolustan Ilvestä.
Hyvin oon pitänyt.

4 tykkäystä

Sori kaikki Ilvesläiset en haluaisi lyödä lyötyä mutta kun eilen sain suoraan Tampereelta whatsapp viestin kännyyni niin en malta olla jakamatta kyseistä juttua teille. Toki voi olla että olette jo nähneetkin.

Tampereella on Pubi, jossa on omistajalla koira, joka on myös kova kannattamaan Ilvestä. Sillä on Ilveksen pelipaitakin, ja omistaja kertoo sen haukkuvan hurjasti ja juoksevan ympäri ihan sekona, aina kun Ipa tekee maalin tai voittaa ottelun. Yks asiakas sitten kysyi , että mitäköhän se tekee jos Ilves voittaa mestaruuden? “Emmää kyä tiärä kun se on ollut mulla vasta 30 vuatta”!!!

xxxxx

28 tykkäystä

Äsken soitti puhelinmyyjä ja kauppasi ilmaisia lehtiä ja ilmaisia Cmore kanavia.
Kerroin hänelle, että en saa tehdä itse päätöksiä, kun olen edunvalvonnassa. Ei halunnutkaan antaa minulle niitä ilmaisia tuotteita. Kumma tyyppi.

24 tykkäystä

Eero Heinäluoma kommentoi ilmeisesti Sipilän johtamaa hallitusta Twitterissä.

19 tykkäystä

Siellä varmaan käytössä uusi Nokia 3310.

3 tykkäystä

Neljäs twiitti:

Hallitus sai, mutta minä en

9 tykkäystä

Onko keskimmäinen jatkumassa lluo…don? Onhan se sen verran kova poika, että nostais Suomen vaikka yksin hallituksesta käsin.

2 tykkäystä

Tämä (tositapaus) huvitti.

3 tykkäystä

Lapsen suusta kuultua:

“Muut olivat kivimiehiä Veli-Matti Savinainen”.

8 tykkäystä