Hauskoja juttuja ja tarinoita

Enonsa mukaan hakee aina tuon 100 siipeä per henki.

1 tykkäys

Juu mä oon kans kuullu, että Juti menee aina hakeen “sata siipee hottina, mukaan”.

2 tykkäystä

Olen aina pitänyt tarinaa urbaanilegendana, mutta en enää. Onhan se melkonen satsi yhdelle iltaa.

Jos on nälkä, niin on nälkä.

En halua nähdä tällä palstalla ihan hirveästi viestejä, jossa otetaan esille Jutilan lihavuutta.

Jutila on seuralegenda ja hänellä on myös sairaus.

14 tykkäystä

Yhdistin omaan viestiini ‘tukevina päivinään’, koska jutun kuullessani hän sitä oli, ja osittain pidin tarinaa legendana.

Ei missään nimessä se lihavuus ollut pointti, vaan se siipimäärä, mikä on kyllä paljon. Telkkarissakin pari viikkoa sitten söi yksi sopusuhtanen mies perhepitsan pariin minuuttiin.

2 tykkäystä

Itellä kävi tänään (omasta mielestä) hauska juttu. Tulin lukiolle ja vastaan käveli yks meijän koulun opettajista. Noh, tervehdittiin sitten siinä ja kävelin ohi. Takaa kuului sitten: “Heei, sullahan on keikka ens viikolla, voisin tulla kattoo”. Soitan siis yksikseen ja just alottelen trubaduurina. Tiedä häntä mistä hän oli saanu selville, että mulla keikkaa pukkaa, mutta niin. Huvitti tää juttu aamutuimaan… :joy:

3 tykkäystä

Hallikeikka ei alkanut tänään vakuuttavasti mutta väliäkö tuolla, kun ei isompaa vahinkoa tapahtunut! :grin:

Puolimatkassa huomasin unohtaneeni kurkkupastillit kotio. Hallin pihassa äkkäsin unohtaneeni pleijarikausarin kotio. Äkkiä lipputiskille ja 24€ pleijaripottiin. Kolmannessa alkoi hieman harmittamaan tuo pastillien kotiin jääminen, kun ääni alkoi kähentymään. Onneksi jätkät auttoivat jaksamaan parilla pikamaalilla. :muscle:

Aina sattuu ja tapahtuu vai miten se oli?

8 tykkäystä

Ite haen sen 30kpl ja ristikot tai ranut päälle. Piisaa kyllä. Enkä kyllä ns. laakista kaikkia vedä napaan.

Kyllähän noita tietysti vetään pystyy kuinka ja paljon jos haluaa.

Ja Juti on kokenut tekijä siipien kanssa.

Muut pystyttivät aidan, Ari Vallin.

6 tykkäystä

Muut huomasivat mahdollisuuden, Nuti vaaran.

2 tykkäystä

Miksi Hollywoodissa ei ole kukkia? Sylvesters tallone

1 tykkäys

Tässä taannoin kuuntelin autoradiosta jotain aamuohjelmaa, muistaakseni kanava oli Nova. Ohjelmaan soitti joku innokas JYPin kannattaja Jyväskylän seudulta. Innokkaasti hän uhosi kuinka keväämmällä sitten juhlitaan kaupungissaan Kannua ja lätkän suomenmestaruutta. Siihen terävä radiotoimittaja totesi hämmästyneenä “Ai, juhlitaanko Tapparan suomenmestaruutta ihan Jyväskylässä asti?”. Hitsi että saikin makeat naurut aikaiseksi…

37 tykkäystä

Nyt heitti Santtu kyllä sellaisen vitsin etten tiedä nauraisinko vai itkisinkö. Mitä mieltä on kansa? Pitäisikö mun

  • Nauraa
  • Itkeä
  • Itkeä nauraen
  • Nauraa itkien
  • Mennä nukkumaan
0 äänestäjää
3 tykkäystä

Puolet porukasta (+mun keho) on sitä mieltä että mun pitäisi mennä nukkumaan. Öitä sitten vaan kaikille! :sleeping:

Eihän sata siipeä illassa paljoa ole, japanilainen Takeru Kobayashi popsi puolen tunnin aikana peräti 337 kanansiipeä.

4 tykkäystä

Mikähän noissa japanilaisissa on, kun ne dominoi näitä kisoja? Ainakin sellainen kuva mulle on jäänyt.

90-luvulla oli maajoukkuehiihtäjä nimeltään Kuisma Taipale, Suomen Vetelin urheilija.

4 tykkäystä

Jatketaan nollalinjalla meemien suhteen.

Oliko tämä meemi, vai tarkoititko jotain muuta @Kilo ?

1 tykkäys

Muuta. Sen jälkeen postattiin meemikuva liittyen Savinaisen mailanrikkomiseen, jonka @Kilo poisti ja josta ei siten näy mitään merkkiä sinulle.

2 tykkäystä